Blue Screen on date - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Blue Screen on date


rico

Recommended Posts

שלום לכולם,

ראיתי שיש נושאים דומים, אך לא מצאתי פתרון מיוחד...

לכן אני שואל ומקווה לתמיכה.

כן, גם אני קיבלתי מסך כחול.... ממש עצוב ומדאיג.

למזלי הצלחתי Recovery ...

זה מה שעלה אחרי-

nndexz3niejj.png

Problem signature:

Problem Event Name: BlueScreen

OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Locale ID: 1037

Additional information about the problem:

BCCode: a0000001

BCP1: 0000000000000005

BCP2: 0000000000000000

BCP3: 0000000000000000

BCP4: 0000000000000000

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1

Files that help describe the problem:

C:\Windows\Minidump\092714-31559-01.dmp

C:\Users\huber\AppData\Local\Temp\WER-170680-0.sysdata.xml

Read our privacy statement online:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:

C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

מה זה אומר??

לפני בערך חודשיים קניתי כרטיס מסך בשם Vapor-X R9 280X מ- Sapphire

היה לי את ה- 8650 HD 1 GB ... במארז בשם: Sharkoon T5 Value Black ATX (קטן)

הבנתי ומרגישים שהכרטיס מסך החדש מתחמם בזמן שמשחקים.. כמו תנור קטן אפילו מזיעים, עדיפות להסיר אותו ולהחזיר את הישן אולי?

או--

שזה בגלל שהתחלתי סריקה על ידי התוכנה Malewarebytes בכוננים שלי כולל Rookites חיפוש

ובטעות לחצתי על מצב שינה (Sleep) וכן המחשב נרדם אך לא סיים את הסריקה...

תודה רבה לעזרה אחים, זה מסך מפחיד ועצוב..

אני לא רוצה לפרמט סתם :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח טוב שיהיה.

לחצתי Analyze -

Report:

System Information (local)

computer name: BROS-PC

windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601

windows dir: C:\Windows

Hardware: ASUSTeK COMPUTER INC., P8H67

CPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz Intel586, level: 6

4 logical processors, active mask: 15

RAM: 17143050240 total

Crash Dump Analysis

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

No valid crash dumps have been found on your computer

Conclusion

Crash dumps are enabled but no valid crash dumps have been found. In case you are experiencing system crashes, it may be that crash dumps are prevented from being written out. Check out the following article for possible causes: If crash dumps are not written out.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

היה Crash משהו שקשור ל- Memory נמחק על ידי התוכנה Ccleaner ...

היה בתיקייה של , כנראה עכשיו רושם שאין כי נמחק.. זה תוספת למידע.

אפשר עזרה בזה בבקשה?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין יותר מדי מה לעזור אחי, כתבת את זה בעצמך.

התוכנה לא מוצאת את הקובץ שאליו הווינדווס כותב מה הייתה מהות ההתרסקות.

יש מצב שזה גם בגלל השחזור למרות שזה לא ממש משנה. אם עשית שחזור לנקודת זמן קודמת הכל אמור להיות בסדר. תעשה קצת יותר save בפרוייקטים ובמסמכים שלך וזהו.

אם זה קורה עוד פעם, אל תעשה שחזור. תנסה להכנס לווינדווס בלי. Safe Mode זה רעיון טוב אם אתה לא מצליח להיכנס רגיל.

משם תוכל לנסות לנתח מה הייתה הבעיה ולהבין אם שחזור זה הפתרון או שזה משהו אחר.

קיצר, לדעתי אין לך מה להמשיך להתעסק עם זה כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אחי תודה רבה לתמיכה.

אם יהיה שוב אנסה דרך Safe Mode במקום להיכנס רגיל... אבל בטוח שהיה משהו שקשור ל- Memory 100

אני לא ממש עשיתי שיחזור, פשוט נכנסתי רגיל (ריסטרט לאחר 2 שעות שהיה מסך כחול) ולמזלי המחשב הצליח לעשות Recovery .

אשאיר את התוכנה למקרה ואצטרך תודה שוב אחי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RobotCop ניסיתי את מה שכתבת בדיון הקודם... כפתור ימיני על "המחשב שלי"... תהליכים שהיו...

אולי זה אומר משהו?

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0xa0000001 (0x0000000000000005, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Report Id: 092714-31559-01.

זכרתי משהו Memory.. בערך היה 300-600 MB בניקוי...

מקווה שזה מידע מועיל, תודה ושנה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שהוא שמר את הקובץ דאמפ בזמן ההתרסקות :-(

חיפשתי קצת בפורומים אבל זה כללי מדי, מישהו אומר שזו הייתה בעיית , ומישהו אחר אומר שזה היה אצלו ברשת ומישהו שלישי אומר שהוא סידר את זה ע"י הפעלת מצב שינה.

אולי מישהו שמדבר וקורא בינארית שוטפת יידע לפענח את זה.

בכל מקרה תריץ בדיקות לחומרה שלך, תתחיל לשלול בעיות. הרד דיסק, ובדיקה תחת מאמץ לכל הפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרצתי את הבדיקה (mdsched.exe) ועשיתי ישר ריסטרט. , כשהריסטרט עבר אז התחיל את 2 הבדיקות שלו..

לא מצא שגיאות בזיכרון.. כשחזר למסך הראשי קפץ חלון קטן שכתב שלא נמצאו שגיאות בזיכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

שלום רב חברים,

חזר לי ה Blue Screen

אין טעם לפתוח הודעה חדשה, אני ממשיך מפה מקווה שתבינו, תודה!

הפעם שמרתי את ה dump file = לא השתמשתי ב- Ccleaner שמוחק את זה כרגע, אני מעלה לפה את התוצאות על ידי התוכנה WhoCrashed ...

אני חושב שזה קורה בגלל הדריבר של הכרטיס מסך? פשוט הוא לא "מעודכן" -> לעידכון הכי חדש, כי אין לי 2 כרטיסי מסך,

הבנתי שהעידכונים החדשים מועילים יותר למי שיש 2 כרטיסי מסך, הם מזניחים את מי שיש לו רק כרטיס מסך 1 .... Radeon

Crash Dump Analysis

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Tue 18/11/2014 07:06:43 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\111814-32151-01.dmp

This was probably caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x277CE)

Bugcheck code: 0xA0000001 (0x5, 0x0, 0x0, 0x0)

Error: CUSTOM_ERROR

file path: C:\Windows\system32\drivers\atikmdag.sys

product: ATI Radeon Family

company: Advanced Micro Devices, Inc.

description: ATI Radeon Kernel Mode Driver

A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.).

Google query: Advanced Micro Devices, Inc. CUSTOM_ERROR

On Tue 18/11/2014 07:06:43 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\memory.dmp

This was probably caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x277CE)

Bugcheck code: 0xA0000001 (0x5, 0x0, 0x0, 0x0)

Error: CUSTOM_ERROR

file path: C:\Windows\system32\drivers\atikmdag.sys

product: ATI Radeon Family

company: Advanced Micro Devices, Inc.

description: ATI Radeon Kernel Mode Driver

A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.).

Google query: Advanced Micro Devices, Inc. CUSTOM_ERROR

Conclusion

2 crash dumps have been found and analyzed. A third party driver has been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:

atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.)

If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination the errors that have been reported for these drivers and include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions from users who have been experiencing similar problems.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

זה פה ^מעל^ עם "ציטוט" מקווה שמובן... תודה רבה לתמיכה אחים!

עריכה:

היה לי כרטיס מסך מסוג: Shapphire Radeon HD 6850 1GB DX11

כרגע יש לי כרטיס מסך מסוג: Vapor-x R9 280X 3GB

מקווה שעוזר לפיתרון חברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק בניחוש, הקובץ שריסק לך את המחשב הוא חלק מהדרייבר של AMD.

מצטרף להצעה בפוסט מעלי, להסיר את הדרייבר לחלוטין עם התוכנה הזו: http://www.wagnardmobile.com/DDU/ ולהתקין מחדש.

שים לב שצריך להריץ את DDU בsafe mode.

כמו כן, בדרך כלל עדיף להתקין את הדרייבר האחרון של הכרטיס, הם כל הזמן משפרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...