פורסם 2014 במרץ 1711 שנים שלום לכולםלאחרונה אני רואה המון תלונות על אחריות ASUS עד כדי שאנשים פונים למעבדות לא בהסדר האחריות בשביל לקבל שירות נורמאלי.נתקלתי בחנות laptopworld אשר משווק הרבה דגמים של אסוס (לדעתי מדובר על יבוא אפור\מקבילי) במחיר אטרקטיבי ועם 5 שנות אחריות (כנראה במעבדות שלהם)לרוב נהוג לפרש יבוא אפור ושירות לא במעבדות של יבואן רשמי כמו משהו שלילי. אבל לאור טיב השירות ואחריות של היבואן הרשמי, מה כבר אפשר להפסיד?מה דעתכם?למישהו יש ניסיון עם השרות של laptopworld?
פורסם 2014 במרץ 1711 שנים אני יכול להגיד לך לגבי ASUS עם שירות של IBM, שלמעט זמני התגובה האיטיים - השרות מעולה. לא יודע לגבי מעבדות אחרות.
פורסם 2014 במרץ 1711 שנים לא יודע מה זה Asus עם שרות IBM, אבל אני ממליץ לכל מי ששוקל לרכוש מחשב של Asus לצור קשר קודם כל עם השרות לקוחות שלהם פה בארץ....אני אחסוך לכם מאמצים, אין טלפון/פקס/מייל ישיר והכל עובר דרך השירות הטכניואם תנסו ליצור קשר עם Asus העולמית הם יפנו אתכם לשירות פה בארץ.
פורסם 2014 במרץ 1711 שנים אחותי קנתה לפני כמה חודשים מחשב ASUS 11.6 עם מסך מגע, לא זוכר דגם.אחרי שבועיים הלכה הסוללה. חודש היה בתיקון וכאמור אין עם מי לדבר.
פורסם 2014 באוקטובר 2911 שנים חיפשתי עוד אנשים שהיו/יש להם צרות עם ה- אין שרות של Asus בישראל, ונתקלתי בת'רד הזה.אמנם הוא ממרץ 2014, אולם מנסיוני, מאז המצב רק הולך ומתדרדר. יש לי אצלם נייד בתיקון כבר מעל 3 חודשים...!!?...הייתי במעבדת השירות בחולון. מבהיל. תור אדיר של לקוחות. כולם עם כעסים. לא הייתי מוכן להיות בצוות העובדים שם ולהתמודד עם זעם שכזה.ברור שמי שקונה מוצר שלהם, אשכרה אוהב סיכונים אובדניים... כי אין מצב שנייד לא יזדקק לשירות בשלב זה או אחר.מוזר שכ"כ הרבה תלונות בעיתונות (אפילו בערוץ 2 בטלויזיה) ובכלל אין גורם אוכף כמו משרד התמ"ת שיאלץ את החברה לתת אחריות ושירות למוצריה.ידוע לי שיש נגדם תביעה ייצוגית של אלפי מתלוננים, אבל בתי המשפט בישראל לא יותר טובים מהם, זה יתברר בטח עוד 5 שנים..בינתיים, לא הייתי מעז להמליץ על מי ממוצרי החברה הזו (אגב הם גם מייבאים סמארטפונים LG, וגם מהם הייתי נמנע).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.