מחאה: "סגירת הוועדה נגד סחר בנשים תהיה אסון" - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחאה: "סגירת הוועדה נגד סחר בנשים תהיה אסון"


Merrymoon

Recommended Posts

לסיפור המלא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2889058,00.html

נראה שבסדר יום של יו"ר הכנסת ישנם דברים יותר חשובים, לא לא, אני לא אומרת שלא, אך למה לסגור וועדה בעלת חשיבות כה גדולה? או שמה אדוני לא רואה את החשיבות הזאת?

ידוע לנו שהזנות איננה חוקית ובכל זאת ידוע לנו על פעילות אינטנסיבית של הסחר בגוף בין אם זה בתל-ברוך, בבורסה, בתחנה המרכזית או בחוף דדו. אז ככה, הזונות האלו שעומדות בצמתים הן לרוב נרקומניות שירדו לזנות, או שאלו בכלל גברים עם פאה (כן, בדקתי!). הזונות שאני רוצה לדבר עליהן הן זונות שמובאות לכאן ממדינות עניות, לא פעם במרמה, כדי "לעבוד" בתנאים מחפירים של כליאה והתעללות.

נכון שבורבן הן חפרו לעצמן את הבור הזה ושחלק ניכר מהן ידעו במה הן הולכות לעסוק, רק שלא ידעו באילו תנאים, חשבו שזה יהיה כמו ב"אישה יפה", אבל האם אנחנו צריכים להתעלם מהתופעה? ידוע היה לי על סיפורים של הבאת נשים ונערות במרמה בעבר, הבטיחו להן שהן יהיו מלצריות במסעדות יוקרה והן נפלו בפח, אבל שמעתי לא פעם, לעיטים ממקור ישיר וקרוב, על סיפורים יותר מזעזעים.

ניקח סיפור של נערה בת 15 שאביה הסתבך עם המאפיה המקומית אי שם באוקראינה. יש מאות סיפורים כאלו, שלא תחשבו. האב היה חייב המון כסף ולא היה לו כיצד להחזיר. אותה ילדה, נחטפה בדרך מהבי"ס ותחת שמירה כבדה הוטסה למצרים יחד עם עוד עשרות נשים. היא הוברחה דרך הגבול ע"י בדואים, בין גמלים ואוהלים. לאחר הגעתה ארצה מישהו מבאר-שבע קנה אותה, אנס אותה וסירסר אותה, תוך שהוא כולא אותה בחדר קטן עם מזרון. אח"כ הוא מכר אותה למישהו בת"א וכך היא התגלגלה חודשים רבים מיד ליד, ממכון למכון. והיא רק ילדה בת 15, למען השדים... הסיוט שלה נגמר כשהיא נתגלתה במהלך פשיטה על אחד המכונים בדרום ת"א. מצבה היה בכי רע. היא קיבלה צהבת מאחד הלקוחות. היו חסרות לה שיניים טוחנות, והיא לעולם לא תוכל ללדת.

לא חברי היקרים, זה לא קורה רק בארצות חבר העמים. חטיפת נערות ונשים מתרחשת בכל העולם, רק שהכל מעלימים עין. זה קורה ברה"מ לשעבר, בקוריאה, בסין, אפילו ביפן הכ"כ מתקדמת! שמעתי כבר על סיפורים של חטיפת תיירות אירופאיות שמבקרות בצפון אפריקה, בגלל המראה ה"ארי" שלהן, ומוכרים אותן לבתי בושת בארצות ערב (בטח שיש שם כאלו, נראה לכם שלמישהו אכפת שהשלטון מתנגד? זאת התעשיה הכי מכניסה) או כשפחות לאיילי נפט סעודיים.

זהו בפרוש סחר בבני אדם. בני- שמעו נא. הייתם עבדים במצריים, היה חרא, נכון? אז למה לתת למישהו אחר לסבול ככה? צרייך להלחם בתופעה, לא משנה מה זה יקח, גם אם יהיה צורך למסד את הזנות, זה בלתי אפשרי שישכרו בנשים (ואגב גם בילדים, גם בנים, לכל מיני פדופילים) כאילו היו כבשים בעדר של איזה בדואי! אנחנו מדינה כ"כ קטנה אבל אנחנו מובילים בכל מה שקשור לסחר בבני אדם ביחס למדינות אחרות. האם אנחנו בדרך להיות מדינת עולם שלישי או שאנחנו כבר כאלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה קורה בעיקר בגלל המודעות הנמוכה ...

כל אדם יודע על סחר בנשים , אך הרוב המוחלט לא יודע באיזה תנאים הן נמצאות .. בהחלט מצער מאוד ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...