עבור לתוכן

עמינח איכות ושירות לקוי

Featured Replies

פורסם

לפני שנתיים וחצי קנינו לבן מיטת נוער נפתחת של עמינח ב 4000ש"ח.עם אחריות ל 5 שנים.כעבור שנתיים וחצי,המיטה התחתונה שמשמשת לאורחים,לא ניתן ליום עליה,הקרשים מתחת לקפיצים שבורים(דקים כמו בסוכה ששמים סכך).הגיע איש שירות,אומר שאין אחריות,תיקון עולה 850ש"ח,הובלה עוד 250 ש"ח.יוצא 25% מעלות הקניה.מיטה קודמת וישר החזיקה 6 שנים.מתכונן לפנות לתביעות קטנות,ולהביא נגר שיעריך את איכות הקרשים שנשברו,פשוט ביזיון

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדיין מתעקשים 1,000 ש"ח על תיקון. פשוט בושה

פורסם

מה עם תביעות קטנות?

מכתב מעו"ד פותר הרבה בעיות.

פורסם

איך כולם תמיד מבליטים את האחריות שהם נותנים, אבל כאשר באמת עולה הצורך מתברר שהיא לא כוללת שום דבר כמעט...

צריך רגולציה רצינית בנושא של אחריות בארץ. המצב גרוע כמעט בכל תחום שהוא.

דובי, שים לב שבתביעה קטנה אסור להיות מיוצג ע"י עורך דין.

פורסם

בדיוק עכשו אני מחליף את כל שכבות הריפוד על ספה של וידר ששימשה אותנו 20 שנה, מהסוג של ספה שעומדת על ארגז כשניתן לשים אותה לייד ומקבלים מיטה כפולה כשהארגז הוא קשיח וללא קפיצים

פירקתי אותה (את החלק העליון) עד לרמת ארגז עץ וקפיצים. הקרשים התחתונים בעובי 20 מ"מ, ישרים ובהירים כמו חדשים

פורסם

אני יודע, אך הצעתי שתי אפשרויות

1) לפנות לתביעות קטנות

2) לפנות לעו"ד שינסח מכתב

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

הבאתי 2 נגרים שונים. אמרו שהידקו באקדח סיכות את הקרשים למיטה במקום בברגים כדי לחסוך עלויות. הנגר תיקן פחות מ 300 ש"ח.

פורסם

הם לא הסכימו לממש אחריות בסוף?

פורסם
  • מחבר

לא .עמדו בסירובם. חשבו להרוויח 1,000 ש"ח, הפסידו אותי כלקוח ועוד מספר ובני משפחה שרצו גם לקנות מהם. "טוב שם טוב משמן טוב ".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים