פורסם 2014 בפברואר 2111 שנים ב-10 לחודש (לפני 11 יום) שלחתי דרך My Hot באתר את טופס הבקשה לשדרוג מהירות הגלישה מ-12Mb ל-30Mb, אולם מהירות הגלישה עדיין לא השתנתה ועדיין עומדת על 12Mb לפי בדיקת-המהירות באתר HOT, זאת למרות שלאחר שליחת הטופס באתר נכתב שהשידרוג יתבצע עד 4 ימי עסקים. נציגי השירות בפייסבוק מתרצים את העיכוב בעומס. מאז שבוע שעבר הם מבטיחים שהשידרוג יתבצע "לכל המאוחר ביום חמישי", לכל המאוחר ביום ראשון", וכך מושכים זמן. הכל מתועד בפייסבוק.כשהתקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, הנציגה בדקה את העניין, ולאחר מספר דקות של המתנה ובדיקה, היא אמרה ביוזמתה שהיא מעבירה את הטיפול למנהל שלה ואין לה מושג מתי השדרוג יתבצע. היא גם הבטיחה להתקשר היום (שישי) ולעדכן אותי אם צפוי עוד עיכוב, מה שכמובן עדיין לא קרה.אני כבר כמעט שבועיים משלם על חבילה יקרה יותר אצל ספק התוכן לאחר ששידרגתי את המהירות שם במקביל, בהנחה שהשידרוג אצל הוט אכן יתבצע בתוך 4 ימי עסקים כמובטח.אני כרגע לפני התנתקות מהוט. גם כך אני משלם כרגע יותר מידי (עקב הזנחה פושעת מצידי, אני יודע) :75 ש"ח עבור תשתית של 12 מגה שאמורה להתעדכן כעת ל-30 מגה, מה שלא נראה שיקרה בקרוב, אם בכלל.52 ש"ח עבוק 500 דקות שיחה בטלפון הקווי ("דבר פיקס 500 דקות).סה"כ 127 ש"ח שערוריתיים עבור מהירות מגוכחת ושירות זוועתי.איך הייתם פועלים במצב כזה, ולאיזה מסלול הייתם ממליצים לי לעבור בבזק בינלאומי? נערך 2014 בפברואר 2311 שנים על-ידי Zedik
פורסם 2014 בפברואר 2111 שנים אני באותו מצב. שלח נתק, תדרוש כפיצוי 100, ואם אתה במצב רוח פייסני תתפשר על ה-30 שהבטיחו בראשונה ולא קיימו. בזק בינלאומי יתנו לך ב-69 ש"ח ספק 100 + 1500 דק' נייד נייח, וגם אולי חודש ראשון חינם אם תבקש יפה.יותר גרוע מה-500 דק' שעכשיו אתה משלם עליהם, זה החיוב לחריגה השערורייתי ב-32 אג' לדקה. שים עין על זה. נערך 2014 בפברואר 2111 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 בפברואר 2111 שנים לי דווקא כן שידרגו.נכנסתי לאתר של הוט, נכנסתי לאיזור האישי שם היה תמונה גדולה שהיה רשום "שדרג בחינם ל 30 מב" לחצתי, מילאתי את הפרטים.לאחר שליחת הטופס היה רשום שהשדרוג היכנס לאחר 4 יום. (שדרגתי בחמישי וכבר בראשון גלשתי על 30)ד"א שידרגתי גם מ 12 מב, ונכון לעכשיו אני משלם 60 שקל על תשתית של 30 מב (ככה שילמתי על ה 12). ועל הספק 20 שקל דרך הוטנט.
פורסם 2014 בפברואר 2211 שנים מחבר אתה צריך להתקין את אפליקציית השירות של הוט.כנס לקישור הבא, ולחץ על הריבוע האדום "HOT לשירותך" בחלק העליון של הדף. זה אמור להתקין לך את האפליקציה, לאחר שתאשר.https://www.facebook.com/hot.net.il
פורסם 2014 בפברואר 2311 שנים סתם שאלה,הוט היא חברת תשתית... ביצעתם שדרוג גם בספק שלכם? וסינכרנתם את זה מבחינת זמנים?
פורסם 2014 בפברואר 2311 שנים מחבר כמובן שבוצע שידרוג אצל ספק התוכן, ואפילו ציינתי זאת בהודעה הראשונה:"אני כבר כמעט שבועיים משלם על חבילה יקרה יותר אצל ספק התוכן לאחר ששידרגתי את המהירות שם במקביל, בהנחה שהשידרוג אצל הוט אכן יתבצע בתוך 4 ימי עסקים כמובטח."בכל אופן, שודרגתי ממש לפני כשעה ל-30 מגה. זה קרה לאחר פניה שלישית הבוקר לשירות הטלפוני של הוט. הנציגה העבירה פניה למחלקה הטכנית, למיטב הבנתי, ואז נציג השירות בפייסבוק עדכן אותי שהחבילה עודכנה. במקביל קיבלתי גם אימייל עם התקנון ופירוט המבצע. בדיקת מהירות גם מראה שהשדרוג בוצע.השדרוג בוצע לאחר שבועיים! קלנדריים. בושה וחרפה, אני מתכוון לעוף מהוט כמה שיותר מהר. נערך 2014 בפברואר 2311 שנים על-ידי Zedik
פורסם 2014 בפברואר 2311 שנים בדקתי עכשיו. גם אצלי שודרג הפלא ופלא. מיום רביעי שעבר. עכשיו בטח ינתקו אותי עם הנתק עם המזל שלי חח. נערך 2014 בפברואר 2311 שנים על-ידי nat64x
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.