פורסם 2014 ביולי 611 שנים מקרה אמיתי שקרה לפני כמה ימים, (לא לי אבל הייתי נוכח)-ניסיתי לברר מה החוק אומר על המקרה, ללא הצלחה.. על קופסה של סט של 2 סירים היו 3 מחירים שונים.בא לקוח עם הקופסה לקופה ודרש לשלם את המחיר הנמוך מבין השלושה על כל הסט.הקופאית הסבירה לו שהמחיר הנמוך מתייחס לסיר הקטן לבד, הבינוני לסיר הגדול לבד והגבוה לשניהם יחד.הלקוח התעצבן, באה מנהלת, בלאגן בלאגן בלאגן, בסופו של דבר הוא הלך בלי לקנות.קיצר, מי לדעתכם צודק? והאם יש מישהו שמכיר את החוק ויודע באמת לומר מה החוק אומר?אמנם יש בחוק סעיף של "הטעיית הצרכן" - אבל המקרה הזה ספציפית לא מפורט בחוק...
פורסם 2014 ביולי 611 שנים מחבר פה תמצא דיון ממש דומה לשלך מהימים האחרוניםכן אני יודע, אבל כמה דומה ככה שונה. במקרה ההוא החוק חד וחלק ויש התייחסות ספציפית למקרה בחוק.חשבתי להתעלק על הדיון ההוא אבל נראה לי הוא כבר מוצה..רשמו ליד המחיר שהוא על הסיר הקטן?אם לא אז המחיר הזול הוא המחיר שצריך לשלםלא רשום כלום ליד שום מחיר.. אתה בטוח (מבחינה חוקית) שהמחיר הזול תופס? או אינטואיציה?
פורסם 2014 ביולי 611 שנים מחבר מה שרשום בחוק (וגם בקישור שהבאת) זה שבמקרה והמחיר קופה גבוה יותר מהמחיר שמודפס על המדבקה אז המחיר שעל המדבקה תופס.אבל אין שום התייחסות למקרה שיש כמה מדבקות על אותה אריזה. האם זה חוקי בכלל? (כשהכוונה היא מדבקה עם מחיר לכל חלק מסוים כמובן ולא סתם מחירים)המחיר כן כתוב על האריזה, ובגלל זה החוק של המחיר קופה לא מתאים כאן..
פורסם 2014 ביולי 611 שנים יש מצב לתמונה של הקופסת סירים? אני לא ממש מצליח להבין איך זה בדיוק מגיע.זה מארז של סירים אבל אפשר לקנות גם כל סיר בניפרד לא בסט?ממה שאני הצלחתי להבין אז מצד אחד לא מגיע ללקוח את כל הסט במחיר הנמוך אם יש עליו גם את המחיר השלם לסט הזוגי ובבית משפט לדעתי החנות יכולה לטעון לקנטרנות של הלקוח שבמקום לברר בחנות בדיוק למה מתיחס כל מחיר ולקבל את ההסבר מנסה לנצל חוק שמתיחס למצב ספציפי (של הפרש בין המדבקה למחיר בקופה).אבל מצד שני באמת זו הטעיה אם רשומים שלושה מחירים בצורה שאי אפשר להבין ממנה בדיוק למה מתייחס כל מחיר.(בנוסף ממה שפותח הדיון מתאר נראה לי שיש חוסר תום לב של הלקוח פה, אבל לא הייתי שם אז קשה לי לקבוע)לדעתי במקרה הזה הדבר החכם לעשות זה כן למכור ללקוח את הסט במחיר הנמוך לפנים משורת הדין (לתת שרות טוב) (כמובן שאפשר גם לא למכור ולתת שירות רע אבל אז ללקוח יש בסיס לתלונה) ובכל מקרה לקודד בצורה שלא משתמעת לשני פנים.וגם היה יכול להיות מעניין לראות מקרה כזה בבית משפט ולשמוע מה יהיה לשופט להגיד על זה נערך 2014 ביולי 611 שנים על-ידי M1SH
פורסם 2014 ביולי 611 שנים אותו לקוח פעם הבאה שיבדוק על מספר קופסאות של סירים כדי לבדוק האם על כולם שלושה מחירים ואם לא ייקח את האריזה עם המחיר האחד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.