צריך המלצה למכשיר אנדרואיד מארה"ב עד כ-300-350$ - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה למכשיר אנדרואיד מארה"ב עד כ-300-350$


anatoli

Recommended Posts

שלום לכולם,

המכשיר שלי (defy) מת היום לגמרי, ולכן אני צריך מכשיר דיי דחוף. יש לי אפשרות להזמין מארה"ב ולהביא לארץ בקרוב מאוד מכשיר, ואני רוצה להזמין תוך יום-יומיים עם העדפה לאמאזון (מטעמי נוחות, אני פתוח להצעות).

אני אתאר בקצרה את הדרישות שלי:

ביצועים: אני לא משחק בפלאפון ולא עושה שום דבר שצריך ביצועים גבוהים, לכן מבחינתי לא חייב להיות המפרט המהיר ביותר. כן חשוב שהוא יהיה מכשיר זריז בלי תקיעות מיותרות, ושהחומרה תהייה מספיק חזקה להחזיק 3 שנים בלי שדרוגים (שוב, בשימוש יחסית לא כבד של מיילים, גלישה, מצלמה, ו-GPS).

גודל: לא דרישה מחמירה, אך הייתי מעדיף מכשיר בגודל בינוני, ולא ענקי כמו חלק מהמכשיר שאני רואה (אבל שוב, אני אשרוד את זה אם מכל שאר הבחינות יתאים לי)

מצלמה: זה חשוב לי, במכשיר האחרון שלי המצלמה הייתה זבל טהור וזה פשוט הגביל אותי מאוד. זו גם הסיבה העיקרית שבגללה אני לא קופץ על ה-MotoG שמשאר הבחינות נראה כאילו הוא עונה לדרישות שלי.

זיכרון: אני לא צריך יותר מדיי זיכרון, מכשיר של 16GB לדעתי יספיק לי לגמרי (עד היום חייתי עם 8GB ושרדתי). אם תהייה הרחבה עם כרטיס microSD מה טוב, אם לא, נשרוד.

דברים נוספים: צריך שהסוללה תחזיק לפחות יום שלם בלי טעינה. נמאס לי להסתובב עם battery-pack בתיק כל הזמן.

עד עכשיו שקלתי את ה-MotoG שנשמע מצוין מלבד העובדה שהמצלמה שלו מקבלת ביקורות בעיתיות משהו (אם כי אני בהחלט מוכן לשקול אותו למרות זאת במידה ולדעתם מדובר על מכשיר שעונה על כל הדרישות שלו בצורה טובה). אופציה אחרת שהמליצו לי עליה היא ה- OneX, אם כי אני לא בטוח שהוא לגמרי מתאים לכל הדרישות שלי (בעיקר כי להבנתי הסוללה שלו לא מחזיקה מספיק זמן).

כמובן שאם אפשר לנצל רק חלק מהתקציב, מה טוב.

אשמח להמלצות, ובתקווה שאזמין כבר ביומיים הקרובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לעדכן לגבי אופציה נוספת ששקלתי, S3. אני רואה שמדובר על מכשיר עם מפרט יחסית דומה לזה של ה-One X שעונה על רוב הדרישות שלי.

החיסרון שלו הוא בעיקר הגודל, אך לזכותו יאמר שהסוללה ניתנת להחלפה בקלות (בניגוד ל-One X), ושיש לו מקום לכרטיס הרחבה . מבדיקה זריזה נראה שהמחיר שלו בארץ לא גבוה בהרבה מהמחיר בארה"ב, כך שזה משהו שאני יכול לרכוש בארץ ולשמור על האחריות (תמיד נחמד שיהיה).

מה דעתכם? האם כדאי לרכוש אחד מהמכשירים שציינתי, או שיש מכשירים שיענו לצרכים שלי בצורה טובה יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה.

יש ללא מעט חברים שלי דגמים שונים של Nokia (במקום העבודה הם קיבלו מכשירים של Nokia), ואני לא בטוח שזו הדרך הנכונה ללכת במקרה שלי. מעבר לעובדה שאני כבר רגיל למערכת , המבחר העצום של האפליקציות שיש לאנדרואיד הוא סיבה משמעותית מבחינתי לבחור במערכת ההפעלה הזו על פני .

זאת למרות שלמכשיר הזה יש באיכות טובה, וזה בהחלט משהו שחשוב לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, הסיבה היחידה שאני לא קופץ עליו היא המצלמה שקצת מטרידה אותי.

ולצערי אין לי אפשרות לחכות, אני חייב לקבל אותו בתוך ארה"ב תוך שבוע בכדי שזה יגיע בזמן.

לגבי הנקסוס5, שקלתי, אבל השאלה היא באמת מה אני מרוויח. מכשיר עם מפרט חזק יותר, אבל זה משהו שאני לא צריך. זה הדבר שפחות מטריד אותי כי השימוש שלי מאוד קליל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לקניה- תזמין מאמאזון ותבחר one day shipping זה עולה עוד איזה 10 דולר.

לגבי הנקסוס 5 כנ"ל. תבחר משלוח מהיר וזה לא מייקר כמעט את העלות.

אני ממליץ בדרך כלל רק על מכשירי אנדואיד נקיים וזה האופציה המשתלמת בטווח המחירים הזה.

הנקסוס 5 הוא נקסוס 4 משופר. אני עם נקסוס 4 ומרוצה מאוד ממנו. מקסימום תקנה מכשיר קצת יותר חזק והוא יחזיק לך להרבה זמן מבחינת מהירות.

נ.ב. אם אתה רוכש נקסוס 5 אל תשכח להזמין כיסוי ממש מומלץ שימושי ומגן של חברת Ringle , זה עולה 10-12 דולר ושווה כל השקעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שהכי זול להזמין אותו זה מאיביי, 60ש"ח כולל שילוח. מה כל כך מיוחד בו שהוא שווה כזה סכום?

והאם אתה מכיר מקום יותר זול לרכוש ממנו?

אני רק אוסיף סייג ואציין שאני לא 100% שלם עם הבחירה הזו של המכשיר. שמחזיקה יחסית מעט זמן זה לא משהו שאני אוהב ואני מניח שלעיתים אני אצטרך להיגרר עם ה-battery pack שלי. עם זאת, אחרי לא מעט אנשים שהמליצו עליו החלטתי ללכת עליו בכל מקרה. המצלמה שלו לא מדהימה על פי ביקורות, אבל מהסתכלות בתמונות שמעלים בכל מניי אתרים, נראה שזה בהחלט מספיק טוב לרוב המיקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם הנקסוס 5 כבר מספר חודשים בלי מגנים בכלל (גם לא למסך).

אם אתה לא מאלה שמפילים אותו פעמיים ביום, מגן זה מיותר.

הסוללה אצלי מחזיקה בערך יום וחצי עם שימוש נרחב במוזיקה, tapatalk, פייסבוק, . לא קורה שאני לא יכול להטעין אותו כל לילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוללה שתחזיק לי יום שלם (7 בבוקר עד 9 בערב) עם שימוש בינוני+ בהחלט תספק אותי, אני מקווה שהוא יעשה את זה (ולא רק בשבוע הראשון כשהסוללה חדשה והזיכרון ריק).

לגבי מגן, אני מאלה שחייבים לכל הפחות מגן מסך. המגן מסך ב-Defy (שכבר הוחלף בעבר), הראה לא מעט שריטות יחסית שטחיות. אני מעדיף שזה לא יעבור לזכוכית.

גם קייס זה משהו שאני אשקול אחרי שהמכשיר יהיה אצלי ואני אראה כמה הוא גדול\דק\שביר. לעיתים המכשירים הדקים לא נוחים לאחיזה וקייס דווקא עושה אותם נוחים יותר, אם זה גם מגן עליהם אז מבחינתי זה מצוין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...