עבור לתוכן

אחריות ושירות עבור ניידים של ASUS

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה אני רואה המון תלונות על אחריות ASUS עד כדי שאנשים פונים למעבדות לא בהסדר האחריות בשביל לקבל שירות נורמאלי.

נתקלתי בחנות laptopworld אשר משווק הרבה דגמים של אסוס (לדעתי מדובר על יבוא אפור\מקבילי) במחיר אטרקטיבי ועם 5 שנות אחריות (כנראה במעבדות שלהם)

לרוב נהוג לפרש יבוא אפור ושירות לא במעבדות של יבואן רשמי כמו משהו שלילי.

אבל לאור טיב השירות ואחריות של היבואן הרשמי, מה כבר אפשר להפסיד?

מה דעתכם?

למישהו יש ניסיון עם השרות של laptopworld?

פורסם

אני יכול להגיד לך לגבי ASUS עם שירות של IBM, שלמעט זמני התגובה האיטיים - השרות מעולה.

לא יודע לגבי מעבדות אחרות.

פורסם

לא יודע מה זה Asus עם שרות IBM, אבל אני ממליץ לכל מי ששוקל לרכוש מחשב של Asus לצור קשר קודם כל עם השרות לקוחות שלהם פה בארץ....

אני אחסוך לכם מאמצים, אין טלפון/פקס/מייל ישיר והכל עובר דרך השירות הטכני

ואם תנסו ליצור קשר עם Asus העולמית הם יפנו אתכם לשירות פה בארץ.

פורסם

אחותי קנתה לפני כמה חודשים מחשב ASUS 11.6 עם מסך מגע, לא זוכר דגם.

אחרי שבועיים הלכה הסוללה. חודש היה בתיקון וכאמור אין עם מי לדבר.

פורסם

תעשה חיפוש בפורום וגם בגוגל על החנות הזו.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חיפשתי עוד אנשים שהיו/יש להם צרות עם ה- אין שרות של Asus בישראל, ונתקלתי בת'רד הזה.

אמנם הוא ממרץ 2014, אולם מנסיוני, מאז המצב רק הולך ומתדרדר.

יש לי אצלם נייד בתיקון כבר מעל 3 חודשים...!!?...

הייתי במעבדת השירות בחולון. מבהיל. תור אדיר של לקוחות. כולם עם כעסים. לא הייתי מוכן להיות בצוות העובדים שם ולהתמודד עם זעם שכזה.

ברור שמי שקונה מוצר שלהם, אשכרה אוהב סיכונים אובדניים... כי אין מצב שנייד לא יזדקק לשירות בשלב זה או אחר.

מוזר שכ"כ הרבה תלונות בעיתונות (אפילו בערוץ 2 בטלויזיה) ובכלל אין גורם אוכף כמו משרד התמ"ת שיאלץ את החברה לתת אחריות ושירות למוצריה.

ידוע לי שיש נגדם תביעה ייצוגית של אלפי מתלוננים, אבל בתי המשפט בישראל לא יותר טובים מהם, זה יתברר בטח עוד 5 שנים..

בינתיים, לא הייתי מעז להמליץ על מי ממוצרי החברה הזו (אגב הם גם מייבאים סמארטפונים LG, וגם מהם הייתי נמנע).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים