שאלת דאונגרייד ודרייברים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלת דאונגרייד ודרייברים


h5n1

Recommended Posts

אהלן,

קניתי את המחשב N56JK החדש של אסוס (4200H, 850M, 8G RAM, 1T7200RPM בכללי, מפרט מלא פה: http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N56JK/specifications/) המחשב הגיע עם ווינדוז 8.1 באיזשהי גרסא.

אני סובל מהווינדוז 8 הזה, הוא לא מריץ כמו שצריך וירטואל משין, הוא לא מצליח בשום מחיר לקודד קבצי SRT לעברית, לא תומך בשינויי ADRESS כמו שצריך, ועוד מלא באגים שאין לי כח להתמודד איתם. הלכתי לטכנאי והוא אמר לי שלדגם הזה אין דרייברים לווינדוז 7 ולכן צפויות מלא בעיות אם אני אעשה דאונגרייד.

האם זה נכון והאם יש דרך כן לעשות את זה?כי בדגמים אחרים, קצת יותר ישנים של זה אפשרי.. תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין משהו רשמי, אבל אני לא חושב שתהיה בעיה.

תעשה גיבוי למע' הפעלה הקודמת למקרה שלא תמצא לכל הרכיבים את הדרייבר המתאים.

מרבית הרכיבים סטנדרטיים במחשב ולא רואה סיבה שלא תמצא את הדרייבר בעזרת אפילו update או אפילו עם נתוני ה-DEVICEֹ_ID של הרכיב.

ומדוע לא קנית את ה-N550JK שבא עם I7 באותו מחיר שמציע תמורה גבוהה יותר?

נראה לי קצת מיותר הN56JK בטווח המחירים הזה. בין השאר, הדגם הזה מגיע עם 8GB בשני סטיקים ולא בסטיק אחד כמו ב-N550JK, כך שאם תרצה לשדרג תצטרך להיפטר מסטיק אחד (למכור נניח) ולקנות סטיק אחר בנפח 8GB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שכן, יש בעיה ידועה בWIN8 עם קידוד אוטומטי של קבצים כמו SRT ודומיהם, שאוטומטית יורדים לANSI וגם אם מגדירים להם להפתח בקידוד אחר כמו UTF או UNICODE המערכת תמיד מקודדת אותם לANSI בהתחלה ויוצרת ג'יבריש בכל שפה שהיא לא אנגלית, גם אם היא השפה של המערכת הפעלה. יש עמודים שלמים של דיונים איך לפתור את זה בפורומי תמיכה סיניים, והפתרון היחיד שהגיעו אליו זה להוריד מקודד וליצור התנייה שכל קובץ בסיומת SRT מוזרם ישירות אליה ונשמר מחדש בקידוד אחר..

כל VM שהוא לא VMWARE ורץ מעל WIN8 חווה בעיות בקונפיגורציה של נתוני ולמעשה ניתן לשייך פעולות שיוצאות מהVM דרך גם אם מותקן על המחשב TECHTINIUM וכל היציאות הן בTOR. בVMWARE יש באגים מסוג אחר שגורמים לתהליכים ברקע לקפוץ מהמערכת הקשיחה לווירטואלית מאיזשהי סיבה.

אני יכול להוסיף עם מלא באגים שיש לו עם תוכנות שהן לא הכי מפורסמות והוא עושה בהן באגים, אבל אתה יכול פשוט לחפש באינטרנט.. זה דיי תופעה ידועה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...