פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים מחבר רכשתי עכבר למשחקים לפני שנה עם אחריות ל3 שנים, עכבר באמת מעולה ששווה כל שקל. הכל היה טוב ויפה, שנה הוא עבד ללא בעיות עד שהתחיל להשתגע, קליקים כפולים, לחיצות נמרחות ועוד כל מיני תופעות מוזרות בקטנה, החלטתי לבדוק מה הגורם לבעיה, חפרתי בפורומים, ניסיתי לעדכן לעכבר קושחה ואז גליתי שהוא נחשב לפגם ייצור וחצי שנה לפני שקניתי אותו היצרן ביקש לקבל אותו חזרה, הרמתי טלפון לנציגות של היצרן בחו"ל שהפנה אותי לKSP לממש אחריות. בהתחלה KSP טענו שאין שום תקלה והם לא מבינים על מה אני מדבר, אמרו: שיחקנו עם העכבר במשך שעות, חיפשנו בגוגל ובדקנו במעבדה - הוא תקין. אחרי שפתחתי בחנות מחשב נייד ופשוט הצגתי שלב אחר שלב מה תקול בעכבר עד ההודעה של היצרן, המוכר הסכים לשלוח אותו לבדיקה נוספת. אחרי יומיים טלפון:"נחליף לך לעכבר של יצרן אחר" הגעתי לחנות לברר על מה מדובר, עכבר סוג ב של יצרן אחר, יותר זול מהעכבר שלי, עם פחות אפשרויות וכד. ביקשתי את הכסף חזרה - הציעו לי זיכוי לרכישה על חלק מהסכום ועשו כאילו הם עושים לי טובה גדולה שמאפשרים את זה. הרמתי טלפון למוקד שלהם, הנציגה בשיא חוצפתה התעקשה לתת לי זיכוי לרכישה על בערך 75% מסכום הרכישה המקורי. (מיותר לציין כי זה מנוגד לחוק, בכל הקשור להחזרה של מוצר שהוכר כפגם ע"י היצרן, כמו כן יש לי תיעוד מוקלט של כל השיחות בהן הייתי נוח/טלפוניות) כאשר כבר יש לי מספיק ראיות כדי להרים אותם על טיל, כתבתי אימייל "מפורט" עם הסבר מילולי ברור שהשיחה הבאה זה בבית משפט. היום בצהריים קיבלתי אימייל תשובה: "תגיע לחנות לחתום על זה שאתה לוקח את כל הכסף". אחרי 40 דקות בסניף שלהם, נתנו לי את הכסף מזומן. עכשו שובר את הראש מאיפה להשיג עכבר תקין נערך 2014 באוגוסט 3111 שנים על-ידי Mics
פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים יפה, מיקס. ברכותי על העמידה האיתנה על שלך. להבא, עם זאת, אני מציע פתרון פשוט יותר - לקנות במקום אחר.
פורסם 2014 בספטמבר 111 שנים מחבר פה יש את כל הפרטים על התקלה:http://forums.logitech.com/t5/G-series-Gaming-Mice/G600-Mouse-Movement-issues/m-p/1061745/highlight/true#M23075לעכבר יש שלוש(שתי) רויזיות שונות, הראשונה תאריך ייצור עד ה10 באוקטובר 2012 - יש להחזיר ליצרן.שנייה מסוף 2012 עם תיקון תוכנה לבאגים שהיו ברויזיה הראשונה.שלישית (או שתיים ב) עם קפיצים מוקשחים בכפתורי העכבר הראשיים בעלי עמידות הרבה יותר גבוהה. נערך 2014 בספטמבר 111 שנים על-ידי Mics
פורסם 2014 בספטמבר 111 שנים למה אני לא מופתע שKSP המשיכו למכור מוצר שעשו עליו ריקול כאילו כלום לא קרה?
פורסם 2014 בספטמבר 111 שנים מחבר יתכן שהם פשוט לא הכירו את הבעיה, כי כמות הרוכשים הפוטנציאליים לעכבר הזה מאוד קטנה. כמה שחקני MMORPG יש בארץ?! בכל מקרה, בתמיכה של לוגיטק באמת היו מאוד מופתעים לשמוע שרכשתי ב2013 מוצר שעשו עליו ריקול ב2012, הראש האירופי פשוט לא מבין את המוח הישראלי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.