שאלה לבעלי סמארטפון Nexus 4 LG E960 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לבעלי סמארטפון Nexus 4 LG E960


Boris_yo

Recommended Posts

אתם מרוצים ממנו?

איך המסך שלו מבחינת הכנסת/הוצאת סמארטפון ל/מכיס?

איך הסוללה שלו בשימוש בינוני?

יש לי DESIRE S עם מסך של 3.7 אינץ והוא נכנס ויוצא ל/מכיס בקלות. למרות זאת הוא חלש בשבילי ואני צריך סמארטפון ברמת כוח איבוד של 4 אבל אני מודאג בדבר מסך של 4.7 אינץ שלו ונוחות החזקתו ביד גם כי אני לא צריך טאבלת בסוף.

יש מכשירים ראוים ברמת 4 ומחירו היום אבל עם גודל מסך שלא עולה על 4.3 אינץ?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

כבנאדם שעבר מ desire s למכשיר 4.7 אני יכול להגיד לך ככה: זה הגודל האידיאלי!

ניסיתי נקסוס 5 והוא קצת גדול בצורה לא נוחה, כנ"ל רוב המכשירים בגודל הזה.

אם אתה מחפש מכשירים פחות מ "4.3 אני לא מאמין שתמצא הרבה, אלא אם כן תסתפק בגלקסי S2 שהוא חלש משמעותית.

נקסוס 4 הוא אחלה, אני יותר ימליץ לך על ה MOTO G של מוטורולה מכיוון שהוא מכשיר חדש עם ביקורות טובות עם מסך "4.5, קרוב לדרישות שלך. הייתרון הגדול של המוטו הוא שהוא נמכר במחיר של 179$ בארה"ב.

החסרונות: נמכר בחו"ל - אין דרך להשיג בארץ ללא משלוח יקר מחו"ל, עברית לא מובנית אם אתה קונה מארה"ב(אלא אם כן אתה קונה את גירסת ה Play).

אם יש לך איך להשיג אותו - הכי טוב במחיר מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עברתי לא מעט גלגולים, החל מהDESIRE S דרך ONE S דרך S3 (מהעבודה) דרך NEXUS 4 והיום ONE.

אני יכול להגיד לך שזה בגדול עניין של הרגל, שאתה עם מסך 3.7 זה נראה לך סבבה, אחרי שאתה עובר ל4.7 אתה אומר מה זה הגודל הזה, ואחרי שבוע אתה מחזיק ולא מבין איך הם משתמשים במסך כזה קטן :lol:

מה שכן היד שלי היא בגודל בינוני ומטה אפשר להגיד, והNEXUS 4 היה לי פשוט "ענק" גם בכיס הוא לא בדיוק "לא מורגש", העברתי את הנקסוס הלאה במשפחה ועברתי לONE, ואני יכול להגיד לך שהשינוי לפחות מבחינתי הוא עצום, הגודל הפיזי קטן ופשוט יותר נוח לי בכף היד ובכיס, מה שכן אחי מסתדר מצויין עם הנקסוס 4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי NEXUS 4 וחוויתי בשיפור מהירות משמעותי. הכל טוב חוץ ממצלמה! תאמינו לי, מצלמה ב- Desire S שלי הייתה פי-2 יותר טובה. מי צריך 8 מגהפיקסלים או 100 מגהפיקסלים? אם חומרה של מצלמה חרה, 300 מגהפיקסלים לא יעזרו! קובץ גדול, תמונה חרא!

אצלי ב- Desire S הייתה תוכנת צילום פרטית של אז אולי הם עשו איזושהי התאמה למכשיר? כי מערכת אנדרואיד בעצמה מכילה תוכנת צילום פשוטה שכל מכשיר מבוסס אנדרואיד יכול להשתמש. אז אין פה התאמה ספציפית ל- 4 במקרה שלי. אולי אני טועה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא חדש החולשה בכל הנוגע למצלמה, חיפוש קטן יניב לך הרבה תוצאות בנושא.

בכל מקרה תשדרג גירסה ל4.4 עם עדיין לא עשית את זה, זה אמור לשפר מעט את הצילום, ותמיד אפשר להוריד תוכנה אחרת ולנסות לראות אם זה מסתדר לך יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

taotao, מה שכתבת בנוגע ל- HTC ONE קצת לא הגיוני, הרי הוא גדול מהנקסוס 4. (אלא אם כן אתה מתכוון שחזרת ל- one s ?).

בתור מי שעבר מ- nokia e65 לבלאקברי 9700 וחשב שהוא עצום ואז ממנו ל- (פחות או יותר אותו גודל כמו הנקסוס 4 - יש לאחיין שלי אחד ויצא לי גם לשחק איתו) ושוב חשבתי שהוא עצום.. מתרגלים די מהר לגודל - גם לגודל המכשיר וגם לגודל המסך.

למרות שאני חייב לציין שבתור מי שיש לו ידיים יחסית קטנות, לא הכי נוח לתפעל את המכשיר עם יד אחת - צריך להתפשר בין לאחוז אותו כמו שצריך לבין האפשרות להגיע לקצה הרחוק עם האגודל.

אישית אני חושב שהמכשיר הבא שלי יהיה קטן יותר (כנראה אצטרך להתפשר על גודל מסך בשביל מידות המכשיר עצמו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הONE בעל אותו גודל מסך כמו הNEXUS 4 אבל העיצוב\הפלסטיקה מסביב פשוט עושה תחושה של טלפון גדול יותר, בעוד בONE הטלפון מסתיים איפה שהמסך בדיוק.

והוא צר יותר לי אישית "נעים" יותר להחזיק אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...