עבור לתוכן

מילה טובה על "באג"

Featured Replies

פורסם

קניתי מהם כונן רשת, המוכר טעה וטען שיש לו חיבור usb למחשב- ואין לו !! יש לו כניסת usb להרחבת הכונן ולא לחברו למחשב..

בקיצור חזרתי לסניף ובלי הרבה ויכוחים קבלתי את כספי בחזרה (למרות שפתחתי את המוצר ..).

פורסם

אין פה שום דבר מיוחד, אלא אם הייתה מחזיר את המוצר אחרי 14 יום(בהגזמה, אך קיים) ו/או מחבר לחשמל.

פורסם

הם בסך הכל תיקנו את הטעות של המוכר שטעה והטעה אותך, מה שמראש בכלל לא היה צריך לקרות.

מילה טובה? זאת לכל היותר מילה נטרלית.. אם להיות נחמדים ולא לזקוף את כל המקרה הזה לחובתם בכלל..

פורסם
  • מחבר
הם בסך הכל תיקנו את הטעות של המוכר שטעה והטעה אותך, מה שמראש בכלל לא היה צריך לקרות.

מילה טובה? זאת לכל היותר מילה נטרלית.. אם להיות נחמדים ולא לזקוף את כל המקרה הזה לחובתם בכלל..

אין פה שום דבר מיוחד, אלא אם הייתה מחזיר את המוצר אחרי 14 יום(בהגזמה, אך קיים) ו/או מחבר לחשמל.

חברתי אותו לחשמל ולראוטר !!

למרות הטעות של המוכר לא היה יותר מידי ניסיון להתנערות, פשוט נתנו שירות טוב !! זה נדיר בימינו ..

פורסם

זה לא "למרות" הטעות של המוכר -זה "בגלל" הטעות של המוכר.

בין אם הוא הטעה אותך בטעות ובתום לב ובין אם או עשה את זה בכוונה (אני מאמין שזה לא נעשה בכוונה) - המוכר עדיין הטעה אותך ובגלל זה הם קיבלו את הכונן בחזרה בלי לנסות להתנער.

אם הם לא היו מקבלים את זה בחזרה- היית יכול לתבוע אותם בתביעות קטנות על הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן ובסופו של דבר זה היה עולה לבאג יותר מלקחת את הכונן בחזרה.

כמו שכתבו כאן, שירות סביר במקרה הטוב- לא יותר מזה

פורסם

כנראה שחנויות רבות אחרות היו מתכחשות לטעות. היה לי מקרה כזה השבוע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים