פורסם 2014 בינואר 2711 שנים התנהלות מזעזעת, וגם נראה שמאוד לא *נקודתית*. למרות שבעבר(כמה חודשים) קיבלתי מהם שירות מאוד טוב(גם בהזמנה מ6PM אגב), לא נראה לי שאשתמש שוב בשירותיהם...
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים לא מספיק שהם לא ממש זולים,אחרי הסיפורים פה אני יודע גם שאני לא יכול לסמוך עליהם.תודה על השיתוף, בשירות שלהם אני כבר לא אשתמש יותר.
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים אני לא מנסה להיות פרקליט שלהם, אבל חבל שסתם מכלילים את כל השירות שלהם כגרוע בכלל מקרים בודדים של טעויות בצד שלהם או לקוחות לא מרוצים.למה אף אחד לא כתב פה על חוויות טובות שהיו לו עם השירות הזה?החבילות, שדיברתי עליהן בתחילת הדיון, כבר הגיעו אלי היום בדואר ללא שום בעיה ויש עוד חבילה שכבר נקלטה אתמול אצלהם. אם היו מחרימים כל חברה או נותן שרות סמך זה שמישהו היה לא מרוצה, לא היה ממי לקבל את השירות הזה.
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים גם אני כאמור העברתי דרכם חבילה והכל היה בסדר. ואם הביקורות כאן היו "רגילות" אז זה לא היה כזה ביג דיל. אבל להדביק ללקוח "דמי איכסון" על חבילה שהם איבדו ואז כאילו לעשות לו טובה בלבטל את זה? לטעון שהם לא מכירים את מי שחתם על החבילה מול חברת השילוח ושיש להם מישהו שמסתובב במחסנים וגונב חבילות? זה בהחלט לא נכנס להגדרה של "מעידות חד פעמיות"...
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים גם אני הייתי מרוצה מהם אבל עכשיו אני שוקל אם להזמין דרכם שוב אחרי שקראתי שרשור זה. אולי אצטרך להיות מעודכן מה קורה עם חברה לאחרונה.
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים אני יציין שכן היה לי איתם חוויות טובות גם, פעמיים אכלתי אותה עם החבילות וזה הספיק ליחברה ששואפת למצויינות צריכה להיות כזו לאורך כל הדרך לא פעם כן ופעם לא
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים אני לא חושב שחברה שמתעסקת בדבר רגיש יחסית כמו שליחויות טרנס-אטלנטיות (זו לא חנות בגדים או מזנון) של מוצרים בשווי אלפי שקלים יכולה להרשות לעצמה כזו כמות של מעידות, ובטח לא סוג כזה של מעידות, ובטווח זמן כל כך קצר...למרות החוויה החיובית יחסית שלי איתם אני עובר למתחרים,ואם גם זה לא יעזור,לא נוראהסתדרנו 2000 שנה בלעדיהם, נסתדר עוד כמה שנים
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים הבעיה עם האחרים היא שאתה עלול לחטוף עלות בדיקת מכס בסך של 200 ש"ח בערך אם איני טועה.
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים הבעיה עם האחרים היא שאתה עלול לחטוף עלות בדיקת מכס בסך של 200 ש"ח בערך אם איני טועה.זה כלום לעומת מה שיקרה אם יתברר שפתאום איזה "פארוּק" רץ, חתם על החבילה שלי, וברח - והם בכלל לא ידעו מזה
פורסם 2014 בינואר 2911 שנים היי חברים. קודם כל נעים מאוד. שמי ירון בן אלי, מנכ"ל buy2usa. קראתי את הדברים שרשמתם וחשוב לי שתדעו שאני שמח שאתם פותחים אותם כי ככה אנחנו יכולים ללמוד ולהשתפר. לגבי מקרים אישיים שהועלו, אשמח לשוחח אישית עם כל אחד ולהבין ממנו את כל התמונה (אפשר לשלוח לי הודעה אישית עם פרטי התקשרות ואצור קשר) בגלל שמדובר בפורום וקיימים מגיבים וקוראים נוספים אנצל את הבמה לשתף אתכם במידע בכדי שהתהליכים שלנו יהיו ברורים ושקופים יותר. 1. תקופת הבלאק פריידיי - כמו בכל שנה אנחנו נערכים עם תגבור משמעותי ביותר של כ"א בארה"ב ובשירות לקוחות בישראל. השנה, בלאק פריידי הפתיע לטובה בארה"ב וגם אצלנו בקניות מישראל. למרות כל ההערכות המוגברת, התמודדנו עם עומס משמעותי. אנחנו מסיקים מסקנות ולומדים איך להיערך לשנה הבאה בצורה עוד יותר טובה בכדי למנוע עיכובים ככל האפשר. 2. גם אנחנו טועים לפעמים וגם לנו ,יש תקלות לעיתים. יחד עם זאת, לא נגנבות אצלנו חבילות. המרלו"ג שלנו מאובטח ומוגן. כמו כן, יש תהליך מסודר במקרה שלא מאתרים חבילה. לפי מה שמצוין פה נאמרו דברים לא מדוייקים ע"י שירות לקוחות. לא מתווכח ואל מחפש אשמים. מנהלת שירות לקוחות מישבה את הצוות לכל מקרה ובמטרה שאם זה מה שנאמר, זה לא יחזור על עצמו. 3. לגבי טיעונים על אובדנים אצלנו. אנחנו מבין החברות המובילות בתחום בכל הנוגע לפחת בחבילות. כמות החבילות שאובדות בשנה (בפועל) בשילוח דרכינו הינו חלקיק האחוז ובסופו של דבר כאשר בודקים את מקרי הפניה מגלים שלא מדובר באובדן אלא בסיבת אחרות כדוגמה במקרה פה. זו ההזדמנות שלי להסביר איך התהליך עובד. כל חבילה שמגיעה אלינו משויכת למספר לקוח (מספר סוויטה), כל עוד יש את הזיהוי הזה לא צפויה להיות בעיה. קיימים מקרים בהם הקונה או הספק לא מציינים את מספר הלקוח ואז אין לנו אפשרות לשייך את החבילה לחשבון האישי שלו (למעט מקרים בהם יש לקוח אחד ויחיד עם אותו שם) לא רלוונטי כרגע מי אשם. מספר הלקוח הוא המזהה האישי אצלנו. חבילה שמגיעה ללא מספר לקוח, מועברת למחסן המתנה, כאשר הלקוח פונה לשירות הלקוחות ומוסר פרטים מזהים של החבילה, אנו נאתר אותה ונשייך אותה לחשבונו (לרוב, כשהלקוח מקבל הודעה מהספק שהחבילה נמסרה הוא יוצר קשר, ). יש לציין שיש לנו אינטרס מובהק לשלוח חבילות לארץ ולא להשאיר אותן אצלנו. 4. לגבי התגובה שנציגת השירות שלחה ללקוח MPRO. תגובה זו אינה מקובלת עלי ולכן היא מושבה על כך ואף מנהלת שירות הלקוחות התקשרה ללקוח להתנצל. לגבי מהות המקרה, מדובר במקרה בדיוק כמו שצוין בסעיף 3. אם עדיין התחושה שלך לא טובה, אשמח לשוחח עימך ומאמין שנלבן את הדברים לסיכום, אנחנו משתדלים לשמור על שביעות רצון לקוחותינו. לרוב אנחנו מצליחים ומשרתים מאות אלפי לקוחות חוזרים. קיימים מקרים בהם לקוחות יוצאים לא מרוצים. במקרים אלו, אנו מתחקרים, לומדים ופועלים לשפר להבא. אז תודה על הבמה ומי שמעוניין לפנות בפרטי, מוזמן. ירון
פורסם 2014 בינואר 2911 שנים תודה ירון על המענה - רק אם אפשר התייחסות לטענה שכמה אנשים פה קיבלו משירות לקוחות: מיהו אותו מרטינז או פארוק שחתם על חבילות שלהם ואז שירות הלקוחות שלכם טען שהם "לא יודעים מי זה"? ולמה היעדר מספר לקוח ולכן עיכוב במסירת החבילה(מובן כשלעצמו) מחייב דרישה אוטומטית לדמי איחסון? הרי ברור שכל לקוח רוצה שהחבילה תגיע אליו כמה שיותר מהר, אז גם החבילה שלו מתעכבת וגם "מענישים" אותו בבקשה לדמי איחסון? מדוע?
פורסם 2014 בינואר 2911 שנים היי ירון.שאלה לי אלייך.האם נכון הדבר ש-BUY2USA לא מספקים אחריות עבור מוצרים שנרכשו דרך חנות BUY2USA? (ואני מדגיש: נרכשו דרך החנות שלכם ולא רק נשלחו באמצעותכם לארץ)האם אין הדבר נוגד את תקנות הגנת הצרכן? נערך 2014 בינואר 2911 שנים על-ידי SinMaker
פורסם 2014 בינואר 2911 שנים ירון שלום לך, קודם כל אני שמח שאתה מגיב פה וקורא פוסטים אז שאפומדובר על התנהלות לא תקינה של שירות הלקוחות שלכם, כל הזמן מתגוננים בטלפוןזו לא הפעם הראשונה שחבילות שלי מתעכבות ככה, איך זה ייתכן שחברה כזו גדולה כמו נאוטיקה לא שולחת פרטים של הקונה? מוזר לי לשמוע את זה ואני לא בטוח שזה נכון בכלל מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שאני מזמין דרככם או דרך חברת שילוח אחרת אין סיכוי שהפרטים שלי לא היו רשומים במשלוח אז מבחינתי אלה תירוצים או חוסר מאמץהשירות לקוחות שלכם מזעזע, עשיתי 2 טלפונים לשירות לקוחות וביקשתי לברר למה לוקחים לי דמי איחסון הנציג כל הזמן התגונן וניסה רק לסיים איתי את השיחה"אמרו לך וטיפלו בך ועשו לך" זה כל מה ששמעתי מהנציגלגבי המייל שקיבלתי איך זה ייתכן שנציגה של שירות לקוחות דורשת ממני לעקוב אחרי החבילות שלי? חוצפה, אני משלם על שירות בשביל לא לשלוח מיילים ולהתקשר בשביל לברר מה עם החבילות שלי ולהציקחבילות שנקלטו אצלכם ב 13/12 נשלחו רק אתמול ז"א שמעל חודש וחצי אני מחכהולסיום בהחלט מילה טובה לשרית מנהלת שירות הלקוחות, אדיבה, נעימה ומאוד שירותית פתרה את הבעיה ב3 דקות והיתה אוזן קשבת רק חבל שצריך לבקש מנהל בשביל לפתור בעיות כאלו פשוטותוהפיצוי שקיבלתי לא מפצה על העיכוב הזה (10 דולר הנחה למשלוח מעל 30 דולר)אני בהחלט נשאר עם טעם רע בפה מהשירות וההתנהלות ואני לא רוצה לעבור את מסכת העינויים הזו שובכולי תקווה שהשירות שלכם ישתפר, בהצלחה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.