פורסם 2014 בדצמבר 1510 שנים בבלאק פריידיי קניתי מאמזון עכבר G700S ואמרו פה שהוא מגיע כבר עם 3 שנים אחריות של לוג'יטק. עכשיו אני רוצה להזמין גם מקלדת k400, אבל מבדיקה שעשיתי עכשיו באתר של לוג'יטק ראיתי שהם אומרים שהאחריות ניתנת רק לבן אדם שרכש את המוצר ובמדינה בה הוא רכש אותו. הנה ציטוט: Except where prohibited by applicable law, this warranty is nontransferable and is limited to the original purchaser and the country in which the product was purchased.http://www.logitech.com/en-us/footer/terms-of-use?id=3101&wt.mc_id=usym_redirect_/warrantyזכור לי שהיו פה בפורום לא מעט ת'רדים חיוביים על מימוש אחריות על מוצרים שלהם, אבל האם הם נרכשו מחו"ל? לפי מה שרשום באתר שלהם, האחריות לא תכסה אותי אם אני מזמין את המוצר מאמזון. מה דעתכם?
פורסם 2014 בדצמבר 1610 שנים מחבר טוב חיפשתי הרבה באינטרנט על הסוגיה הזאת, ונראה שהם באמת לא מספקים אחריות בינ"ל, אלא רק במקום בו נקנה המוצר. האמת.. מבאס! או שלוקחים סיכון ומסתמכים על המזל שלא יקרה כלום, או שנצטרך לשלוח את המוצר לארה"ב עצמאית ועל חשבוננו
פורסם 2014 בדצמבר 1610 שנים מחבר אבל כשאתה רוצה לממש אצלם אחריות הם מבקשים הוכחת קנייה, ואז אצטרך להביא להם את החשבונית מאמזון.חבל שלא הוספתי את האחריות של SQUARE TRADE שהציעו עם העכבר, ויתרתי על זה כי אנשים פה בפורום אמרו שלא צריך להוסיף את זה כי יש את האחריות של לוג'יטק.כנראה שאוסיף את האחריות הזאת למקלדת. היא עולה 1.70$ והיא למשך שנתיים ויש לה כיסוי בינ"ל.
פורסם 2014 בדצמבר 1710 שנים מחבר מסתבר בסוף שהביטוח של SQUARE TRADE ניתן רק לתושבי ארה"ב, ואנגליה אאל"ט, אז גם האפשרות הזאת לא רלוונטית.
פורסם 2014 בדצמבר 1710 שנים מניסיון שלי עם מוצרים של Logitech שנקנו בארץ, בחו״ל וeBay אף פעם לא נתקלתי בהודעה שאנחנו לא נותנים לך אחריות כי קנית את המוצר לא במדינה שאתה גר בה.(ובגלל השירות הירוד של החנויות כאן אני תמיד ממש אחריות מולם ישירות..) תמיד קיבלתי מהם יחס מדהים ושירות הוגן, אם תיהיה לך תקלה במוצר תפתח פניה דרך המערכת שלהם בנושא ומניסיון שלי הם תמיד מטפלים ודואגים לשלוח מוצר חליפי או דרך לתקן את הבעיה ולא ממש משנה להם מאיפה רכשת את המוצר.
פורסם 2014 בדצמבר 2810 שנים אפשר כן, תפנה אליהם דרך פה: http://logitechsupport.force.com/support/SupportTicketבעיקרון יש עמוד באתר שלהם שדרכו אמורים לשלוח כרטיסי תמיכה, אבל הטופס שם שבור (תקלה באתר). נציג של לוג'יטק הגיב פורום שלהם עם הלינק הנ"ל. שלחתי דרך הלינק הזה וחזרו אליי די מהר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.