איזו חברה/סדרה נחשבת אמינה ומהוקצעת? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזו חברה/סדרה נחשבת אמינה ומהוקצעת?


Brenner

Recommended Posts

שלום לכולם.

יש לי נייד VOSTRO שהחזיק כבר למעלה מארבע שנים. לאחרונה יש בו סדרת תקלות (קטנות) שגורמות לי להאמין שחייו אינם ארוכים עוד. המאוורר התחיל להרעיש, הכונן הקשיח מרעיש לפעמים, וממש היום קרסה לו הסוללה לחלוטין (עובד רק עם חיבור קבוע לחשמל). בנוסף, אין לו חיבור לטלויזיה ושאר צרות שבגינן אני שוקל החלפה בעתיד. ברור לי שעדיין אפשר לתקנו כרגע, אבל אני שוקל להתפנק.

אני מניח שאוציא על נייד חדש כ-4000 ש"ח, ובינתיים לא ממש החלטתי אלו תכונות חשובות לי בו. אני מניח שאתפנק כמה שיותר בגבולות המחיר שאקצה לי, אבל כלום עדיין לא הוחלט. בעיקר הכי הכי הכי חשוב לי שהדבר הזה לא יראה מוסך. סחבתי עם המחשב הנוכחי קצת למעלה מארבע שנים ללא אף תיקון או מעבדה ואני מעוניין לחזור על חוויה דומה ואף יותר אם אוכל.

רציתי לשאול מנסיונכם, איזו חברה או סדרת מחשבים נחשבת אמינה, חזקה, מהוקצעת, יציבה, חפה (יחסית) מתקלות? אני אהיה מוכן לשלם גם יותר בשביל מחשב שפשוט "ישרוד". ואם לא ישרוד, אשמח לחברה שבה שירות התיקונים לא יגרום לי לאבד עוד שיער.

האם ה- vostro של dell? או אולי ה latitude?

אולי ה של lenovo?

אולי חברה אחרת שלא התנסיתי בה עדיין?

תודה,

אשמח לכל תגובה בנושא. גם אם אתם חושבים שעצם השאלה טיפשית, אשמח להסבר בנושא.

עריכה:

אגב, יש לי אותו אמנם כבר ארבע שנים. אך המחשב עצמו כבר בן חמש (קניתי אותו מתצוגה). אני מאמין שזה נחשב בסדר שהסוללה גמרה את חייה רק עכשיו, אבל אם לא, אז אודה לכם אם תגידו מה אתם חושבים גם על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוללה: אם היא החזיקה מעל שנתיים-שלוש זה כבר טוב.

אתה יכול לרכוש סוללה חדשה באיביי במחיר יחסית נמוך, באזור ה20 דולר לדעתי. כך לא תצטרך לרכוש מחשב חדש.

אם המאוורר מרעיש, תנקה אותו עם ספריי אוויר, אם אין לך, עולה כ20-30 ש"ח בכל חנות שכונתית או באיבורי. במידה ועדיין מרעיש, תעדכן.

בקשר לדיסק הקשיח: דיסק שמרעיש זה אומר שחייו לפני סיום. אני מציע לך לגבות את כל החומר מהר, וכמה שיותר מהר. תוכל להחליף את הדיסק בכונן SSD, עם הSSD המחשב שלך יהיה יותר מהיר משהיה אי פעם.

כונן Crucial MX100 256GB ב558 ש"ח, הכונן המשתלם ביותר כיום.

שים לב שאת כונן הSSD תוכל להעביר בעתיד למחשב אחר ללא בעיה.

לסיכום: שידרוג המחשב ליותר מהיר מאשר חדש בפחות מ700 ש"ח

עריכה: במידה ויש לך עוד שאלות על המחשב אנא ציין דגם מדוייק ומפרט מדוייק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

אני עדיין בעניין של קניית מחשב חדש, החיבור החסר לטלוויזיה והבלאגן הפיזי והוירטואלי בכונן הקשיח, פלוס העניין החדש עם הסוללה שנדפקה והזמן שאני משקיע בו, ייתכן ששווים התפנקות על משהו חדש.

יחד עם זאת, עוררתם כמה שאלות:

1.בנוגע להחלפת הסוללה - האם ניתן לשלוח סוללה מחו"ל? אני שואל כי בעבר הזמנתי מיכל של חומר לניקוי מזגנים בלחץ, ורק אחרי התשלום הבנתי שאסור להעלות אותו על מטוס לארץ. אני יודע שבטיסות לחו"ל יש גם הגבלות על סוללות למיניהן. האם מישהו ניסה להזמין סוללה כזו מחו"ל והצליח?

2. ניקוי בלחץ אויר למאוורר לא יעזור. הוא מרעיש (לפעמים) כי משהו מכני בו נדפק, לא כי הוא סתום בשערות ואבק. אני יודע להבדיל בין הרעשים האלה. והמחשב גם לא מתחמם מעבר לרגיל. מה גם שניקיתי אותו ממש לאחרונה. האמת שזו לא שאלה בעצם. סתם תגובה.

3. האם כונני נחשבים אמינים יותר או פחות מכוננים מכניים רגילים?

4. ובכל זאת, למקרה שארצה לקנות מחשב חדש. הבנתי כבר שאין חברה שכל המכשירים שלהם טובים יותר משל חברה אחרת. האם תוכלו לספר על התרשמויות משירותי המעבדות והתיקונים של החברות בארץ? ולגבי ההתייחסות שלהם לאחריות על המוצר? זמן הטיפול? האם ישנן חברות שנחשבות נעימות יותר ללקוח? והאם ישנן חברות שכדאי להתרחק מהן בגלל זה?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הדגם המדוייק?

כונן קשיח - קורה שהוא מתקלקל אחרי 3-4 שנים במיוחד במחשב נייד שנתון לטלטולים, פשוט קונים חדש או משדרגים כבר ל-, סוללה קונים חדשה - במיוחד אחרי 4 שנים! לרוב זה מחזיק עד שנתיים בערך עד שחווים ירידה משמעותית.

כמו כן יתכן והסוללה בסדר והמטען "נדפק" ולא מטעין יותר, זו גם אפשרות. אבל הייתי בכל מקרה מחליף סוללה.

1. אין בעיה עם סוללות למחשבים .

2. אם כך אז אולי זה דורש החלפה לחלוטין של המאוורר ו/או אופציה למריחת משחה טרמית חדשה בין גוף הקירור למעבד ושאר הרכיבים שמחוברים אליו. זה דורש קצת מעבר ל"רק ניקוי".

3. יותר כי אין בו חלקים נעים.

4. משתנה מלקוח ללקוח, לאחד הכל יכול לעבור חלק ואת השני יטרטרו. עם זאת אני מניח שלדגמים עסקיים יהיה טיפול מהיר יותר לדעתי וכך גם האחריות היא בבית הלקוח.

שוב - אם אתה מעוניין בהמלצה למשהו ספציפי, תענה על השאלון בחוקי הפורום בצורה מפורטת ככל הניתן ונשתדל למצוא מחשב מתאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...