פורסם 2014 ביולי 2711 שנים לפני שנתיים וחצי קנינו לבן מיטת נוער נפתחת של עמינח ב 4000ש"ח.עם אחריות ל 5 שנים.כעבור שנתיים וחצי,המיטה התחתונה שמשמשת לאורחים,לא ניתן ליום עליה,הקרשים מתחת לקפיצים שבורים(דקים כמו בסוכה ששמים סכך).הגיע איש שירות,אומר שאין אחריות,תיקון עולה 850ש"ח,הובלה עוד 250 ש"ח.יוצא 25% מעלות הקניה.מיטה קודמת וישר החזיקה 6 שנים.מתכונן לפנות לתביעות קטנות,ולהביא נגר שיעריך את איכות הקרשים שנשברו,פשוט ביזיון
פורסם 2014 בספטמבר 311 שנים איך כולם תמיד מבליטים את האחריות שהם נותנים, אבל כאשר באמת עולה הצורך מתברר שהיא לא כוללת שום דבר כמעט... צריך רגולציה רצינית בנושא של אחריות בארץ. המצב גרוע כמעט בכל תחום שהוא. דובי, שים לב שבתביעה קטנה אסור להיות מיוצג ע"י עורך דין.
פורסם 2014 בספטמבר 311 שנים בדיוק עכשו אני מחליף את כל שכבות הריפוד על ספה של וידר ששימשה אותנו 20 שנה, מהסוג של ספה שעומדת על ארגז כשניתן לשים אותה לייד ומקבלים מיטה כפולה כשהארגז הוא קשיח וללא קפיציםפירקתי אותה (את החלק העליון) עד לרמת ארגז עץ וקפיצים. הקרשים התחתונים בעובי 20 מ"מ, ישרים ובהירים כמו חדשים
פורסם 2014 בספטמבר 311 שנים אני יודע, אך הצעתי שתי אפשרויות1) לפנות לתביעות קטנות2) לפנות לעו"ד שינסח מכתב
פורסם 2014 בספטמבר 1711 שנים מחבר הבאתי 2 נגרים שונים. אמרו שהידקו באקדח סיכות את הקרשים למיטה במקום בברגים כדי לחסוך עלויות. הנגר תיקן פחות מ 300 ש"ח.
פורסם 2014 בספטמבר 1811 שנים מחבר לא .עמדו בסירובם. חשבו להרוויח 1,000 ש"ח, הפסידו אותי כלקוח ועוד מספר ובני משפחה שרצו גם לקנות מהם. "טוב שם טוב משמן טוב ".
פורסם 2014 בספטמבר 1811 שנים מחבר http://www.israup.net/images/2a8fd2d1a11d26c5a7b0d74895787df7.jpg http://www.israup.net/images/207d61f783fd9960f94098fe114dea8d.jpg- - - תגובה אוחדה: - - -צירפתי תמונה של המיטה ואת תעודת האחריות של עמינח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.