פורסם 2015 בינואר 310 שנים אז ככה קניתי בבלאק פריידי SSD אני לא מרכיב אותו מסיבות אישיות .האם אם הSSD יתברר כפגום ,לא תהיה לי אפשרות להחליף אותו דרך אמזון עצמם?(לא מימוש אחריות יצרן )בנתיים לא עבר חודש נראה לי מהקניה .אם יש מגבלת זמן ,ואני יעבור אותה , האם ברגע שאחליט להרכיבו , אני יצלם תיעוד עם תאריך שאני פותח את האריזה רק עכשיו ואז אצור קשר עם אמזון לדעתכם יעזור? פשוט הבנתי שאמזון מאוד גמישים .אין לי אפשרות כרגע לחבר אותו ..תודה. נערך 2015 בינואר 1010 שנים על-ידי SPONER
פורסם 2015 בינואר 310 שנים אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה. יש מדיניות של refunding, לא מעניין אותם "סיבות אישיות"
פורסם 2015 בינואר 410 שנים מחבר אפשר קישור? מצאתי רק מדיניות על החזר המוצר וקבלת החזר מלא לויזה.https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=15015721אני גם לא מבין למה היה כתוב שם פרטים שנשלחו בין 1/11/14 ל31.12.14 יהיה ניתן לקבל החזר מלא עד התאריך של 31 לינוארואז למטה איפה שכתוב מדיניות החזר על מוצרי מחשב וכו' כתוב שם שמקבלים החזר מלא אם לא עברו 30 יום מהרכישה ככה שאני לא מבין למה כתוב בכללי משהו אחד ובנישה ספציפית משהו אחר ?ובכותרת של המדיניות כתוב שניתן להחזיר עד 30 יום מרגע של קבלת המשלוח .בקיצור אני לא מעוניין בהחזר כספי אני רק הייתי רוצה שאמזון יחליפו לי במקרה של תקלה לאחד תקין וזהו .. אשתדל לבדוק את תקינותו כמה שיותר מהר..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.