Mpro פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 המחסנים שלהם תת רמה, הם אומנם זולים אבל יש שם חאפרים, הזול עולה ביוקר לא יעזור כלום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 קשה לעכל את זה. תחשוב שנגיד הזמנת מוצר יקר בעלות מאות דולרים ממקום לא בעל תודעת שירות כמו באמזון. B2U מתנערים, אתה נשאר עם ה**ן ביד.יש לי עוד חבילות בדרך אליהם, ולראשונה יש לי חששות לגורלן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almor12 פורסם 2014 בינואר 26 מחבר Share פורסם 2014 בינואר 26 מה שמוזר אצליהם זה שהם כנראה לא מכירים את זה שחתם על החבילה.ובדקתי עם עוד כמה חברים שמזמינים אצליהם באופן קבוע וזה אותו אדם שחתם.בגדול כרגע אין תשובה והם לא יודעים איפה החבילה ומי אותו אדם שחתם על החבילה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 במקרה שלך מדובר במישהו בשם "Faruk"?יש לי הרגשה שזו בדיחה של מישהו ישראלי שנוכח במקום (השם, לא הגניבה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almor12 פורסם 2014 בינואר 26 מחבר Share פורסם 2014 בינואר 26 מישהו בשם Martinez אחרי בירור איתם הם אומרים שאין מישהו כזה.אני כבר לא יודע מה אפשר לעשות?החנות ממנה קניתי אומרת שחברת שליחויות אשמה וbuy2usa מאשימים את החנות שלא רשמה את הפרטים נכונים.וכרגע אני תקוע ביניהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Klayhamn פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 איזה באסה... לא מבין איך הם רוצים לנהל ככה עסק? אני הזמנתי מהם פעם אחת בינתיים והלך בסדר,אבל אחרי סיפורי האימה האלה לא נראה לי שיש סיכוי שאזמין מהם משהו שיקר יותר מחבילת שקדי מרק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 המחסנים שלהם תת רמה, הם אומנם זולים אבל יש שם חאפרים, הזול עולה ביוקר לא יעזור כלוםהם לא זולים בכלל, אלו המחירים של השירות הזה. יש למשל את DealTaz שזולים יותר. אחרי שיחה נוספת איתם, הסיפור שלי עלה לדרגים יותר גבוהים. לא יתכן שמישהו שם נמצא במיקום שלהם ופשוט גונב את החבילות. הם צריכים לתת מינימום של בטחון כאשר אנחנו מפקידים את המשלוחים שלנו בידיהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SinMaker פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 יש לי בעיה איתם במימוש אחריות למוצר שקניתי דרך האתר שלהם. לא אקנה/אזמין דרכם שוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almor12 פורסם 2014 בינואר 26 מחבר Share פורסם 2014 בינואר 26 עדכון:אחרי איום בתביעה על הפקרה הם "מצאו" את החבילה,טוענים שהיה חסר מס' לקוח ואת השם שלי על החבילה.אומרים שתוך 24 שעות החבילה תשלח ארצה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mpro פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 והנה התשובה שקיבלתי לזה שהחבילות שלי לא נקלטו במשך חודש וחצי.. אני מציין שהם הגיעו עם מספרי מעקב! עם שליח של UPS שהיה רשום שם את השם שליהזמנתי מחברת בגדים גדולה שאני בטוח שאין אחד שלא מכיר.. נאוטיקה בארה"בובושה שהם מפילים את זה עליי ועוד אומרים שהם יעשו לי "טובה" ויתנו לי הנחה, איזה ביזיון לא יאמןערב טוב קובי,החבילות שלך לא הלכו לאיבוד, הן הגיעו ללא פרטים מזהים ולכן הן לא נקלטו בסוויטה שלך,זו אחריות שלך לבדוק היכן החבילות שלך, בכל אופן אנו נעניק לך 2 קופונים :אחד מהם יבטל את דמי האחסון על חבילה אחת והשני לביטול חצי מדמי האחסון של החבילה השניה,הקוד לביטול : ****הקוד לביטול חצי מעלות דמי האחסון : *****תוכל להזין את הקודים כעת.בברכהקרן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almor12 פורסם 2014 בינואר 26 מחבר Share פורסם 2014 בינואר 26 זה אותה נציגת שירות שטיפלה בי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boris_yo פורסם 2014 בינואר 26 Share פורסם 2014 בינואר 26 זה הפעם הראשונה שאני מביא משלוחים דרכם, עד עכשיו הייתי שולח דרך buyamerica.מה הסיבה שלא השתמשת ב-BuyAmerica?אני מבין שאין להם מחסנים בחו''ל למתרת הזמנת חבילות לשם ואיחודם? יש להם תוספת שפועלת בדפדפן כאשר מקליקים על הלינק שהם נותנים ואז על המסך מופיע סל קניות משלהם. זה מעלה חשש של בנושא הבטחת מידע שלי כי יש לינק מוזר ולדעתי נתונים עוברים דרך תוספת שלהם הרי חייבים לעשות Log-In דרך לינק שהם נותנים ואם כבר מחוברים אז תוספת פותחת Session חדשה.יש מישהו שחווה בניסיון להזמין דרך BuyAmerica ויצא מרוצה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
m1ke פורסם 2014 בינואר 27 Share פורסם 2014 בינואר 27 והנה התשובה שקיבלתי לזה שהחבילות שלי לא נקלטו במשך חודש וחצי.. אני מציין שהם הגיעו עם מספרי מעקב! עם שליח של UPS שהיה רשום שם את השם שליהזמנתי מחברת בגדים גדולה שאני בטוח שאין אחד שלא מכיר.. נאוטיקה בארה"בובושה שהם מפילים את זה עליי ועוד אומרים שהם יעשו לי "טובה" ויתנו לי הנחה, איזה ביזיון לא יאמןערב טוב קובי,החבילות שלך לא הלכו לאיבוד, הן הגיעו ללא פרטים מזהים ולכן הן לא נקלטו בסוויטה שלך,זו אחריות שלך לבדוק היכן החבילות שלך, בכל אופן אנו נעניק לך 2 קופונים :אחד מהם יבטל את דמי האחסון על חבילה אחת והשני לביטול חצי מדמי האחסון של החבילה השניה,הקוד לביטול : ****הקוד לביטול חצי מעלות דמי האחסון : *****תוכל להזין את הקודים כעת.בברכהקרןשרות לקוחות ישראלי טיפוסי... "אחריות שלך לבדוק". מגוחך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mpro פורסם 2014 בינואר 27 Share פורסם 2014 בינואר 27 הבעיה נפתרה אחרי התעקשות לדבר עם מנהלבוטלו דמי האחסון וקיבלתי התנצלותאני הודעתי להם שהם איבדו לקוח בוודאות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Klayhamn פורסם 2014 בינואר 27 Share פורסם 2014 בינואר 27 הבעיה נפתרה אחרי התעקשות לדבר עם מנהלבוטלו דמי האחסון וקיבלתי התנצלותאני הודעתי להם שהם איבדו לקוח בוודאותהיית צריך להודיע להם שהם לא איבדו לקוח אחד, אלא כנראה 10 או יותר, בגלל הפורום...אני בספק אם אזמין מהם שוב לאחר מה שקראתי פה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.