פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים חיפשתי טלויזיה 32 לחדר שינה ובאתר הייטק זון מצאתי מודל שהתאים לי מתוצרת סמסונג.הובטחה אספקה עד 7 ימי עסקיםביצעתי את הרכישה וקיבלתי אישור למייל.לאחר מספר שעות התקשר אלי נציג מאתר דיילי סייל ואמר שכדאי לי להוסיף עוד 250 ש"ח עבור תוספת אחריות יבואן מקורי ודונגל תקשורת.אמרתי שבסה"כ מדובר על טלויזיה לחדר שינה ואני לא מעוניין להוסיף דבר אלא לקבל את המוצר שהזמנתי.לאחר מספר ימים התקשרתי להייטק זון לבירור מצב האספקה ונעניתי על ידי מענה שלקח ממני את פרטי הרכישה.עברו מספר שעות וחזרה אלי נציגה מאתר דייליסיילההזמנה שלי בוטלה. התעצבנתי, בגלל שלא רציתי להוסיף עוד 250 ש"ח הם ביטלו לי את ההזמנה וגם לא הודיעו לי דבר.כתבתי מכתב זועם להייטק זון, אפילו תשובה לא קיבלתי.
פורסם 2014 באוגוסט 2411 שנים מחבר עניין של כשבועייםולא. הייטק זון עדיין לא טרחו לענות ליכבר לא בלחץ. יש לי טלויזיה אחרת שנרכשה ממישהו אחר.מעצבן לדעת שרוכשים דרך אתר שלא דואג ללקוחות שלו.
פורסם 2014 באוגוסט 2411 שנים שלח להם שוב. אולי נפל בין הכיסאות, מישהו קרא ולא טרח להשיב והמערכת סימנה את זה כנקרא.או נסה לפרסם בפייסבוק שלהם. בטוח יענו.חשוב שיטפלו במקרים כאלה שזה לא יחזור על עצמו בשנית. אם הם סוג של מתווך עדיין יש להם אחריות כי הם אלה המפרסמים את ההצעות הללו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.