עבור לתוכן

טלפון VOIP בבזב"ל - האם אפשרי להתחבר בנפרד מספקית האינטרנט שלהם?

Featured Replies

פורסם

ניסתי להתחבר, אבל הנציגה סרבה בתוקף להפריד בין ספקית האיטרנט לטלפון, והתעקשה לתת לי חבילה משותפת.

מישהו פה יכול לאשר שזאת אכן מדיניות החברה ושאין אפשרות להתחבר בטלפון בלבד? האם יש פה בעיה מבחינת הרשיון שניתן לחברה?

במידה ואני מחובר לשני השירותים ומבקש להתנתק מהספקית בלבד, האם הדבר יתאפשר? הנציגה טענה שלא אבל אני לא מאמין לה.

האם יש פה משתמשים שמחבורים בטלפון בלבד בבזב"ל?

ההצעה האחרונה שלה בסיום השיחה הייתה: ספק 100 + טלפון 1000 דק' נייד נייח ב-69 ש"ח + חודש חינם.

סירבו לתת חודשיים חינם גם במחיר גבוהה יותר.

אם הם היו נותנים טלפון בלבד הם היו קרובים להצעה שהייתי לוקח. אם יש פה נציג שמעוניין לתת הצעה אחרת שייתן בפרטי.

תודה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

באמפ

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

SUCCESS!

LBgUkz3.jpg

התחברתי בסוף לספקית 100 ב-30 חודש ראשון חינם (נתק ישלח בתום החודש), וטלפון 1500 דק' נייד נייח ב-30 התקנה חינם (רצו 50) מודם חינם (רצו 5).

החבילה על הטלפון הגיעה דרך קשרי לקוחות בלבד (בלי להיות לקוח). 4 הפניות שיחה והקפצות מאחד לשני עד שקיבלתי אותם לבסוף.

כל נציגי המכירות והמנהלים הבכירים במחלקת המכירות ידיהם קשורות. חבל על הזמן לשוחח איתם. הם לא באמת רוצים אותך כלקוח.

יכולתי ללחוץ על חודש ראשון חינם גם בטלפון אבל לא היה לי סבלנות יותר...

היה קשה!!!!! חברה מטומטמת!! לא יאומן כמה קשיים היא מערימה על לקוחות חדשים שרק מנסים לעבור מחברה מתחרה ולהיות לקוחותיה, ינעל דינק!

אתה מתקשר לדבר עם נציג מכירות והקו מתנתק ישר! מה זה?! לפעמים אני מפקפק בכלל ברצון שלהם להחתים אותך. לא משתדלים בכלל. ההתאמצות צריכה לבוא ממך. !And they gonna make you work for it

קשרי לקוחות נתנה ב-2 דק' מה שאצל אחרים לא הצלחתי לקבל לפחות ב-4 נסיונות שונים ובשיחות ממושכות ומעיקות.

שונאאאאאא11!! את החרא הזה #$@# :angryfire:

אני עכשיו בעמדה יחודיית לעשות מבחני השוואת פינגים בשתי החברות האלה חח (עדיין לא החלטתי אם יש לי סבלנות).

אפשר אולי לנפץ מיתוסים לגבי החברה הזאת אחת ולתמיד, אבל קרוב לוודאי גם זה לא יעזור, ואנשים (חלקם) מסיבה עלומה ומסתורית כלשהי ימשיכו לחפש דווקא אותם אלוהים יודע למה.

כנראה שהתחושה של לשלם יותר מתלווה להרגשה שאתה יותר טוב מהשאר.

פורסם

רק שתדע לפעם הבאה , בבז"ל הקו VOIP שלהם נקרא PRIVATEBOX, ה"מתאם שיחות" הזה מאפשר להגדיר "רק" יוזרים של בזב"ל,

אלה המדיניות שלהם, לפי מה שהבנתי חלק מהספקיות אינטרנט הגדולות הגיעו איתם לבית משפט, בגלל שהם לא אפשרו להגדיר את היוזרים שלהם,

ובגלל זה הרבה מאוד לקוחות חדשים ביקשו להתנתק, דבר כזה הוא נגד חוק הצרכן.

כנראה בעתיד הקרוב יהיו עוד ספקיות כאלה לדוגמאת 012,013 ושאר הספקיות הקטנות יותר שינעלו את המתאמי שיחות שלהם שיתאימו רק ליוזרים שלהם.

פורסם
  • מחבר

אצלי הנתב שלהם לא משמש כחייגן כך שאני לא רואה איך זה משנה ממש, ואני גם אתנתק מהם לאחר מכן - לא צפויים בעיות ממה שראיתי ברשת.

תודה על ההערה, בכל אופן. זה שופך קצת אור על העניין.

פורסם

היי,

באופן כללי לא צריכה להיות

בעיה להצטרף לשירות טלפון VOIP בלבד בנפרד מספקית האינטרנט.

מוזמן לשלוח שם מלא, מס' טלפון ושעות נוחות לחזרה ל: online@bezeqint.net ונציג שלנו יחזור אליך עם הפרטים.

בברכה,

מתן, בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר

"באופן כללי" אתה משקרים ללקוחות החדשים שלכם בצורה בוטה ומקשים להם את החיים.

מה זה ה"באופן כללי" הזה בדיוק? אפשר או אי אפשר? אולי תתן הבהרה נחרצת?

ואם אפשר למה זה עומד בסתירה לטענות נציגי המכירות שלכם שדוחפים בכוח את הספקית מבלי שהתבקשו? האם זה חוקי בכלל?

היד השמאלית לא יודעת מהיד הימנית. בזיון.

הפנייה שלך לעזרה הייתה טובה כשהבקשה עוד הייתה רלוונטית ולפני ששרפתי את זמני.

אולי לשמוק מסכן אחר היא תסייע לפחות... העיקר שגמרתי עם זה. לקח רק שלושה חודשים.... :x

  • 5 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

טוב כמה עדכונים:

1. התנתקתי מהספק.

2. בזב"ל מספקים את המודם שיחות הישן והפשוט audiocodes (אותו ציוד כמו נטוויז'ן שהחליפו לי אותו ב-NETBOX שסידר את התקלות), ולמרות שהוא מכשיר בעייתי עם שלל בעיות, שמספק תפקוד לקוי ואני לא ממליץ בכלל, טוענים שאין להם מכשיר חלופי, ושה- PRIVATE BOX2 הוא לא במלאי ולא מייצרים אותו יותר ואין אפשרות להחליף.

3. התעקשו על תשלום של 10 ש"ח עבור קו נוסף. כל ניסיונותי לקבל קו "לא דיברת לא שילמת" (כמו שקיבלתי בנטוויז'ן) - כשלו.

לסיכום:

דיברתי עם כל המחלקות שלהם - מאפ"א שירות לקוחות, מאפ"א תמיכה, שימור איטנרט (בשימור טלפון אומרים לי עובד רק נציג אחד חח), תמיכה טכנית.

ביזבזתי יותר משעתיים, אף נציג לא יכל לעזור בפיפס. חסר טעם וביזבוז זמן לחלוטין.

עקב אי יכולת לספק שירות תקין בטלפוניה או להציע פתרונות כלשהם, ועקב אי גמישות מוחלטת בקשר לקו נוסף ללא תשלום, כפי שנהוג בהרבה חברות אחרות, אאלץ להמשיך בחיפושי אחר חברת טלפוניה נורמלית.

כתמיד, מה שקיבלתי זה בעיקר חפירה ארוכה על ה-NGN שלהם.

סיוט.

בנטוויז'ן לפחות היה שירות תקין ונציגים עם קצת יכולת תמרון.

עברנו בשביל לחסוך כמה שקלים אבל כנראה זה לא היה שווה את זה (עדיין לא קיבלתי חשבונית מבזב"ל, כך שזה עדיין "חיסכון" בתאוריה).

the search continues...

אה... ודבר נוסף, טענו שלא "קיבלו" את הנתק.

מתחיל להיות תירוץ פופלרי בין החברות אני רואה...

לא התנתקתי גם מנטוויז'ן, דרך אגב.

השאירו את ה-NETBOX שלהם וקו ללא תשלום בלי שום בעיה - 0 עלות.

פורסם
  • מחבר

חיוב "שגוי" באשראי על התקנה - 50 ש"ח.

חודש ראשון חינם אינטרנט "שכחו" לרשום והיה צריך להזכיר להם.

שירות לקוחות טלפון לא עונים והשיחה מתנתקת. לא מצליח להשיג מישהו שיטפל בחשבונית. מפנים אותך ומתנתק.

לא חשבתי שאמצא שירות לקוחות גרוע מנטוויז'ן, אבל הנה. הכל יחסי.

פורסם

סתם שאלה, למה אתה צריך טלפון קווי ?

היום יש לך סלולרי ללא הגבלה ב50 שקל +-

אם אתה מנוי להוט למשל אפשר לקבל טלפון קווי חינם... לי יש 2 קווים נייחים בחינם בהוט :)

פורסם
  • מחבר

הרגל. יותר נוח לי. לא אוהב לדבר הרבה בפלאפון.

איזה מנוי הוט אתה בדיוק? ממה שידוע לי זה לא אפשרי (כבר נוסה בעבר). תן פרטים מלאים.

פורסם

יש לי טריפל ואני מקבל זיכוי על הקו טלפון כל מה שצריך זה מספיק פעמים לאיים בניתוק ולהוציא הטבה קטנה אחרי מספר פעמים זה כבר זיכוי מלא על הטלפון.

פורסם
  • מחבר

עזוב, טריפל זה דבר אחר. אתה לא יכול להפריד.

אתה לא מתקרב למחיר שהשגתי מהם בכל מקרה.

פורסם

ignorance is bliss

פורסם
  • מחבר

אמת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים