פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים שלום לכולם, ראיתי שיש נושאים דומים, אך לא מצאתי פתרון מיוחד... לכן אני שואל ומקווה לתמיכה. כן, גם אני קיבלתי מסך כחול.... ממש עצוב ומדאיג. למזלי הצלחתי Recovery ... זה מה שעלה אחרי- Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: a0000001 BCP1: 0000000000000005 BCP2: 0000000000000000 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\092714-31559-01.dmp C:\Users\huber\AppData\Local\Temp\WER-170680-0.sysdata.xml Read our privacy statement online: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409 If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline: C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt מה זה אומר?? לפני בערך חודשיים קניתי כרטיס מסך בשם Vapor-X R9 280X מ- Radeon Sapphire היה לי את ה- Radeon 8650 HD 1 GB ... במארז בשם: Sharkoon T5 Value Black ATX (קטן) הבנתי ומרגישים שהכרטיס מסך החדש מתחמם בזמן שמשחקים.. כמו תנור קטן אפילו מזיעים, עדיפות להסיר אותו ולהחזיר את הישן אולי? או-- שזה בגלל שהתחלתי סריקה על ידי התוכנה Malewarebytes בכוננים שלי כולל Rookites חיפוש ובטעות לחצתי על מצב שינה (Sleep) וכן המחשב נרדם אך לא סיים את הסריקה... תודה רבה לעזרה אחים, זה מסך מפחיד ועצוב.. אני לא רוצה לפרמט סתם נערך 2014 בספטמבר 2711 שנים על-ידי rico
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים תריץ את התוכנה הזו, היא תיתן לך יותר מידע על מה קרה שם.http://www.resplendence.com/whocrashedחוצמזה, לא כל BSOD זה ישר לפרמט את המחשב :-) נערך 2014 בספטמבר 2711 שנים על-ידי RobotCop typo
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים מחבר הורדתי את התוכנה WhoCrashed, מה עלי לעשות שם?יש את Report - Dump Files - Local Driversו- Analyze | Options | Stay on top | Helpללחוץ על Analyze ולחכות או משהו אחר אחי?תודה רבה.
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים מחבר חחח טוב שיהיה.לחצתי Analyze -Report:System Information (local)computer name: BROS-PCwindows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601windows dir: C:\WindowsHardware: ASUSTeK COMPUTER INC., P8H67CPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz Intel586, level: 64 logical processors, active mask: 15RAM: 17143050240 totalCrash Dump AnalysisCrash dump directory: C:\Windows\MinidumpCrash dumps are enabled on your computer.No valid crash dumps have been found on your computerConclusionCrash dumps are enabled but no valid crash dumps have been found. In case you are experiencing system crashes, it may be that crash dumps are prevented from being written out. Check out the following article for possible causes: If crash dumps are not written out.Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information. Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further. היה Crash משהו שקשור ל- Memory נמחק על ידי התוכנה Ccleaner ...היה בתיקייה של Windows , כנראה עכשיו רושם שאין כי נמחק.. זה תוספת למידע.אפשר עזרה בזה בבקשה?תודה רבה.
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים אין יותר מדי מה לעזור אחי, כתבת את זה בעצמך.התוכנה לא מוצאת את הקובץ שאליו הווינדווס כותב מה הייתה מהות ההתרסקות.יש מצב שזה גם בגלל השחזור למרות שזה לא ממש משנה. אם עשית שחזור לנקודת זמן קודמת הכל אמור להיות בסדר. תעשה קצת יותר save בפרוייקטים ובמסמכים שלך וזהו.אם זה קורה עוד פעם, אל תעשה שחזור. תנסה להכנס לווינדווס בלי. Safe Mode זה רעיון טוב אם אתה לא מצליח להיכנס רגיל.משם תוכל לנסות לנתח מה הייתה הבעיה ולהבין אם שחזור זה הפתרון או שזה משהו אחר.קיצר, לדעתי אין לך מה להמשיך להתעסק עם זה כרגע.
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים מחבר הבנתי אחי תודה רבה לתמיכה.אם יהיה שוב אנסה דרך Safe Mode במקום להיכנס רגיל... אבל בטוח שהיה משהו שקשור ל- Memory 100אני לא ממש עשיתי שיחזור, פשוט נכנסתי רגיל (ריסטרט לאחר 2 שעות שהיה מסך כחול) ולמזלי המחשב הצליח לעשות Recovery .אשאיר את התוכנה למקרה ואצטרך תודה שוב אחי.
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים מחבר RobotCop ניסיתי את מה שכתבת בדיון הקודם... כפתור ימיני על "המחשב שלי"... תהליכים שהיו...אולי זה אומר משהו?The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0xa0000001 (0x0000000000000005, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Report Id: 092714-31559-01.זכרתי משהו Memory.. בערך היה 300-600 MB בניקוי...מקווה שזה מידע מועיל, תודה ושנה טובה.
פורסם 2014 בספטמבר 2711 שנים זה אומר שהוא שמר את הקובץ דאמפ בזמן ההתרסקות :-(חיפשתי קצת בפורומים אבל זה כללי מדי, מישהו אומר שזו הייתה בעיית זיכרון, ומישהו אחר אומר שזה היה אצלו ברשת ומישהו שלישי אומר שהוא סידר את זה ע"י הפעלת מצב שינה.אולי מישהו שמדבר וקורא בינארית שוטפת יידע לפענח את זה.בכל מקרה תריץ בדיקות לחומרה שלך, תתחיל לשלול בעיות. הרד דיסק, זיכרון ובדיקה תחת מאמץ לכל הפחות.
פורסם 2014 בספטמבר 2811 שנים מחבר http://technet.microsoft.com/en-us/magazine/ff700221.aspxהרצתי את הבדיקה (mdsched.exe) ועשיתי ישר ריסטרט. , כשהריסטרט עבר אז התחיל את 2 הבדיקות שלו..לא מצא שגיאות בזיכרון.. כשחזר למסך הראשי קפץ חלון קטן שכתב שלא נמצאו שגיאות בזיכרון.
פורסם 2014 בנובמבר 1811 שנים מחבר שלום רב חברים,חזר לי ה Blue Screenאין טעם לפתוח הודעה חדשה, אני ממשיך מפה מקווה שתבינו, תודה!הפעם שמרתי את ה dump file = לא השתמשתי ב- Ccleaner שמוחק את זה כרגע, אני מעלה לפה את התוצאות על ידי התוכנה WhoCrashed ...אני חושב שזה קורה בגלל הדריבר של הכרטיס מסך? פשוט הוא לא "מעודכן" -> לעידכון הכי חדש, כי אין לי 2 כרטיסי מסך, הבנתי שהעידכונים החדשים מועילים יותר למי שיש 2 כרטיסי מסך, הם מזניחים את מי שיש לו רק כרטיס מסך 1 .... RadeonCrash Dump AnalysisCrash dump directory: C:\Windows\MinidumpCrash dumps are enabled on your computer.On Tue 18/11/2014 07:06:43 GMT your computer crashedcrash dump file: C:\Windows\Minidump\111814-32151-01.dmpThis was probably caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x277CE) Bugcheck code: 0xA0000001 (0x5, 0x0, 0x0, 0x0)Error: CUSTOM_ERRORfile path: C:\Windows\system32\drivers\atikmdag.sysproduct: ATI Radeon Familycompany: Advanced Micro Devices, Inc.description: ATI Radeon Kernel Mode DriverA third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.). Google query: Advanced Micro Devices, Inc. CUSTOM_ERROROn Tue 18/11/2014 07:06:43 GMT your computer crashedcrash dump file: C:\Windows\memory.dmpThis was probably caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x277CE) Bugcheck code: 0xA0000001 (0x5, 0x0, 0x0, 0x0)Error: CUSTOM_ERRORfile path: C:\Windows\system32\drivers\atikmdag.sysproduct: ATI Radeon Familycompany: Advanced Micro Devices, Inc.description: ATI Radeon Kernel Mode DriverA third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.). Google query: Advanced Micro Devices, Inc. CUSTOM_ERRORConclusion2 crash dumps have been found and analyzed. A third party driver has been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.)If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination the errors that have been reported for these drivers and include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions from users who have been experiencing similar problems.Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information. Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further. זה פה ^מעל^ עם "ציטוט" מקווה שמובן... תודה רבה לתמיכה אחים!עריכה:היה לי כרטיס מסך מסוג: Shapphire Radeon HD 6850 1GB DDR5 DX11כרגע יש לי כרטיס מסך מסוג: Vapor-x R9 280X 3GB מקווה שעוזר לפיתרון חברים. נערך 2014 בנובמבר 1811 שנים על-ידי rico
פורסם 2014 בנובמבר 1811 שנים תתקין את התוכנה DDU היא ת'סיר לך את הדרייברים בצורה מלאה. ולאחר מכן תתקין את הגירסא האחרונה של הדרייבר.
פורסם 2014 בנובמבר 1811 שנים אתה צודק בניחוש, הקובץ שריסק לך את המחשב הוא חלק מהדרייבר של AMD.מצטרף להצעה בפוסט מעלי, להסיר את הדרייבר לחלוטין עם התוכנה הזו: http://www.wagnardmobile.com/DDU/ ולהתקין מחדש.שים לב שצריך להריץ את DDU בsafe mode.כמו כן, בדרך כלל עדיף להתקין את הדרייבר האחרון של הכרטיס, הם כל הזמן משפרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.