פורסם 2014 בינואר 2911 שנים החלטתי להחזיר מוצר שהזמנתי מאמזון גרמניה דרך חברת שליחויות* (הסניף שלהם באוסטריה).פעם ראשונה שאני עושה את זה, אז כאשר התחלתי את התהליך הופתעתי לגלות שאני מחוייב לשלוח את החבילה חזרה רק לכתובת המקורית, באוסטריה במקרה זה. אוקיי, אז קיבלתי את התוית משלוח החזר ושם מצויינת במפורש הכתובת של המרכז הלוגיסטי של אמאזון באוסטריה...אז רציתי לשאול את החברים המנוסים פה, האם אני יכול לשלוח את החבילה ישירות, למרות שכתובת המען לא תואמת את זו שציינתי בבקשה להחזר? פשוט חוסך לי את המשלוח הכפול (אני מניח שאני אצטרך לשלם גם על המשלוח המקומי באוסטריה) ואת העמלה של חברת השליחויות.*הכוונה לשירות קידום חבילות נערך 2014 בפברואר 111 שנים על-ידי IlyaN
פורסם 2014 בינואר 3011 שנים לא יצא לי להחזיר מוצרים, אבל משיטוט בדפי ההדכרה שלהם איך להחזיר את המוצר הם לא ציינו בשום מקום שיש חשיבות לכתובת המוען.
פורסם 2014 בפברואר 111 שנים מחבר אכן לא מצויין מפורשות העניין, הדבר הרלוונטי היחיד שמצאתי זה המדיניות לגבי החזרת מוצר שנשלח דרך חברת קידום משלוחים ולפיה אין החזרות למוצרים שלא נקנו במסגרת AmazonGlobal.http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201117950אבל מהתכתבות עם נציגים של אמזון גרמניה (שהיו כמובן סופר-אדיבים) הובהר לי שאין בעייה במשלוח ישיר למרכז הלוגיסטי שלהם, פשוט השולח נושא במלוא עלות המשלוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.