עבור לתוכן

בעיה עם BUY2USA

Featured Replies

פורסם

הזמנתי זוג נעליים דרך אתר 6PM ואתר שלח לי את הזוג נעליים דרך חברת UPS.

מה שקורה לפי האתר של UPS החבילה נמסרה למרכז הלוגיסטיקה של BUY2USA.

עכשיו החבילה הגיע אליהם בסוף היום באזור יום שלישי, ובדרך כלל לוקח עד 24 שעות להתעדכן אצליהם באתר.

הבעיה שעדיין אין חבילה מעודכנת, וזה נראה שהם לא קיבלו/לא מעדכנים באתר שלהם.

זה הפעם הראשונה שאני מביא משלוחים דרכם, עד עכשיו הייתי שולח דרך buyamerica.

מי נתקל בדבר הזה?

דיברתי עם האתר 6PM והביאו לי מספר מעקב שמראה זה הגיע לכתובת של שלהם.

בעיה נוספת שניסיתי ליצור קשר עם השירות לקוחות שלהם והם לא עונים,

גם למייל שלהם וגם דרך האתר שלהם.

מה אפשר לעשות?

  • תגובות 60
  • צפיות 29.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מאמין שיש להם בעיה כללית בלקבל משלוחים. רק היום בבוקר הם קיבלו שתי חבילות שהגיעו ממוכרים בeBay בשבילי.

מתי ניסית ליצור איתם קשר?

פורסם
  • מחבר

משלשום,

אתמול כבר שלחתי אליהם הודעה דרך המייל,

פעם ראשונה שאני נתקל בזה.

פורסם
  • מחבר

סליחה שאני מקפיץ,

מישהו נתקל בדבר כזה?

מישהו הזמין פעם דרך 6PM.COM?

פורסם

במעקב של UPS בוודאות החבילה הגיעה לכתובת שלך ב Buy2USA?

אותן חבילות, שהזכרתי לפני זה, כבר הספיקו להגיע היום לישראל.

פורסם
  • מחבר

בוודאות הגיע לשם,

לפי UPS כתוב שיש שם מישהו שגם כתב על החבילה ואחרי בירור עם כמה חברים זה אותו שם שחתם גם על החבילות שלהם.

פורסם

לגבי זה שהם לא עונים - אני חושב שהם לא עובדים בסופ"ש... השאלה היא מתי ניסית ליצור איתם קשר.

פורסם
  • מחבר

ניסיתי ליצור איתם קשר מיום חמישי בצהריים בערך.

במקרה כזה מה אפשר לעשות?

פורסם

בלי לחץ. תנסה מחר שעה שתואמת לשעת בוקר שלהם.

פורסם
בלי לחץ. תנסה מחר שעה שתואמת לשעת בוקר שלהם.

יש להם נציגות בארץ אני חושב, שפועלת גם היום

זכור לי שהתקשרתי אליהם לברר לגבי משלוח שלכאורה כבר הגיע לארץ אבל לא נשלח אלי בדואר (בפועל הוא כן נשלח אלא רק התעכב שם בגלל החגים).

פורסם

אני באותו מצב, ויש עוד מקרים דומים בפורומים השונים. בד"כ הם מודעים שיש לחץ בעמוד הפייסבוק שלהם, אך לא ראיתי הודעה כזו. יש הודעה מוקלטת במוקד שלהם שהחבילות יתעדכנו 3-4 ימים לאחר קבלת החבילה, אך כבר עבר שבוע ואין שינוי אצלם.

פורסם
  • מחבר

זה פעם ראשונה שאני מזמין דרכם,

וכרגע פנה אליי נציג של buy2usa ובודק את הנושא.

אחרי בירור הם פתוחים מיום א' עד חמישי עד 17:00

פורסם

אני במצב יותר גרוע מזה החבילות שלי שכבו חודש וחצי אצלהם במחסן ולא מצאו אותם, רק ברביעי שעבר מצאו אותם ועכשיו הם דורשים ממני דמי איחסון בגובה של 53 דולר.. וכבר גמרו לי את כל העצבים, אז תתנחם שזה מתעכב בכמה ימים

פורסם

לזכותם יאמר שהדרישה של ה"דמי אחסון" היא אוטומתית, וברגע שאתה פונה לשרות ישר מטפלים בזה בלי בעיות.

פורסם

משהו לא טוב קורה שם, הם אמרו לי שהם לא מכירים את מי שחתם על החבילה שלי (הגיעה מאמזון), וכנראה היא נגנבה. איך דבר כזה קורה כשהשליח היה שם ביום שני בשעה 11:00 בבוקר כשהם נמצאים?!

למזלי מדובר באמזון, והם החזירו לי באופן מיידי את הכסף, אבל לדעתי זה לא מקובל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים