מכס על מכשיר סלולרי - איך זה עובד? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכס על מכשיר סלולרי - איך זה עובד?


J0HNiE

Recommended Posts

שלום,

אני מזמין את ה mi3 wcdma מאתר מסויים שעושים משלוחים לישראל (החברה נמצאת בסין) ואני מזמין גם עם המכשיר, סה"כ עולה לי איזה 2,100 ש"ח לא כולל משלוח, יש אפשרות למשלוח דרך DHL שעולה עוד איזה 130 ש"ח, החברה שממנה אני מזמין את המכשיר אמרו שאם יש בקשות לגבי מה לרשום על הקבלה ניתן לבקש, והם ירשמו על המוצר שהוא בין 35-50 דולר בשביל שיעבור במכס בלי לשלם.

אני עובד בחברה שעושה הרבה משלוחים מסין ודיברתי עם המנכ"ל של העסק הוא אמר שהמכס זה 37% או 38%, ואז דיברתי עם 2 אנשי מכירות שלנו שעושות את ההזמנות מסין והם אמרו שזה 15%, שאלתי עוד חבר שהזמין 5 מאוסטרליה והוא אמר שהוא שילם 35% מכס,

לאחר מכן עוד מישהו הסביר את זה בצורה כזאת,

שיכול להיות שה15% זה המכס עצמו ו20% משלמים רק אם המוצר עובר את ה300$ (אני זוכר משהו כזה שיצא חוק בארץ לפני כמה שנים שניתן להזמין ציוד עד 1200 ש"ח נראה לי בלי לשלם מכס)

ואז באמת משלים רק 15% אם המוצר הוא מתחת ל1200 ש"ח.

אני רוצה לדעת איך זה באמת עובד, אני יכול לדבר עם החברה שממנה אני מזמין את המכשיר והם ירשמו מה שאני רוצה על הקבלה, אז אני רוצה לדעת מה הדרך הכי טובה להעביר מוצר במכס בלי לשלם, או לשלם כמה שפחות, מה לרשום בקבלה, איזה מוצר, מה השווי שלו.

דיברתי גם עם שליח של DHL ושאלתי איך זה עובד איתם ועם המכס, במשלוח של DHL רשום שזה לוקח בין 3-7 ימים, האם DHL ישלמו את המחיר של המכס ואז ברגע שיביאו לי את המכשיר אני ישלם להם? השליח אמר שכן ככה זה עובד, האם יש מישהו שיכול לאמת את זה? או מניסיון אישי שלו?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...