פורסם 2014 ביוני 811 שנים שלום רבלפני שבועיים רכשתי מוצר מחנות כלשהי בארץ.המוצר היה אמור להגיע אליי עם שליח בשיחה טלפון למסירת כתובת נמסר לי עלידי המוכר שהחבילה אמורה להגיע יום ראשון כלומר תוך יומיים.המוצר לא הגיע לא יום ראשון לא שני ביום חמישי טלפנתי לחנות ושאלתי מה מצב החבילה נמסר לי שהשליח היה אצלי ולא היתי בבית מדובר בשקר דאגתי להשאיר מישהו בבית כל אותם ימים כדי לקבל את המשלוח.עוד נאמר לי שניסיון נוסף יצא לאותו היוםגם באותו יום לא הגיעה החבילה וכן למחרת צלצלתי שוב לחנות ושוב נאמר לי שהיה ניסיון הפצה ולא היתי שוב שקר.בגלל כל זה וכן יחס מחריד ומזלזל מטעם המוכר הודעתי על ביטול העסקה.המוכר היה מוכן לזכות אותי עבור המוצר אבל לא עבור המשלוחלמרות שהבהרתי לו שלא הגיעו אליי ומדובר בשקר וכן אחר שיחה עם המוכר בה הוא זילזל בי לחלוטין טען שאני שקרן ואני לא מעניין אותו ושהוא לא סופר אותי התעקש שהוא לא מזכה עבור המשלוח.מה ניתן לעשות בנידון?האם מצב כזה בו כלל לא ניסו למסןר לי את החבילה ושיקרו שכן מאפשר לי לדרוש את המשלוח חזרה?יש לציין ששילמתי בפאיפל וכבר פתחתי קייס נגד החנותאודה לייעוץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.