עבור לתוכן

מה אפשר לעשות מול סופרמרקט שמציג בעקביות "טעויות" במחירים?

Featured Replies

פורסם

לא, הוא סתם יגרום לנותן השירות הרגשה לא טובה (וגם לך, אלא אם כן יש לך תסביך נחיתות שגורם לך תחושה טובה בכל פעם שאתה צועק על קופאית מסכנה).

- - - תגובה אוחדה: - - -

אבל הוא אמר שהוא עשה את זה וזה לא עזר.

זה עזר לתקן את הטעות הנקודתית.

בקשר לכמות הטעיות הגבוהה - יש שיטות אחרות, "נורמליות", לטיפול בזה. קודם כל אפשר למצות אותן.

פורסם

לא לצעוק על הקופאית המסכנה. גם לא על הקופאית הראשית זה לא יעזור.

למצוא את מנהל הסניף ולהסביר לו בשקט, ברצינות ובנימוס שלאחרונה יש יותר מידי טעויות ואם זה ימשך אז תתלונן.

בדרך כלל זה עוזר.

אם זה ימשיך תצלם את כל הטעויות (פתקיות, מבצעים וחשבונות) ותפנה לממונה על הגנת הצרכן במשרד הכלכלה

פורסם
  • מחבר
1. לפי חוק אתה באמת אמור לשלם את המחיר שמודבק על המוצר ולא משנה בכמה הוא יותר נמוך ממה שעובר בקופה

ידוע ומיושם, אבל אני מדבר על עצם הנסיון.

ב99% מהמקרים שאני אישית ראיתי הפרשי מחיר כאלה הם נבעו מטעויות של הסדרנים (לרוב עובדים זרים)

אכן, טעויות קורות. לראיה, באותו סופר קורות גם טעויות לכיוון השני - כלומר כשמחירו של המוצר בקופה זול יותר מאשר המחיר המוצג עליו, למשל בגלל מבצע שעוד לא עדכנו על המדף. עם זאת, הרשה לי לא להאמין שהעובדה שהטעויות לטובת הלקוח נדירות פי 10 מהטעויות לרעתו הינה מקרית.

ו1% מרמאים שהורידו מדבקה ממוצר אחד ושמו על מוצר אחר

קופאית שתרמוז שזה המצב במקרה שלי, מול לקוחות משכונתי שאת חלקם אני מכיר, תצטרך להסביר למנהל\בעלים למה הוגשה נגד החנות תביעת דיבה. מספיק שאני מבליג על זה שלפעמים הן (או אחראית המשמרת) הולכות לבדוק שטענתי נכונה.

(את זה אפשר לראות אם על שאר המוצרים על אותו מדף מודבקים המחירים הנכונים)

סליחה, מעניין לי את הביצה. כבר נתקלתי אישית במקרים בהם היו מדבקות שונות על מוצרים זהים - אז מה, אם במקרה לקחתי את המוצר היחיד שמודבק עליו המחיר הנמוך יותר, זה אומר שאני רמאי?

בשורה התחתונה כמו שאמרתי רוב ההפרשים נובעים מטעיות של הסדרנים והלקוחות מזוכים בלי יותר מדי בעיות (ובמקביל שולחים משהו לתקן את המדבקות כדי שהמחיר שעובר בקופה גם יהיה על האריזה)

כבר אמרתי את דעתי על הסבירות לכך ש90% מהטעויות המקריות הן לרעת הלקוח, אבל כאן אוסיף שגם נתקלתי במקרים בהם אותו "מבצע" שלא עובר בקופה המשיך להיות מוצג כמה ימים לפחות אחרי פנייתי. "בטעות", כמובן.

2.אם ראית שלט של מוצר במבצע לפעמים (תלוי ברשת) הקוד של המוצר מופיע על השלט. צריך לשים לב שבאמת בוחרים את המוצר הנכון, יכול להיות מצב שיש סדרה של מוצרים בטעמים שונים\גדלים שונים וכו' ורק סוג/ים מסויימים משתתפים.

לרוב גם מבצעים מוגבלים לקניה מעל סכום מסוים או לכמות מסויימת אז שימו לב גם לזה

במידה ואכן המוצר שבחרת הוא זה שמופיע בשלט במבצע והוא לא עבר לך בקופה תקבלו את מחיר המבצע

אנא, אל תזלזל באינטיליגנציה שלי. לקרוא אני יודע, ותאמין לי שאני לא מתחיל להתווכח מבלי לוודא שטענותי נכונות. בלי קשר, הנוהג הזה של לרשום את קודי המוצרים שמשתתפים בקטן בתחתית השלט בעוד שהכתב הגדול אומר "מבצע - חומוס אחלה 400 גרם ב7 שקל" בלי להזכיר שזה תקף רק לחצי מהסוגים הוא מבחינתי הטעיה לכשעצמו.

במידה ואכן המוצר שבחרת הוא זה שמופיע בשלט במבצע והוא לא עבר לך בקופה תקבלו את מחיר המבצע (זה בדרך כלל טעות של התמחירנים בסניף והם מסדרים את זה במקום כדי שלא יהיו עוד בעיות. או ששינו את המחיר/מבצע אחרי שאתם ראיתם את השלט והספקתם להגיע לקופה, גם במקרה כזה תקבלו את המחיר שאתם ראיתם גם אם הוא כבר לא אקטואלי לשאר הלקוחות)

אז תחליט - אלו טעויות של הסדרנים או של התמחירנים? וזה רק נדמה לי או שהרגע טענת שזה תקין לשנות מחירים תוך כדי שיש בחנות קונים, כאשר כל קונה שלא ישים לב שהמחיר שונה בדרכו לקופה הוא בעצם רווח נקי לבעלים?

רצוי מאוד לטפל בכל הטעויות שאתם רואים לפני שאתם מסיימים את הקניה כדי שישנו את המחיר לפני ששילמתם. אם אתם מאלה שבודקים את החשבונית בסופר אחרי שעברתם את הקופה ותגלו טעויות רק הקופה ראשית יכולה לעזור לכם ויש מצב טוב ששם כבר יש תור של לקוחות עצבניים בדיוק כמוכם ויצא שתתעקבו יותר זמן

ואם זה המצב, זה רק מוכיח שמדובר בשיטה. אם יש עומס של לקוחות הממתינים ל"תיקון" החשבונית שלהם, זה לא רק אומר שמדובר בתופעה רווחת מאוד באותה חנות, אלא גם שנעשים מאמצים לגרום לקונים לוותר על זכויותיהם.

ואל תשכחו שבסופר עובדים אנשים ממש כמוכם, לשות "פדיחות" לקופאית או לצעוק עליה רק מוצאי אותכם אפסים, לקופאית אין שום שליטה על המחירים שום סיבה לרמות אתכם, שמתם לב לבעיה כזאת או אחרת תעירו את תשומת ליבה לכך והיא כבר תפנה אתכם (או אליכם) את מי שצריך כדי לעזור.

עם זה אני מסכים, עם שני סייגים:

1. אם הקופאית טוענת בתוקף ששלט מסויים אומר משהו שונה לחלוטין ממה שהוא אומר באמת, או מסרבת להאמין לי אך מצד שני מסרבת ללכת ולבדוק, אני שומר לעצמי את הזכות לחשוב שהיא חלק מהבעיה ולא איזו מסכנה שסתם נטפלים אליה.

2. יפנו אותי למי שצריך לעזור? טוב בסדר, אני אחכה, זה לא שיש לי משהו טוב יותר לעשות. אתה אמיתי? החוק מאוד פשוט - על המוצר להמכר במחיר בו הוא מוצג. כל נסיון להניא לקוחות מלקבל את זכותם, בין השאר ע"י טענות מסוג "אני לא יכולה לתת לך את המחיר הנכון, תפנה לאחראית שממש במקרה בשירותים כרגע", זו פשוט עבירה.

פורסם
ידוע ומיושם, אבל אני מדבר על עצם הנסיון.

אז שוב, לפחות איפה שאני עבדתי אין ניסיון מחושב לעבוד על לקוחות. כשיש 10000 מוצרים וכמה עשרות סדרנים טעויות בתמחור הן עניין של זמן (לא שזה בסדר, אני רק מנסה להציג את המציאות כפי שאני ראיתי אותה)

אכן, טעויות קורות. לראיה, באותו סופר קורות גם טעויות לכיוון השני - כלומר כשמחירו של המוצר בקופה זול יותר מאשר המחיר המוצג עליו, למשל בגלל מבצע שעוד לא עדכנו על המדף. עם זאת, הרשה לי לא להאמין שהעובדה שהטעויות לטובת הלקוח נדירות פי 10 מהטעויות לרעתו הינה מקרית.

למרות שזה יכול לא להיראות כך אבל זה אכן מקרי לכאן או לכאן

קופאית שתרמוז שזה המצב במקרה שלי, מול לקוחות משכונתי שאת חלקם אני מכיר, תצטרך להסביר למנהל\בעלים למה הוגשה נגד החנות תביעת דיבה. מספיק שאני מבליג על זה שלפעמים הן (או אחראית המשמרת) הולכות לבדוק שטענתי נכונה.

אמרתי שזה נכון רק ב1% (נתון לא אמפירי בעליל) מהמקרים, ואני אישית גם אם הייתי בטוח ב100% בחיים לא הייתי אומר כזה דבר ללקוח (וגם הקופאית או המנהל לא היו אומרים את זה) מה שכן הייתי אומר זה שאולי לקוח/עובד אחר בטעות שם שם מדבקה לא נכונה, או מוצא דרך אחרת לסובב את המצב לטובת החנות במידה שאכן היה מולי רמאי (ובאמת שלא חסר גם כאלה)

מה שכן אם קב"ט היה קולט מעשה כזה והיה לו תיעוד במצלמות הוא היה מטפל בזה אחרת לגמרי ולרוב קבט"ים הם יישות עצמאית בסניף ולא קפופים לאף מנהל פרט לקב"ט הראשי

חוץ מזה מה אתה רוצה? שלא ילכו לבדוק? זה עסק ויש לו נהלים, גם אם אתה תמיד צודק אתה לא היחיד שקונה שם, יש נוהל לבדוק אז זה מה שהם עושים

סליחה, מעניין לי את הביצה. כבר נתקלתי אישית במקרים בהםהיו מדבקות שונות על מוצרים זהים - אז מה, אם במקרה לקחתי את המוצר היחיד שמודבק עליו המחיר הנמוך יותר, זה אומר שאני רמאי?

חלילה, ניתן דיי בקלות להבין שהלקוח שמולך אכן בחר מוצר עם המחיר הנמוך יותר בתמימות והוא יזוכה במקום, יותר מזה גם אם שמת לב שיש מחירים שונים על אותו מוצר ובחרת בזה הנמוך יותר תקבל את הזיכוי

אבל מה לעשות לפעמים באמת יש לך עובדים טמבלים שעושים הרבה טעויות (אני בטוח שהקוראים פה בפורום הם אנשים שאף פעם לא טועים, לא בחיים ולא בעבודות שלהם, אבל חברה בחוץ יש המון מפגרים בכל מקום)

כבר אמרתי את דעתי על הסבירות לכך ש90% מהטעויות המקריות הן לרעת הלקוח, אבל כאן אוסיף שגם נתקלתי במקרים בהם אותו "מבצע" שלא עובר בקופה המשיך להיות מוצג כמה ימים לפחות אחרי פנייתי. "בטעות", כמובן.

אם אחרי שהפנת את תשומת הלב של החנות לבעיה ואף אחד לא טיפל בה זה אכן פאק רציני יותר ורצוי לידע את מנהל הסניף או גורמים כמו הרשות להגנת הצרכן וכו'

אנא, אל תזלזל באינטיליגנציה שלי. לקרוא אני יודע, ותאמין לי שאני לא מתחיל להתווכח מבלי לוודא שטענותי נכונות. בלי קשר, הנוהג הזה של לרשום את קודי המוצרים שמשתתפים בקטן בתחתית השלט בעוד שהכתב הגדול אומר "מבצע - חומוס אחלה 400 גרם ב7 שקל" בלי להזכיר שזה תקף רק לחצי מהסוגים הוא מבחינתי הטעיה לכשעצמו.

גם לי הרבה פעמים לא נראה טוב הצורה שבה שלט היה מודפס והייתי פועל במסגרת תפקידי כדי לנסות לסדר את זה, אבל אם כתוב "חומוס אחלה 400גרם..." והלקוח מגיע לקופה עם חומוס של צבר 400 גרם הוא לא היה מקבל ממני זיכוי (או חומוס אחלה 350 גרם או חומוס עם גרעינים 400 גרם וכו') כל עוד הברקוד של מה שאתה מחזיק ביד מופיע על השלט הצדק איתך, ואם שמו שלט מבצע של אחלה במדף של צבר (לדוגמה) גם הייתי מזכה (ובמקביל מוריד את השלט ושם אותו במקום הנכון) כנותן שרות ההנחיה הישירה שלי ממנהל הסניף היתה שבמידה והלקוח צודק בלפחות 50% מהטענה שלו אז לזכות

אז תחליט - אלו טעויות של הסדרנים או של התמחירנים? וזה רק נדמה לי או שהרגע טענת שזה תקין לשנות מחירים תוך כדי שיש בחנות קונים, כאשר כל קונה שלא ישים לב שהמחיר שונה בדרכו לקופה הוא בעצם רווח נקי לבעלים?

תלוי מה, יש טעויות של הסדרנים (האנשים שמדביקים את המחירים על המוצרים) ויש טעויות של התמחירנים (האנשים שקובעים כמה כל דבר בחנות עולה ועל מה יש מבצע)

וכן זה לגמרי תקין שמשנים מחירים בחנות תוך כדי היום, לפעמים אפילו כמה פעמים ביום. הרשת שבה אני עבדתי רצתה (ולרוב היתה) להיות הכי זולה באיזור, ולכן ברגע שהתמחירנית שלנו היתה חוזרת מסקר מחירים אצל המתחרים היא ישר היתה משנה את המחירים כדי להיות זולים יותר (ועד כמה שהיה ידוע לי לא היו מעלים מחיר על מה שהיה זול יותר אצלינו). אבל כן. אם היה בבוקר מבצע על מוצר X ובצהריים הוא היה נגמר אז מי לא היה שם לב היה משלם יותר, לי לא היתה דרך לדעת מזה בלי שלקוח יתלונן אבל לא על זה הרשת עושה את ה"קופה" שלה

ואם זה המצב, זה רק מוכיח שמדובר בשיטה. אם יש עומס של לקוחות הממתינים ל"תיקון" החשבונית שלהם, זה לא רק אומר שמדובר בתופעה רווחת מאוד באותה חנות, אלא גם שנעשים מאמצים לגרום לקונים לוותר על זכויותיהם.

לא בהכרך, יכול היה להיות מצב שברגע מסוים היה עומס כי שינו מבצע, אבל עומס על הקופה ראשית יכול לבוא מהרבה סיבות ולא רק כי צריך לתקן חשבוניות

עם זה אני מסכים, עם שני סייגים:

1. אם הקופאית טוענת בתוקף שלט מסויים אומר משהו שונה לחלוטין ממה שהוא אומר באמת, או מסרבת להאמין לי אך מצד שני מסרבת ללכת ולבדוק, אני שומר לעצמי את הזכות לחשוב שהיא חלק מהבעיה ולא איזו מסכנה שסתם נטפלים אליה.

א.אם לאחד הצדדים יש בעיה בהבנת הקרא זו אכן בעיה P:

ב.לפעמים הייתי נתקל בבעיה חוזרת שלקוחות היו לוקחים מוצר שבאמת לא במבצע והשלט והמיקום שלו היו תקינים לחלוטין וכבר לא הייתי הולך לבדוק את הנושא שוב, לקוח שהיה מתחיל לאיים שהוא יקח אותנו לבג"ץ על זה (אני בכוונה מקצין) הייתי או שולך למנהל סניף שישבור איתו ת'ראש. היה גבול גם לסבלנות שלי (במידה ולא הייתי מצליח להתמודד לבד)

2. יפנו אותי למי שצריך לעזור? טוב בסדר, אני אחכה, זה לא שיש לי משהו טוב יותר לעשות. אתה אמיתי? החוק מאוד פשוט - על המוצר להמכר במחיר בו הוא מוצג. כל נסיון להניא לקוחות מלקבל את זכותם, בין השאר ע"י טענות מסוג "אני לא יכולה לתת לך את המחיר הנכון, תפנה לאחראית שממש במקרה בשירותים כרגע", זו פשוט עבירה.

כן אני אמיתי ואתה קצת ילדותי ורוצה את מה ש(באמת)מגיע לך כאן ועכשיו ולא מעניין אותך כלום.

בסניפים גדולים הקופאיות באמת לא יכולות לעשות כלום, יש להן אחראים (יותר מאחד בדרך כלל) וכשיש לו 14-18 קופות ויש לחץ והוא צריך לטפל בהרבה דברים (קופאית הדפיסה בטעות מוצר פעמיים וצריכה אותי לביטול, ואצל אחרת הלקוח שכך את הכסף בבית וצריך השהיה, ובעוד קופה הלקוחה רוצה שיביאו לה האגיס 4+ וכו' וכו') אז כן לפעמים אתה צריך לחקות עד שמשהו יגיע לטפל בך וגם לי ברור שזה לא נעים, אבל בין זה לבין טענות של עבירה המרחק הוא גדול.

ולמה זה כך? פשוט כי הקופאית לא יכולה פיזית/טכנית לשנות שום דבר בקופה לבד והיא צריכה מישהו עם כרטיס מנהל

כדי לבצע את התיקון. ובמידה ושמת לב אחרי שכבר שילמת גם אותו אחראי לא יכול לעשות כלום כי רק בקופה הראשית אפשר להוציא זיכוי.

מה אפשר לעשות? לגייס יותר כוח אדם ולשלם לו יותר טוב גדי למשוך אנשים יותר איכותיים, אבל אז זה יעלה יותר לרשתות והן יגלגלו את זה לצרכן. שווה לך? אולי כן אולי לא אני לא יודע, אני רק יכול לספר מה אני ראיתי ואיך לדעתי נכון להתנהג במצב הקיים עכשיו

פורסם
  • מחבר

כן, ברור שאצלכם (הכוונה היא לסופרמרקטים בכללי) הכל נפלא, והכל בגלל טעויות מקריות ולקוחות טיפשים או רמאים. ברור.

וכן, כשמנסים (גם אם זה באמת בטעות) לדפוק אותי, באמת לא מעניין אותי כלום. בחנות שיש בה טעויות ביותר מ10% מהמוצרים (אני מדבר ברמה של הבדל בין המדבקה לבין הקופה), הייתי מצפה שהנוהל לתיקון המחיר יהיה פשוט יותר מתוך הכרה של הנהלת החנות בכך שאין הצדקה לטרטר לקוחות עקב טעויות שלהם. מסובך מדי בשבילך?

כל דבריך הם היתממות קיצונית. כן, יכול להיות שבמקום בו אתה עבדת המצב היה שונה, אבל שוב, לא מצטברות כ"כ הרבה טעויות בכיוון אחד מבלי שיהיה משהו מחושב בכך. כל בנאדם עם קצת שכל בראש יבין זאת.

פורסם

כל בן אדם עם קצת שכל בראש מבין שכשבני אדם עושים משהו (כל דבר) טעויות אנוש הן פונקציה של איכות האנשים וזמן, אם אתה חיי בתחושה שכל הזמן ובכל מקום מנסים לדפוק אותך אז אני הייתי מציע איש מקצוע דרך הקופת חולים שלך שאולי יכול לעזור.

באותה מידה אני יכול לפתוח דיון בפורום תוכנה על "מה אפשר לעשות מול חברות תוכנה שמציגות בעיקביות "באגים" בתוכנות/משחקים שלהם"

פורסם
  • מחבר

ההבדל הוא, חמור יקר, שחברות התוכנה לא מרוויחות דבר מאותם באגים.

טעויות = כמות זהה בקירוב של הבדלים לרעת הלקוח והבדלים לטובתו. האם אתה באמת טיפש מכדי להבין זאת?

פורסם

vic07 כבר אין לי כוח להסביר לחולי נפש כמוך את המציאות אבל אני אנסה שוב לטובת קוראים אחרים פה בפורום שאולי לא מבינים את הנקודות שציינתי.

החנות רוצה למכור מוצר במחיר שהוא עובר בקופה, אם יש הפרש למטה על המוצר עצמו החנות מפסידה את ההפרש הזה. מסיבות חברתיות החוק בא לטובת הלקוח במקרים אלה ואני לגמרי תומך בזה.

כצרכן (פרנואיד שחושב שכל העולם מחפש איך לרמות אותו) אני מבין למה אתה מאמין שהחנות עושה פה רווח על גבם של הצרכנים שלא שמו לב שהמחיר בקופה שונה,( או אולי כך הרגילו אותנו לחשוב חברות התקשורת השונות שהנציגים שלהן כדי להגדיל לעצמם את הבונוסים היו מוסיפים חיובים שונים ומשונים למנויים ועבדו בשיטת מצליח) אני אפילו מסכים שלפעמים אנשים לא היו קונים את המוצר אם הם היו יודעים שהמחיר שעל המדבקה נמוך ממה שהוא עובר בקופה, ראיתי המון לקוחות כאלה. לכן אני אומר לכולם: שימו לב למה שאתם רוצים לקנות ולמחיר שאתם משלמים בקופה, כל מה שעבר לכם בקופה במחיר גבוה יותר תעמדו על זכותכם לדרוש את המחיר הנמוך יותר, מי שחי בתחושת "מגיע לי" יחשוב שניסו לרמות אותו, מי שקצת יותר מחובר למציאות יבין שהוא הרוויח מהמצב, כי אם זה מוצר שבאמת הייתם צריכים והסדרן שקודד את המחירים על המוצרים לא היה טועה הייתם משלמים מחיר יותר גבוה, והחכמים יותר בינכם אולי תדעו גם לנצל את הטעויות האלה לטובתכם (למשל כשיש את אותו מוצר בכמה גדלים שונים של אריזות מתוך כמה אלפי אריזות שהסדרן מקודד יש מצב שהוא בטעות ישים את המחיר של האריזה הקטנה והזולה יותר על האריזה היקרה) (בדיוק כמו שיש מצב שהוא יעשה את זה הפוך ואז ל"ישראלים היפים" תהיה סיבה למסיבה)

אני מקווה שאולי כמה ממכם ימצאו משהו שימושי במה שכתבתי, אני חושב שאין לי יותר מה להוסיף ואני מיציתי את הנושא הזה.

פורסם

אני לא חושב שהוספת תארים למיניהם לאנשים תוסיף לכבוד של מי מהצדדים.

אני באמת מציע לשלוח תלונה כמו שהציעו פה, תתמיד בזה ותדאג שעוד אנשים מהאזור ילחו תלונות וזה יטופל. מניסיון שלי, מטפלים בתלונות, אך עדיף שיהיה יותר הד לנושא מאשר מכתב חד פעמי. (יש לי ניסיון עם משרד התקשורת).

פורסם

תביעה ייצוגית. מקרה קלאסי

פורסם
vic07 לכן אני אומר לכולם: שימו לב למה שאתם רוצים לקנות ולמחיר שאתם משלמים בקופה, כל מה שעבר לכם בקופה במחיר גבוה יותר תעמדו על זכותכם לדרוש את המחיר הנמוך יותר, מי שחי בתחושת "מגיע לי" יחשוב שניסו לרמות אותו, מי שקצת יותר מחובר למציאות יבין שהוא הרוויח מהמצב, כי אם זה מוצר שבאמת הייתם צריכים והסדרן שקודד את המחירים על המוצרים לא היה טועה הייתם משלמים מחיר יותר גבוה, והחכמים יותר בינכם אולי תדעו גם לנצל את הטעויות האלה לטובתכם (למשל כשיש את אותו מוצר בכמה גדלים שונים של אריזות מתוך כמה אלפי אריזות שהסדרן מקודד יש מצב שהוא בטעות ישים את המחיר של האריזה הקטנה והזולה יותר על האריזה היקרה) (בדיוק כמו שיש מצב שהוא יעשה את זה הפוך ואז ל"ישראלים היפים" תהיה סיבה למסיבה)

אני מקווה שאולי כמה ממכם ימצאו משהו שימושי במה שכתבתי, אני חושב שאין לי יותר מה להוסיף ואני מיציתי את הנושא הזה.

הלכת רחוק.. לא מדובר פה על טעות אנוש בקידוד המחירים, שכל בר דעת יכול להבחין בכך.

אלא חנות שמחליטה לעדכן מחירים (להעלות במקרה הנ"ל), מעדכנת את המחיר במחשב, אבל לא מעדכנת את מדבקת המחיר על המוצר. לרוב מדובר בהפרשים של כמה עשרות אגורות פר מוצר.

- - - תגובה אוחדה: - - -

vic07 לכן אני אומר לכולם: שימו לב למה שאתם רוצים לקנות ולמחיר שאתם משלמים בקופה, כל מה שעבר לכם בקופה במחיר גבוה יותר תעמדו על זכותכם לדרוש את המחיר הנמוך יותר, מי שחי בתחושת "מגיע לי" יחשוב שניסו לרמות אותו, מי שקצת יותר מחובר למציאות יבין שהוא הרוויח מהמצב, כי אם זה מוצר שבאמת הייתם צריכים והסדרן שקודד את המחירים על המוצרים לא היה טועה הייתם משלמים מחיר יותר גבוה, והחכמים יותר בינכם אולי תדעו גם לנצל את הטעויות האלה לטובתכם (למשל כשיש את אותו מוצר בכמה גדלים שונים של אריזות מתוך כמה אלפי אריזות שהסדרן מקודד יש מצב שהוא בטעות ישים את המחיר של האריזה הקטנה והזולה יותר על האריזה היקרה) (בדיוק כמו שיש מצב שהוא יעשה את זה הפוך ואז ל"ישראלים היפים" תהיה סיבה למסיבה)

אני מקווה שאולי כמה ממכם ימצאו משהו שימושי במה שכתבתי, אני חושב שאין לי יותר מה להוסיף ואני מיציתי את הנושא הזה.

הלכת רחוק.. לא מדובר פה על טעות אנוש בקידוד המחירים, שכל בר דעת יכול להבחין בכך.

אלא חנות שמחליטה לעדכן מחירים (להעלות במקרה הנ"ל), מעדכנת את המחיר במחשב, אבל לא מעדכנת את מדבקת המחיר על המוצר. לרוב מדובר בהפרשים של כמה עשרות אגורות פר מוצר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים