עבור לתוכן

התלבטות בין מספר מקררים

Featured Replies

פורסם

שלום לכם,

 

אספר לכם מה ראלקו/בלומברג/שירות מרום עושים, הם בכוונה לא עונים לאנשים שרכשו לאחרונה מקרר על מנת לא לתת שירות בתקופת האחראיות ובונים על כך שהלקוח יתייאש ולא יפנה לבקש שירות עבור תקלה.

היום לאחר שנה וחודש שילמתי כ1000 ש"ח עבור כרטיס למקרר בלומברג KQD1780IN.

אני ממליץ בכל תוקף לא לקנות מקרר בלומברג להשקיע אפילו בעוד כ-4000 ש"ח ולקנות סמסונג או LG

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים