יעוץ לגבי חבילה שניזוקה במשלוח - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יעוץ לגבי חבילה שניזוקה במשלוח


Ninja

Recommended Posts

בעקבות האשכול הזה:

http://hwzone.co.il/community/threads/540090-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-HTPC-%D7%A9%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A9-%D7%92%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A2%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%99#.UuVXzhD8JhE

היום הגיע המחשב.

אישתי קיבלה אותו מהשליח הבוקר, אני הגעתי הערב, פתחתי החבילה ונוכחתי לגלות את הנזקים הללו:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/8252022/2014-01-26%2020.21.27.jpg

https://www.dropbox.com/s/ngd0lj9fbpogrwq/2014-01-26%2020.22.04.jpg

לדעתכם, מה עלי לעשות? איך להתנהל מול החנות כרגע?

מה לגבי חלקים מכאנים שיכלו לקבל זעזוע מהמכה כגון הארד דיסק וכו' או כל דבר אחר.

כמובן שכרגע החזרתי את המארז לקופסא ומחר אצור קשר להמשך התנהלות.

**למען הסר ספק- הנזק לאוו דווקא קרה במשלוח אלא השערה בלבד.

תודה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

התמונה של הנזק

https://www.dropbox.com/s/ngd0lj9fbpogrwq/2014-01-26%2020.22.04.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אנחנו אחרי העניין, מסתבר שהמחשב חטף כהוגן בהובלה משום שמהחנות הוא יצא תקין לגמרי לדיבריהם.

ברגע שהם פתחו אותו הם הכריזו אל אובדן גמור. הכל בפנים היה עקום כולל גם הלוח הקירור והספק.

הם סיפקו לי את כל הרכיבים חדשים וארוזים, הפעם ביצעתי את ההרכבה לבד.

נכון לעכשיו הכל רץ (נשאר רק לבצע בדיקות יציבות ראשוניות).

יש לציין לטובה את ההתנהלות של החנות בנושא.

הם לקחו אחריות מלאה, וסיפקו שירות הוגן ויעיל. בהחלט הייתי חוזר אליהם שנית.

אגב, למי שלא ברור - החנות היא TMS סניף נתניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודעת איך זה עובד בכל החברות אבל כשהזמנתי פעם מנורה מאיביי והיא ניזוקה במשלוח התכתבתי עם המוכר והוא אמר לי לשלוח אליו חזרה והוא שלח לי אחת חדשה.. אולי גם פה יש כזאת אופצייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...