המוקדן בעיריית ירושלים מאשר: לערבים מותר להחנות בניגוד לחוק - ליהודים אסור - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המוקדן בעיריית ירושלים מאשר: לערבים מותר להחנות בניגוד לחוק - ליהודים אסור


Art Tatum

Recommended Posts

והנה מקרה חמור הרבה יותר, אלימות וחניה בחניה של אמבולנסים...

ערבים מראמה משתוללים במיון ''טרם'' בכרמיאל ותוקפים צוותים רפואיים

זה התחיל בצעיר מראמה שהותקף פיזית והגיע לקבל טיפול במיון "טרם" שבכרמיאל.

בעת הבאתו, הוחנה רכבם וחסם את חניית האמבולנסים.

"לאחר שהערתי להם להזיז את רכבם, פשוט התעלמו לחלוטין מבקשתי.

הזמנתי את השיטור העירוני לטפל בענין.

השיטור הגיע והצעירים נאותו להזיז את רכבם תוך כדי איומים עלי.

והמשטרה סירבה לתת דו"ח ואמרה: "טוב עכשיו הם נרגעו".

תוך דקות ספורות, בעוד הרופא מטפל בחדר בפצוע, החל ויכוח בין הצעירים עצמם,

והם החלו לתקוף אחד את השני, תוך כדי השחתת רכוש המיון."

בנוסף: חשוב לציין

השוטרת שהגיע למקום לא נתנה דוח על עבירת תנועה, כשהיא הגיעה הרכב היה עדין בחניית אמבולנסים.

לא נקפה אצבע, כשהבחור איים על חייו של יניב ריז שנכח במקום

ובקריאה השניה, היא לא עצרה אף אחד על השחתת רכוש, ולא על הפרת הסדר.

http://www.inkarmiel.co.il/חדשות/127-ערבים-מראמה-משתוללים-במיון-טרם-בכרמיאל-ותוקפים-צוותים-רפואיים

יש הוראה מלמעלה, מהשר הגרוע ביותר, לא לפעול נגד העבריינות הערבית.

אין הסבר אחר לטירוף של המשטרה העלובה הזו.

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
הדיון הזה מקצר לי את החיים מהעצבים שאני חוטף למקרא הדברים האלה.

פשוט בושה.

והכי מצער - אני לא רואה את זה משתנה בקרוב.

זה אכן לא ישתנה בעתיד הנראה לעין.

כל עוד רוב היהודים לא יחשבו ויפעלו כמו שצריך, אנו נידונים להדרדרות מתמשכת עד למלחמה.

ככל שהמצב הפנימי יחמיר הסיכוי לתקיפה מבחוץ יגדל,

והסיכוי שערביי יצטרפו בפועל ובהמוניהם למלחמה מבפנים יגדל גם כן.

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שרוב היהודים, או בכלל רוב בני האדם הנורמליים, היו מטפלים במקרה כמו שצריך

וחוץ ממה שאמרת, מהסיפור שלך נשמע כיאלו שלחו שוטרת אחת למקום האירוע. אני חושב שגם זה מחדל בפני עצמו - לאירוע כזה צריך לשלוח כוח אדם סביר שניתן לצפות ממנו לעצור את כל המעורבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שרוב היהודים, או בכלל רוב בני האדם הנורמליים, היו מטפלים במקרה כמו שצריך

וחוץ ממה שאמרת, מהסיפור שלך נשמע כיאלו שלחו שוטרת אחת למקום האירוע. אני חושב שגם זה מחדל בפני עצמו - לאירוע כזה צריך לשלוח כוח אדם סביר שניתן לצפות ממנו לעצור את כל המעורבים

יהודים יטפלו? אתה עושה צחוק...

אם יהודים היו מטפלים בערבים האלימים

הם היו נעצרים וזוכים לטרור משפטי וחקירתי שהיה עושה להם צרות בכל תחום בחייהם.

הנה עבורך שתי דוגמאות:

מחבלים ירו לנוף ציון – הקב"ט נעצר

מחבלים ירו הלילה (שלישי) מרכב חולף מספר יריות לעבר בתי היהודים ולעבר המאבטחים בשכונת נוף ציון בירושלים.

קב"ט השכונה היה באותה עת במשמרת האבטחה במקום יחד עם תושב נוסף.

השניים אשר הירי כוון לעברם חשו בסכנת חיים, הקב"ט ירה מספר יריות באוויר והזעיק את המשטרה.

המשטרה הגיעה למקום לאחר מספר רב של פניות חוזרות ונשנות מצד הקב"ט ותושבים נוספים. וגם זאת לאחר מעל ל20 דקות מרגע הירי.

לתדהמת קב"ט המקום, אשר הינו בוגר יחידה מובחרת נשוי ואב לילדים,

השוטרים הודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לירי בשטח בנוי וזאת ללא שניסו כלל לרדוף אחר המחבלים ולעוצרם.

הקב"ט נלקח לתחנת המשטרה, שם נחקר ונעצר.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/279600

קראו את כל פרטי הסיפור הבא, אל תחמיצו מילה.

הוא סיפור המשקף באופן מדויק את פעילות המשטרה במקרים בהם יהודים מותקפים.

משפחת אל-חי ביקשה להגיע לביתה שבעיר העתיקה בירושלים והותקפה ע"י חבורת ערבים ברובע המוסלמי.

אב המשפחה ירה באוויר כדי להניס את התוקפים, אך השוטרים האשימו אותם בתקיפה

תג מחיר של המשטרה? לינץ' במשפחה יהודית שבקשה לחזור לביתה בעיר העתיקה בירושלים, הסתיים במעצר של אבי המשפחה בן 80, של אשתו, בנו ובתו.

משפחת אל-חי ביקשה לחזור לביתה ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה, במוצאי שבת האחרונה.

אולם שוטרים מנעו מהם את הכניסה לשער שכם בטענה כי "יש שם התפרעויות. אנחנו לא נותנים ליהודים להיכנס לתוך העיר העתיקה,

כי תוקפים רק יהודים. אלו הן ההוראות. תעלו לשער החדש ותיכנסו משם".

כשהמשפחה נכנסה לרובע המוסלמי, הבחינו בכ-20 גברים, הדחוסים בחדר קטן ועוקבים בטלוויזיה אחרי משחקי המונדיאל.

"עברנו אותם כמה מטרים ולמטה היו שני ערבים שהחלו לקלל. מקללות זה הפך לדחיפות. מדחיפות למכות.

ואז מה שקרה, ש-20 הבחורים שישבו בחדר וראו טלוויזיה, הגיעו לכיוון שלנו בריצה, והחלו לתקוף אותנו.

אחד זרק עלי מלמעלה עציץ גדול שהתפוצץ ליד הרגל ובמזל גדול לא על הראש שלי, והתיזו עלינו גז מדמיע.

אשתי נכנסה למצב של לחץ, ולא הייתה מסוגלת לתפקד. בקושי נשמה", סיפר דניאל.

"אותי הפילו את הארץ והתגלגלתי במדרגות וקיבלתי מכות בגב. הייתה שם המולה רצינית. בשלב מסוים הם הפילו את הבן שלי, והיכו אותו בראשו.

כולם היו שם על הראש שלו. לא עברו כמה דקות וראיתי שצריך להציל את הבן כי הייתה סכנה לחייו.

שלפתי את האקדח שברשותי, ברישיון, ויריתי ירייה אחת באוויר. ואז כולם ברחו. זה מה שהציל את המצב", הוסיף האב.

המשפחה ההמומה המתינה למשטרה, כדי להתלונן על התוקפים. כעבור 20 דקות הגיעו שוטרים, כולם דוברי ערבית, שהאשימו אותם בתקיפה.

"הם לקחו ממני את האקדח ואת הרישיון ואמרו לנו שהם ילוו אותנו הביתה. רק שעלינו להגיע לשער יפו ושם תחכה לנו ניידת שתיקח אותנו הביתה.

היינו עייפים ורצוצים. השעה הייתה כבר אחת אחר חצות. בקושי גררנו את עצמנו לשער יפו, ושם אמנם חיכתה לנו ניידת,

אלא שבמקום הביתה היא הסיעה אותנו כמה מטרים משם לתחנת המשטרה. מרגע זה היינו עצורים ונחקרנו בגין תקיפה", טען דניאל.

האב דניאל מספר, כי הכניסו אותו לחדר ואמרו לו "אתה עכשיו בחקירה תחת אזהרה.

השתמשת בנשק במקום בנוי ולפי החוק אתה עברת על החוק אתה תחת אזהרה", חזרו ואמרו לו.

"סיפרתי את הסיפור כפי שהיה וכעבור כמה שעות מילאו נגדי תיק של תוקף.

לקחו טביעת אצבעות צילמו אותי מכל הזוויות האפשריות והחתימו אותי על כל מיני התחייבויות שאני חייב לבוא לחקירה נוספת אם אוזמן,

ואם לא – אשלם קנס של 500 שקל".

דניאל הוסיף עוד כי "כל זה היה מוזר. לא האמתי שזה קורה. אבל הכי מוזר זה שלא אפשרו לי להגיש תלונה נגד הבחורים שתקפו אותי, את אשתי ואת ילדי".

גם בנו נחקר במשך שעה ארוכה באזהרה וכך גם אשתו. כולם חשודים בגין תקיפה מאדם בן 80 עד לילדה בת 14.

"היום רק נפל לי האסימון. שאני מואשם. ממצב של מותקף של פצוע גז מדמיע בעיניים דחיפה ונפילה על המדרגות – אני הוא זה שמואשם בתקיפה.

זה סיפור קפקאי שרק ממחיש את המצב שלנו בירושלים. ועוד לא מאפשרים לי להגיש תלונה.

עכשיו אני צריך להסתובב בעיר העתיקה בלי נשק. ועוד בימים כאלה", טען אב המשפחה.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/593/421.html?hp=1&cat=402

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטענה שלי שרוב האנשים הנורמליים היו מטפלים במקרה כמו שצריך נשארת תקפה

מה שאני רואה כאן הוא התנהגות לא נורמלית בעליל מצד המשטרה. ההסבר שאני רואה למה שקורה הוא, שאיפה שהוא מישהוא מאיים בצורה חמורה ביותר על המערכת. משהוא בקווים הכלליים של "אם לא תתנו לנו להתפרע במזרח ירושלים, מערב ירושלים תבער"

זה ממחיש בצורה טובה את הטענות המקוריות שלי בדיון זה. אם נחיל אותן על הדוגמאות שלך, נקבל :

הערבים לא החליטו פתאום ב 2014 שבמזרח ירושלים הם החוק

בישראל יש חופש לבוש, אבל אם הערבים רוצים שבמזרח ירושלים תלך אם כאפייה, אתה תלך שם אם כאפייה. זהו סוג של פשרה ביניהם לרשויות. הם לא הדוגמה היחידה לפשרה מהסוג הזה. במקום אחר, נשים וגברים הולכים בצדדים שונים של הרחוב. גם זה בתוך מדינת ישראל

אם למישהוא מותר להגיע ל "פשרות" כאלה, גם להם מותר. כמובן שכל אחד מאיים במה שהוא יכול, מי בתמיכה או ניפוץ תוכניות העיריה, ומי בביצוע פוגרומים ולינצ'ים

בכל אירוע או דיון פוליטי, הערבים תמיד מופלים לרעה

בדוגמאות שלך, הם גם הצד המותקף. הקלף הזה של ה "אפלייה" בכל הגרסאות שלו הולך איתם לכל מקום שבו הם רוצים "להתפשר". אני רוצה לתלוש להם אותו, כי בגללו הם בהרבה מקרים מצליחים להשיג את מה שהם רוצים. והדרך היחידה לעשות זאת היא למנוע באמת את המקרים בהם ה "רב תו" הזה שלהם עובד

בדוגמאות שאתה מביא (כולל נט"ל כרמיאל מהדיון השני), מישהוא שאיימו עליו בצמרת המשטרה, נותן הוראה מגבוה שלא לאכוף את החוק הפלילי על הערבים. איכשהוא, זה אמור לתקן את חוסר השוויון שכביכול קיים, או (נשמע פאתטי אבל יש סיכוי גבוה שבכך זה מנומק בפועל), "לפצות" אותם על אפליה במקום אחר. אני מקווה שעכשו ברור בדיוק למה אני לא רוצה שיהיה להם שמץ של מקום לטעון לאפליה / אפרטהייד / כל הדברים האלה

ואם עד עכשו היה חוסר שוויון, יש לי ניחוש איפה : בינם למשפחות הפשע מלוד או לערסים בבת ים. אם באלה המשטרה לא מטפלת בכלל ובערבים כן, הרי שיש כאן אפליה נגד הערבים וחוסר שוויון בפני החוק

המסקנה נשארת אותה מסקנה. אם אנחנו רוצים להעמיד אותם במקום, עלינו לטפל לא רק בהם, אלא בכל המקומות מהם הם לוקחים השראה / אליהם הם משווים את עצמם

במקרה הזה, אם זה אומר שנצתרך להפוך לא רק את מזרח ירושלים אלא גם את בית שמש, לוד ובת ים למקומות שבטוח להסתובב בהם בלבוש חופשי ו/או בלילה, אז נצתרך לעשות זאת

הדוגמאות שלך מחזקות טענה נוספת שלי, שכבר העליתי בכמה דיונים בעבר. אתה יכול לדמיין מה היה קורה בדוגמה שהבאת אם לאבא לא היה את האקדח. לעבריינים ברור שיהיה נשק לא חוקי, ואכן יש ובכמויות. עכשו דמיין מה קורה אם הם יוצאים למלחמת אזרחים. אני חושב שיש לתת אפשרות לקנות אקדחים ורובים לכל אזרחי שומרי החוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שמצער אותי להתייצב לצד "קול האמת" לאור עמדותיו בדיונים אחרים (וגם בדיון זה הוא בטח חושב שהשוטרים בכל המקרים המוזכרים, לפחות כשהם יהודים, נוהגים כך רק כי אינם דתיים שכן מצידו זהו תנאי הכרחי ומספיק ל"שמאלנות"), אני מוכרח לומר שכמות השטויות שאתה, מר בינארי, פולט כאן היא מדהימה - לא בלי דברים הגיוניים לצידן, אבל בכל זאת. אכיפה נגד ערבים היא "אפליה" או אף "חשד לאפליה" כי לא מצליחים להתמודד עם משפחות הפשע מלוד (אגב, ערבים בעצמם)? זה הטעון שלך? ברצינות? וההשוואה שלך בין מזרח ירושלים לבית שמש - למה, אם תסתובב בבית שמש כחילוני ירצחו אותך? גם אם תיקח את המקרים הכי גרועים של התנכלות ל"לא דתיים מספיק" בבית שמש, הם לא כוללים שום דבר שמתקרב לסכנת חיים... ולזה יש קדימות מבחינתך?

זכור לי מקרה מלפני כמה שנים, בו שופט (ערבי) בחר לזכות כמה חשודים (ערבים), שנחשדו בהשלכת אבנים על רכבים, על בסיס "הגנה מן הצדק" - הוא לא הכחיש שהחשודים אכן השליכו אבנים על רכבים של יהודים, אך טען כי בגלל שהמשטרה בחרה שלא לעצור באותה התקופה מתפרעים חרדים בירושלים שהשליכו גם הם אבנים לכביש אותו דרשו לסגור בשבתות, הרשעת החשודים שלפניו תהווה "אכיפה סלקטיבית". הטעון שלו דומה להפליא לטיעונים שלך. כמוך, הוא בחר להתעלם מהנסיבות השונות לחלוטין בשני המקרים: הערבים השליכו אבנים על רכבים שנסעו בכביש בינעירוני במהירויות גבוהות במטרה חד-משמעית להרוג יהודים, ואכן היו יהודים שנהרגו במקרים כאלו עקב איבוד שליטה על רכבם בגלל האבנים, ואילו החרדים השליכו אבנים "למטרות מחאה" (שהיתה התפרעות אמנם ללא ספק, אבל התפרעות איננה נסיון רצח!) על תנועה מזדחלת במהירויות עירוניות או אף עומדת במטרה חד משמעית לסגור את הכביש, מבלי שיהיו נפגעים בנפש מכך. להגיד לך מה לדעתי ראוי לעשות לאותו השופט? ומה זה אומר עליך?

טעוניך בדבר "סלקטיביות" דומים לטענה לפיה העובדה שאף שוטר לא יעצור אותי על השלכת בדל סיגריה על המדרכה (משהו שאני ממילא משתדל מאוד לא לעשות), צריכה לשמש הצדקה לקבלן גדול ששופך פסולת בניין במזבלה "פיראטית" בצמוד לשכונת מגורים, או אף לרוצח סדרתי, עד ששוטר כלשהו דווקא כן יעצור אותי על השלכת בדל סיגריה על המדרכה - הרי גם אני פה עבירה, והחוק לא נאכף בינתיים... מבחינה "כמותית" ההשואה בין מה שאמרתי פה הרגע לדבריך אולי בעייתית, אבל מבחינה "איכותית" הרי שהטענות זהות.

יתרה מכך, דבריך על "מניעת קלף האפליה" מהערבים דומים לטעונים שנשמעו תדיר טרום-אוסלו על כך ש"אם לערבים יהיה טוב הם לא ירצו לרצוח יהודים", ומראים שפשוט אין לך מושג איך הערבים עובדים. מבחינתם, העובדה שליהודים יש מדינה משלהם ושהם אינם השליטים ב"פלסטין" היא אפליה, וכך זה ישאר לא משנה כמה סלטות לאחור תעשה עבורם. לצערי, נקודת המבט הזו שלך אינה נדירה בישראל בימינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו לא הטיעון שלי. הבהרתי זאת אי שם באחת מההודעות הראשונות של הדיון, ואם שכחתי לציין זאת לאחר מכן, אני מבהיר זאת שוב

אני טוען שאלו הם הטיעונים של הערבים, ושל אלה שמגוננים עליהם, ומסביר למה הטיעונים עובדים

לא ידעתי על המקרה של השופט שאתה הבאת. כתבתי את הדברים לפי איך שניחשתי שהם עובדים. המקרה הזה ממחיש עד כמה התסריט שלי פגע במדוייק : הערבים מסכלים מה מותר לחרדים, עושים את אותה עבירה (או עבירה שהדמיון הפרוע של שופט בוגד יכול להחשיב כאותה עבירה), ומקבלים את מה שהם רוצים - במקרה הזה, זיכוי על ידי השופט

ברור שיש לטפל בכל המקרים הנל - גם בערבים וגם בכל האחראים במערכת השלוטון/המשטרה/השופט שלך. אני חושב שלזרוק את כולם לתקופות ארוכות בכלא יספיק, אם אתה רוצה לחלק להם כדור בראש, גם זה מקובל

נחזור למקרה של השוטפט שלך. נכון לזמן המשפט על זריקת האבנים, השופט הינו שופט מוסמך במערכת והוא מורשה לערוך משפט, ולהחליט לא להרשיע אותם. הדבר ששימש אותם במשפט הזה, הוא בדיוק הטיעון שאני הסברתי עליו : שוויון זכויות בפני החוק באכיפה

דמיין עכשו (שוב, אני לא יודע מה היה במקרה האמיתי, אני משלים את הסיפור איך שבא לי בשביל להעביר נקודה) שהמשפט בוצע בבית משפט שלום, והתובע פונה לערער על ההחלטה בבית משפט מחוזי. שופט שהוא downright בוגד קצת קשה למצוא, אבל שופטים שהם סתם "אוהבי ערבים" יש בשפע. אם במחוזי יש כאלה, יש סיכוי משמעותי שהערעור לא יתקבל כי הם יאשרו את ההחלטה של השופט בבית משפט השלום. מקומם, אבל אנחנו רואים עכשו כמה שדבר כזה אפשרי

עכשו, נניח שכשהיה התור של החרדים לזרוק אבנים, היו מגיעים אם כוח משטרתי גדול וזורקים חלק גדול מהם במעצר. כשהגיע התור של הערבים, הטיעון שלהם ל "שוויון זכויות" לא היה עובר, והשופט הבוגד (שבכל זאת היה מחפש דרך לזכות אותם) היה נאלץ לחפש תירוץ קלוש בהרבה. ברגע שהתביעה הזאת היתה עוברת למחוזי, כל שופט נורמלי היה יכול לא רק לקבוע להם עונש על העבירה שהם עשו, אלא גם להסתמך על מה שבוצע בהפגנה של החרדים : "למדינת יש zero tolerance policy כנגד זריקת אבנים, לכן תקבלו את העונש המקס' המותר בחוק"

בשביל זה אנחנו צריכים להראות שבאמת קיימת zero tolerance policy

זהו לא תחליף למשפט וענישה שלהם על עבריינות לשמה. אני פשוט רוצה אסטרטגיה שתאפשר להפסיק _מיידית_ את המצב הקיים, בו הם יכולים לטעון "אפליה"/"אפרטהייד" ולקבל כל מה שהם רוצים, בהינתן העובדה שיש בגופי המדינה בוגדים שיקבלו את הטיעונים האלה ויקח זמן להדיח אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מדברים על טענות אפליה ועל מקרים פה ושם, זו הסתכלות על הסימפטומים בלבד.

ההימנעות מטיפול בעבריינות הערבית הפלילית והלאומנית מגיעה כתוצאה מפעילות מאורגנת ומכוונת.

פעילות מסיבית הנמשכת עשרות שנים בשדה התעמולה, התקשורת, בית המשפט, פרקליטות, משטרה, ועוד.

זעקות הקיפוח הם חלק ממנגנון התעמולה שנועד להפוך את הערבי לקורבן מסכן,

ובכך לתרץ כל פשע שערבי .

תוכלו לראות את השיטה הזו פועלת גם עבור מחבלים ערבים השוחטים תינוקות...

כל דיווח על ארוע טרור ערבי כלפי יהודים מסתיים בתיאור מיסכנותו של אותו מחבל ערבי.

לעולם לא תראו את מיסכנותו של יהודי שצייר גרפיטי מסוכן לציבור....

ארגוני הטרור השמאלנים פועלים בשיטתיות להחדרת אנשים מטעמם לפרקליטות, בית המשפט, ולכל מוסד ציבורי או ממשלתי.

בנוסף הם מעבירים קורסים והרצאות בחינם (שוחד) לשופטים, שוטרים, ואפילו בצה"ל, שם את מעבירים את מישנתם האנטישמית.

שופטים, שוטרים, פרקליטים, וכדומה, הפועלים בהתאם לציפיות זוכים לבונוסים..

תשדירי תעמולה ותמיכה בתקשורת, מסעות הרצאות בחו"ל, סיורים "מקצועיים" בחו"ל,

משרות של כבוד שכסף רב בידיהן, ועוד.

שום דבר לא קורא במקרה, חפש את הכסף האנטישמי ואת האנטישמים.

כל הצרות והבעיות מגיעות משם.

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינארי, כל עניין הסלקטיביות לכאורה הוא רק תירוץ. אם תעלים את הבסיס לתירוץ הזה, כל שוטר/שופט/בעל תפקיד אחר שיחליט לפעול בניגוד למה שהוא אמור לעשות מבחינת ציפיית הציבור ממנו, עדיין יעשה זאת - הוא פשוט ימצא תירוץ אחר. עד שלא יתחילו להעניש את בעלי התפקיד שפועלים כך, הדבר יימשך - וכל מה שעשית הוא לתת לגיטימציה לתירוץ הזה כסיבה לגיטימית לא לפעול כנגד הערבים.

בעצם, זה לא כל מה שעשית. בדרך, גם הגברת את האכיפה על יהודים, והצרת את צעדיהם. לפעמים ההצרה הזו תשמש את האינטרס הציבורי, למשל אם תמנע מחרדים להתפרע בדרישה לסגור כביש. לעיתים קרובות יותר, בזאת תצר את פעולות היהודים המותרות להם במלחמת ההגנה שלהם מול הערבים - בעוד שהצד שכנגד רק יגביר את תוקפנותו, וימצא תירוץ חדש להצדיק את התנהגותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק "עוד" תירוץ. זהו התירוץ העיקרי שבו הם משיגים כל דבר שהם רוצים בחינם. בדיוק כמו שקול האמת אומר, שיטה ומנגנון תעמולה. צריך לשים סוף לשיטה

בכך שאני מראה איך השיטה עובדת, אני לא מוסיף לה לגיטימציה

אילו "פעולות יהודים מותרות במלחמת ההגנה" אני רוצה להצר בדיוק ? האם התפרעות לחסימת כבישים היא פעולה של מלחמת ההגנה ? האם זריקת אבנים על רכבים באקראי היא פעולה של מלחמת ההגנה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות.

אף אחד במדינת לא חונה בנתיב האמצעי על הכביש בלי לקבל קנס.

ההשוואה עם רחובות סגורים בשבת וחגים היא קישקוש בלבוש.

רחובות נסגרים גם בגלל חגים ואירועים של הערבים.

לפעמים משיקולים בטחוניים, לפעמים משיקולים פוליטים.

שיטענו מה שהם רוצים.

מבחינתם כל המדינה שלהם והם משתינים על החוק.

זה לא משנה את העובדות.

הם חונים בנתיב האמצעי!!! מתוך שלושה!!! על הכביש!!! ויוצרים פקקים!!!

איך שלא תסתכל על זה מגיע להם קנסות וגרירות 3 פעמים ביום, כל יום.

ואף שופט, ואף אדם רציונלי בכל העולם, לא יחשוב אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...