פורסם 2014 בינואר 2611 שנים המחסנים שלהם תת רמה, הם אומנם זולים אבל יש שם חאפרים, הזול עולה ביוקר לא יעזור כלום
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים קשה לעכל את זה. תחשוב שנגיד הזמנת מוצר יקר בעלות מאות דולרים ממקום לא בעל תודעת שירות כמו באמזון. B2U מתנערים, אתה נשאר עם ה**ן ביד.יש לי עוד חבילות בדרך אליהם, ולראשונה יש לי חששות לגורלן. נערך 2014 בינואר 2611 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים מחבר מה שמוזר אצליהם זה שהם כנראה לא מכירים את זה שחתם על החבילה.ובדקתי עם עוד כמה חברים שמזמינים אצליהם באופן קבוע וזה אותו אדם שחתם.בגדול כרגע אין תשובה והם לא יודעים איפה החבילה ומי אותו אדם שחתם על החבילה.
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים במקרה שלך מדובר במישהו בשם "Faruk"?יש לי הרגשה שזו בדיחה של מישהו ישראלי שנוכח במקום (השם, לא הגניבה). נערך 2014 בינואר 2611 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים מחבר מישהו בשם Martinez אחרי בירור איתם הם אומרים שאין מישהו כזה.אני כבר לא יודע מה אפשר לעשות?החנות ממנה קניתי אומרת שחברת שליחויות אשמה וbuy2usa מאשימים את החנות שלא רשמה את הפרטים נכונים.וכרגע אני תקוע ביניהם
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים איזה באסה... לא מבין איך הם רוצים לנהל ככה עסק? אני הזמנתי מהם פעם אחת בינתיים והלך בסדר,אבל אחרי סיפורי האימה האלה לא נראה לי שיש סיכוי שאזמין מהם משהו שיקר יותר מחבילת שקדי מרק
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים המחסנים שלהם תת רמה, הם אומנם זולים אבל יש שם חאפרים, הזול עולה ביוקר לא יעזור כלוםהם לא זולים בכלל, אלו המחירים של השירות הזה. יש למשל את DealTaz שזולים יותר. אחרי שיחה נוספת איתם, הסיפור שלי עלה לדרגים יותר גבוהים. לא יתכן שמישהו שם נמצא במיקום שלהם ופשוט גונב את החבילות. הם צריכים לתת מינימום של בטחון כאשר אנחנו מפקידים את המשלוחים שלנו בידיהם. נערך 2014 בינואר 2611 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים יש לי בעיה איתם במימוש אחריות למוצר שקניתי דרך האתר שלהם. לא אקנה/אזמין דרכם שוב.
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים מחבר עדכון:אחרי איום בתביעה על הפקרה הם "מצאו" את החבילה,טוענים שהיה חסר מס' לקוח ואת השם שלי על החבילה.אומרים שתוך 24 שעות החבילה תשלח ארצה.
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים והנה התשובה שקיבלתי לזה שהחבילות שלי לא נקלטו במשך חודש וחצי.. אני מציין שהם הגיעו עם מספרי מעקב! עם שליח של UPS שהיה רשום שם את השם שליהזמנתי מחברת בגדים גדולה שאני בטוח שאין אחד שלא מכיר.. נאוטיקה בארה"בובושה שהם מפילים את זה עליי ועוד אומרים שהם יעשו לי "טובה" ויתנו לי הנחה, איזה ביזיון לא יאמןערב טוב קובי,החבילות שלך לא הלכו לאיבוד, הן הגיעו ללא פרטים מזהים ולכן הן לא נקלטו בסוויטה שלך,זו אחריות שלך לבדוק היכן החבילות שלך, בכל אופן אנו נעניק לך 2 קופונים :אחד מהם יבטל את דמי האחסון על חבילה אחת והשני לביטול חצי מדמי האחסון של החבילה השניה,הקוד לביטול : ****הקוד לביטול חצי מעלות דמי האחסון : *****תוכל להזין את הקודים כעת.בברכהקרן
פורסם 2014 בינואר 2611 שנים זה הפעם הראשונה שאני מביא משלוחים דרכם, עד עכשיו הייתי שולח דרך buyamerica.מה הסיבה שלא השתמשת ב-BuyAmerica?אני מבין שאין להם מחסנים בחו''ל למתרת הזמנת חבילות לשם ואיחודם? יש להם תוספת שפועלת בדפדפן כאשר מקליקים על הלינק שהם נותנים ואז על המסך מופיע סל קניות משלהם. זה מעלה חשש של בנושא הבטחת מידע שלי כי יש לינק מוזר ולדעתי נתונים עוברים דרך תוספת שלהם הרי חייבים לעשות Log-In דרך לינק שהם נותנים ואם כבר מחוברים אז תוספת פותחת Session חדשה.יש מישהו שחווה בניסיון להזמין דרך BuyAmerica ויצא מרוצה?
פורסם 2014 בינואר 2711 שנים והנה התשובה שקיבלתי לזה שהחבילות שלי לא נקלטו במשך חודש וחצי.. אני מציין שהם הגיעו עם מספרי מעקב! עם שליח של UPS שהיה רשום שם את השם שליהזמנתי מחברת בגדים גדולה שאני בטוח שאין אחד שלא מכיר.. נאוטיקה בארה"בובושה שהם מפילים את זה עליי ועוד אומרים שהם יעשו לי "טובה" ויתנו לי הנחה, איזה ביזיון לא יאמןערב טוב קובי,החבילות שלך לא הלכו לאיבוד, הן הגיעו ללא פרטים מזהים ולכן הן לא נקלטו בסוויטה שלך,זו אחריות שלך לבדוק היכן החבילות שלך, בכל אופן אנו נעניק לך 2 קופונים :אחד מהם יבטל את דמי האחסון על חבילה אחת והשני לביטול חצי מדמי האחסון של החבילה השניה,הקוד לביטול : ****הקוד לביטול חצי מעלות דמי האחסון : *****תוכל להזין את הקודים כעת.בברכהקרןשרות לקוחות ישראלי טיפוסי... "אחריות שלך לבדוק". מגוחך. נערך 2014 בינואר 2711 שנים על-ידי m1ke
פורסם 2014 בינואר 2711 שנים הבעיה נפתרה אחרי התעקשות לדבר עם מנהלבוטלו דמי האחסון וקיבלתי התנצלותאני הודעתי להם שהם איבדו לקוח בוודאות
פורסם 2014 בינואר 2711 שנים הבעיה נפתרה אחרי התעקשות לדבר עם מנהלבוטלו דמי האחסון וקיבלתי התנצלותאני הודעתי להם שהם איבדו לקוח בוודאותהיית צריך להודיע להם שהם לא איבדו לקוח אחד, אלא כנראה 10 או יותר, בגלל הפורום...אני בספק אם אזמין מהם שוב לאחר מה שקראתי פה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.