הולך לשלם 90 דולר בפייאפל לבחור אמריקאי שמוכר לי משהו ,מה עליי לדעת לפני שאני משלם? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הולך לשלם 90 דולר בפייאפל לבחור אמריקאי שמוכר לי משהו ,מה עליי לדעת לפני שאני משלם?


SPONER

Recommended Posts

אז ככה אני מעביר לו 90 דולר ואני רוצה לדעת אם הוא אמר לי שאני אשלח לו 90 דולר הוא מתכוון לשליחה בפייפאל 90 דולר אבל בפועל הוא מודע שהוא יקבל פחות? או שיש אנשים שיש להם פייפאל אבל לא מודעים לזה? אני לא אשאל אותו כדי שלא יחליט שהוא רוצה 90 דולר ממני בבאלנס..

ואיך הכי טוב לשלם 90 דולר דרך פיייפאל מה עליי לדעת ? אני מודע לזה שיש שער המרה מפגר לפייפאל , ככה שאני אשלם יותר מ90 דולר אבל לא יודע בדיוק מהו ?

ואני גם זוכר שאולי אפשר לעשות משהו שאני אשלם פחות על המרה כמו שבאמזון עדיף לשלם בשקלים וההמרה תיהיה של הבנק מאשר של ..

איך הכי טוב לשלם דרך פייפאל בעניין ההמרה ?

תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קורה רוני תודה רבה , זה לא כזה נורא כמו שחשבתי , אך זו לא הבעיה או מה שאני צריך לדעת , אני צריך לדעת בקשר לאם אני משלם 90 דולר מה הסכום הסופי שירד לי על העסקה הזאת ..

אבל הסתדרתי תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אני חוזר לכאן , דברתי עם נציג של האשראי והוא אמר לי שהעמלה היא 0.75 אחוז אז העמלה של ההמרה היא בערך כחצי סנט שזה כלום לדעתי אפילו דולר ..

אבל באתי לשלם ואני רואה בפייפאל (שווה ל-‎361.61 ILS₪) אז מה הקטע 90 דולר בשער הרגיל של גוגל שהוא הרגיל אם אני לא טועה זה 353 אני משלם סתם 8וחצי שקל ,עכשיו זכור לי שבעבר צריך לעשות משהו בפייפאל כדי להימנע מההמרה של פייפאל .אני חושב שאפשר להחליט המרה של הבנק או של פייפאל

עריכה פה מצאתי את התשובות שלי http://d-spot.co.il/forum/index.php?showtopic=271696&st=15

צריך גם לשנות בעוד מקום שלא מצויין שם שאתה רוצה שההמרה תהיה באמצעות חברת האשראי. כי אחרי שמה שעשיתי ששנתי את המטבע לדולר בבלאנס ובאתי לשלם , אז עדיין היתה לי המרה אז היה צריך לעשות את מה שאמרתי בנוסף לשינוי מטבע וזהו אין המרה מגוזמת של פייפאל ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...