עבור לתוכן

הוט משקרת ולא עומדת בהתחייבותה לשדרוג מהירות גלישה ל-30 מגה חינם בתוך 4 ימי עסקים

Featured Replies

פורסם

ב-10 לחודש (לפני 11 יום) שלחתי דרך My Hot באתר את טופס הבקשה לשדרוג מהירות הגלישה מ-12Mb ל-30Mb, אולם מהירות הגלישה עדיין לא השתנתה ועדיין עומדת על 12Mb לפי בדיקת-המהירות באתר HOT, זאת למרות שלאחר שליחת הטופס באתר נכתב שהשידרוג יתבצע עד 4 ימי עסקים.

נציגי השירות בפייסבוק מתרצים את העיכוב בעומס. מאז שבוע שעבר הם מבטיחים שהשידרוג יתבצע "לכל המאוחר ביום חמישי", לכל המאוחר ביום ראשון", וכך מושכים זמן. הכל מתועד בפייסבוק.

כשהתקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, הנציגה בדקה את העניין, ולאחר מספר דקות של המתנה ובדיקה, היא אמרה ביוזמתה שהיא מעבירה את הטיפול למנהל שלה ואין לה מושג מתי השדרוג יתבצע. היא גם הבטיחה להתקשר היום (שישי) ולעדכן אותי אם צפוי עוד עיכוב, מה שכמובן עדיין לא קרה.

אני כבר כמעט שבועיים משלם על חבילה יקרה יותר אצל ספק התוכן לאחר ששידרגתי את המהירות שם במקביל, בהנחה שהשידרוג אצל הוט אכן יתבצע בתוך 4 ימי עסקים כמובטח.

אני כרגע לפני התנתקות מהוט. גם כך אני משלם כרגע יותר מידי (עקב הזנחה פושעת מצידי, אני יודע) :

75 ש"ח עבור תשתית של 12 מגה שאמורה להתעדכן כעת ל-30 מגה, מה שלא נראה שיקרה בקרוב, אם בכלל.

52 ש"ח עבוק 500 דקות שיחה בטלפון הקווי ("דבר פיקס 500 דקות).

סה"כ 127 ש"ח שערוריתיים עבור מהירות מגוכחת ושירות זוועתי.

איך הייתם פועלים במצב כזה, ולאיזה מסלול הייתם ממליצים לי לעבור בבזק בינלאומי?

פורסם

אני באותו מצב.

שלח נתק, תדרוש כפיצוי 100, ואם אתה במצב רוח פייסני תתפשר על ה-30 שהבטיחו בראשונה ולא קיימו.

בזק בינלאומי יתנו לך ב-69 ש"ח ספק 100 + 1500 דק' נייד נייח, וגם אולי חודש ראשון חינם אם תבקש יפה.

יותר גרוע מה-500 דק' שעכשיו אתה משלם עליהם, זה החיוב לחריגה השערורייתי ב-32 אג' לדקה. שים עין על זה.

פורסם

לי דווקא כן שידרגו.

נכנסתי לאתר של הוט, נכנסתי לאיזור האישי שם היה תמונה גדולה שהיה רשום "שדרג בחינם ל 30 מב" לחצתי, מילאתי את הפרטים.

לאחר שליחת הטופס היה רשום שהשדרוג היכנס לאחר 4 יום. (שדרגתי בחמישי וכבר בראשון גלשתי על 30)

ד"א שידרגתי גם מ 12 מב, ונכון לעכשיו אני משלם 60 שקל על תשתית של 30 מב (ככה שילמתי על ה 12). ועל הספק 20 שקל דרך הוטנט.

פורסם

אפשר לינק לדף הפייסבוק?

תודה.

פורסם
  • מחבר

אתה צריך להתקין את אפליקציית השירות של הוט.

כנס לקישור הבא, ולחץ על הריבוע האדום "HOT לשירותך" בחלק העליון של הדף. זה אמור להתקין לך את האפליקציה, לאחר שתאשר.

https://www.facebook.com/hot.net.il

פורסם

סתם שאלה,

הוט היא חברת תשתית... ביצעתם שדרוג גם בספק שלכם? וסינכרנתם את זה מבחינת זמנים?

פורסם
  • מחבר

כמובן שבוצע שידרוג אצל ספק התוכן, ואפילו ציינתי זאת בהודעה הראשונה:

"אני כבר כמעט שבועיים משלם על חבילה יקרה יותר אצל ספק התוכן לאחר ששידרגתי את המהירות שם במקביל, בהנחה שהשידרוג אצל הוט אכן יתבצע בתוך 4 ימי עסקים כמובטח."

בכל אופן, שודרגתי ממש לפני כשעה ל-30 מגה. זה קרה לאחר פניה שלישית הבוקר לשירות הטלפוני של הוט. הנציגה העבירה פניה למחלקה הטכנית, למיטב הבנתי, ואז נציג השירות בפייסבוק עדכן אותי שהחבילה עודכנה. במקביל קיבלתי גם אימייל עם התקנון ופירוט המבצע. בדיקת מהירות גם מראה שהשדרוג בוצע.

השדרוג בוצע לאחר שבועיים! קלנדריים. בושה וחרפה, אני מתכוון לעוף מהוט כמה שיותר מהר.

פורסם

בדקתי עכשיו. גם אצלי שודרג הפלא ופלא.

מיום רביעי שעבר.

3326433619.png

עכשיו בטח ינתקו אותי עם הנתק עם המזל שלי חח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים