עבור לתוכן

מקרה שקרה לי ברכישה אצל hitech zone

Featured Replies

פורסם

חיפשתי טלויזיה 32 לחדר שינה ובאתר הייטק זון מצאתי מודל שהתאים לי מתוצרת סמסונג.

הובטחה אספקה עד 7 ימי עסקים

ביצעתי את הרכישה וקיבלתי אישור למייל.

לאחר מספר שעות התקשר אלי נציג מאתר דיילי סייל ואמר שכדאי לי להוסיף עוד 250 ש"ח עבור תוספת אחריות יבואן מקורי ודונגל תקשורת.

אמרתי שבסה"כ מדובר על טלויזיה לחדר שינה ואני לא מעוניין להוסיף דבר אלא לקבל את המוצר שהזמנתי.

לאחר מספר ימים התקשרתי להייטק זון לבירור מצב האספקה ונעניתי על ידי מענה שלקח ממני את פרטי הרכישה.

עברו מספר שעות וחזרה אלי נציגה מאתר דייליסייל

ההזמנה שלי בוטלה. התעצבנתי, בגלל שלא רציתי להוסיף עוד 250 ש"ח הם ביטלו לי את ההזמנה וגם לא הודיעו לי דבר.

כתבתי מכתב זועם להייטק זון, אפילו תשובה לא קיבלתי.

פורסם

לפני כמה זמן כל העסק קרה?

אולי הם לא הספיקו לענות?

פורסם
  • מחבר

עניין של כשבועיים

ולא. הייטק זון עדיין לא טרחו לענות לי

כבר לא בלחץ. יש לי טלויזיה אחרת שנרכשה ממישהו אחר.

מעצבן לדעת שרוכשים דרך אתר שלא דואג ללקוחות שלו.

פורסם

שלח להם שוב. אולי נפל בין הכיסאות, מישהו קרא ולא טרח להשיב והמערכת סימנה את זה כנקרא.

או נסה לפרסם בפייסבוק שלהם. בטוח יענו.

חשוב שיטפלו במקרים כאלה שזה לא יחזור על עצמו בשנית. אם הם סוג של מתווך עדיין יש להם אחריות כי הם אלה המפרסמים את ההצעות הללו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים