עבור לתוכן

פרסום|סיפור של מימוש אחריות בtms. נשאר קצת טעם רע בפה.

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
רעשים סטטיים זה דבר נפוץ בכרטיסי מסך, גם "לאגים" במשחקים עם כרטיס כפול ליבה זה דבר הגיוני.

אני מתייחס לרגע בו הוא טען שאחת הליבות לא מזוהה, דבר שהתחיל אחרי תקופת שימוש מסוימת.

התחיל מאז שקיבלתי את המחשב עם הכרטיס הפגום.

המחשב לא רושם לך בגדול שליבה לא מזוהה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

רעשים סטטיים זה דבר נפוץ בכרטיסי מסך, גם "לאגים" במשחקים עם כרטיס כפול ליבה זה דבר הגיוני.

אני מתייחס לרגע בו הוא טען שאחת הליבות לא מזוהה, דבר שהתחיל אחרי תקופת שימוש מסוימת.

התחיל מאז שקיבלתי את המחשב עם הכרטיס הפגום.

המחשב לא רושם לך בגדול שליבה לא מזוהה.

  • תגובות 216
  • צפיות 49.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
רעשים סטטיים זה דבר נפוץ בכרטיסי מסך, גם "לאגים" במשחקים עם כרטיס כפול ליבה זה דבר הגיוני.

אני מתייחס לרגע בו הוא טען שאחת הליבות לא מזוהה, דבר שהתחיל אחרי תקופת שימוש מסוימת.

אני לא מסכים אתך. אני מצטט את פותח הדיון:

כרטיס השמיע רעש סטטי מעצבן והיה לאגים קטנים ובכל פעם שיש לאג כזה התמונה נתקעת והרעש נעלם , ואז הרעש חוזר והמשחק ממשיך והכרטיס ממשיך לקרטע. קשה לתאר מה קורה עם הכרטיס. לדברי tms "ככה זה הכרטיס הכל בסדר". והבעיות המשיכו-

האם זו נראית לך התנהגות סטנדרטית של כרטיס?

הכרטיס התחיל לא להזדהות כדו ליבתי במחשב, סמתי לב לזה ששיחקתי משחקים כבדים פתאום תמונה מרוחה והמון לאגים ויום למחרת זה מסתדר וחוזר. לקח לי זמן עד שסמתי לב שהכרטיס אינו מזדהה כדו ליבתי, חשבתי שזה בעיה של דרייברים. התקנתי דרייברים משחק רץ טוב. יום למחרת יש לאגים, ניסיתי למחוק ולהתקין המון פעמים. עד שהבנתי שהכרטיס לא מזדהה כדו ליבתי ונפעמים מזדהה כדו ליבתי.

קרא היטב ושים לב: לקח לפותח הדיון זמן לשים לב שהכרטיס אינו מזדהה ככפול ליבה. הבעיה להערכתי הייתה קיימת מהרגע הראשון והלקוח חווה את הסימפטומים שלה, שתוארו לעיל, אולם לא ידע לדבג אותה לעומק. לכן, לקח לו זמן עד שהבין הכרטיס לא מזוהה ככפול ליבה. דיבוג תקלה ברמה כזו כלל אינו ידע או מיומנות שנדרשים מלקוח, לקוח ממוצע לא היה יודע אפילו היכן להסתכל ולבדוק.

הזמן שלקח ללקוח להבין שהכרטיס תקול ולא מזדהה היה נמנע, לו TMS היו אומרים לו להביא את המחשב/כרטיס לבדיקה במקום לנפנף אותו בטענה ש"ככה זה צריך להיות".

לסיכום: הכרטיס היה תקול מהרגע הראשון -> החנות נפנפה את פותח הדיון ואילצה אותו לנסות להבין בעצמו מה לא עובד בסדר -> לקח לפותח הדיון זמן מה בניסיונות וחקירות עד ששם לב שלעתים הכרטיס אינו מזוהה ככפול ליבה, דבר המצריך ידע שכלל אינו מצופה ממנו כלקוח.

פורסם

^^ זה לא היה ברור מההודעה הראשונה.

כמו שאריתה יש בפורום משתמשים נוספים שקנו במבצע את הכרטיס והוא עובד להם מצוין, אז להחליט (לא מדבר על פותח הדיון ספציפית) שהחנות מכרה מוצר פגום בידיעה, זה פשוט מאוד השמצה.

אני לא יכול לשפוט את התנהלות החנות מהסיבה הפשוטה, לפעמים הבעיות האלו נובעות מדרייבר בעייתי, מערך ליבות, משחק ספציפי וכו...

למה הם החליטו שזה תקין? לא יודע, אבל עובדה שהחנות אכן בדקה את הכרטיס ומציעה ללקוח אלטרנטיבות, כולל החזר כספי מלא.

פורסם

גם לא נכון.

הלקוח לא מוזמן לקחת כרטיס במחיר זהה, אלא צריך לפי החוק (וגם לפי תקנון החנות) לקבל כרטיס בעל ביצועים דומים.

בנוסף, הלקוח לא ביקש כרטיס טוב יותר מאשר ה-7990, אלא להפך. החנות הציעה ללקוח כרטיס בעל ביצועים נחותים בעשרות אחוזים מה-7990.

אתה מציג את זה כאילו הלקוח דורש כרטיס טוב יותר מבלי להוסיף כסף, האמת הפוכה מכך.

"

יצרן/יבואן שאינו יכול לתקן את המוצר באופן שיחזיר את המוצר למצב שלפני התיקון, או אינו יכול להתקין חלקים שאינם חדשים ומקוריים, יספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג דומה ושווה ערך, או יחזיר לצרכן את התשלום ששילם הצרכן בעד הנכס - לפי בחירת היצרן/יבואן."

פורסם
^^ זה לא היה ברור מההודעה הראשונה.

כמו שאריתה יש בפורום משתמשים נוספים שקנו במבצע את הכרטיס והוא עובד להם מצוין, אז להחליט (לא מדבר על פותח הדיון ספציפית) שהחנות מכרה מוצר פגום בידיעה, זה פשוט מאוד השמצה.

אני לא יכול לשפוט את התנהלות החנות מהסיבה הפשוטה, לפעמים הבעיות האלו נובעות מדרייבר בעייתי, מערך ליבות, משחק ספציפי וכו...

למה הם החליטו שזה תקין? לא יודע, אבל עובדה שהחנות אכן בדקה את הכרטיס ומציעה ללקוח אלטרנטיבות, כולל החזר כספי מלא.

ממש לא טענתי שהחנות מכרה מוצר פגום בידיעה, ואני גם לא חושב כך.

להפך, כתבתי לויק07 שטען זאת, שאני חושב שזו תיאוריית קונספירציה.

כל מה שכתבתי הנו ציטוט מההודעה הראשונה. לכן, הדברים כאן היו ברורים מההודעה הראשונה.

האלטרנטיבות שהחנות הציעה תחילה לא היו מספקות. לאחר מכן, החנות שינתה דעתה בעקבות הלחץ שעלה בדיון הזה. ואז הסתבר שגם לפי ההצעה החדשה הלקוח נדפק - שכן 290X נחות במידה משמעותית מה-7990 המקורי שקנה. כך ש-TMS ביקשו ממנו להוסיף כסף כדי לקבל מוצר נחות יותר מהמקורי שרכש.

- - - תגובה אוחדה: - - -

"

יצרן/יבואן שאינו יכול לתקן את המוצר באופן שיחזיר את המוצר למצב שלפני התיקון, או אינו יכול להתקין חלקים שאינם חדשים ומקוריים, יספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג דומה ושווה ערך, או יחזיר לצרכן את התשלום ששילם הצרכן בעד הנכס - לפי בחירת היצרן/יבואן."

זה קצת יותר רלוונטי:

לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן.

שים לב: מסוג ואיכות דומים ושווי ערך. קשה לומר ש-290 או 290X הם באיכות דומה ל-7990, נכון?

במקרה הזה, לדעתי הפיתרון הטוב ביותר יהיה ביטול העסקה. לדרוש מהלקוח להוסיף מאות שקלים כדי לקבל כרטיס נחות משמעותית מהמקורי שהזמין, זה גם בניגוד לחוק וגם אינו הוגן.

פורסם

זו הייתה הבקשה שלו ולא הדרישה שלהם.

הבעיה שהנציג בטלפון, טען שה 290X חזק יותר מבלי לבדוק לפני.

אבל מצד שני, יכולים להיות מצבים(במיוחד כשיוצא משחק חדש) שהCF לא מנוצל היטב, וכך למעשה כרטיס בעל ליבה אחת חזקה יותר, תאפשר ביצועים גבוהים יותר.

פורסם

אני נועל את הדיון מכמה סיבות.

1. מספר גולשים החליטו על דעת עצמם שהחנות מרמה את הלקוח ללא הוכחות.

פרסום של דברים כאלו על הפורום נוגדים את חוקי הפורום, ולא יהיה להם מקום.

אם למשהו יש הוכחות לאחת ה"טענות" שעלו כאן, הוא מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית.

2. הלקוח קיבל את מלוא האפשרויות העומדות לפניו, במידה והוא יחליט - הוא מוזמן לעדכן איך הסיפור נגמר

(שוב, פניה אלי או לאחד המנהלים האחרים בהודעה פרטית בבקשה לפתוח את הדיון)

3. נראה לי ש-22 עמודים של חפירות לא מועילות זה מספיק.

(אם למישהו פה עוד בא להתווכח או לחפור לאנשים, יש פורומים אחרים באינטרנט שנועדו לזה)

כל דיון ענייני אחר (לדוגמה מפרט אלטרנטיבי או השוואת ביצועי כרטיסי מסך) יתנהלו בפורומים המתאימים וללא סטייה לנושאים לא קשורים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים