עבור לתוכן

עברו כבר 3 חודשים ועדיין לא קיבלתי את האוזניות שקניתי בבאג

Featured Replies

פורסם
הם בשמחה גם ימשיכו להחזיק אותו מבלי לספק את המוצר.

כמובן שהם יעדיפו להחזיר אותו אם אין ברירה, אבל נראה שהם נהנים ממנו בנתיים.

לא, הם לא,

כי זה חושף אותם לתביעות

לעומת זאת, אם הוא יבטל את העסקה (ויחד איתו כל האנשים הנוספים שהזמינו) -

הבעיה תיפתר מאליה

  • תגובות 67
  • צפיות 19.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קוראים לזה שיטת מצליח.

אף אחד לא תובע לפני שהוא מאיים.

ובכל נקודה בדרך אפשר לשנות אסטרטגיה לגבי כל מקרה ספציפית.

אין שום בעיה להתעמר בלקוחות כל עוד עובדים לפי השיטה.

בגלל זה אמרתי מוקדם יותר שפותח הדיון צריך להפעיל כוח, אחרת הם יתעלמו ממנו בלי להניד עפעף.

בגלל זה גם יש חברות כמו בענף התקשורת ותאגידי המים, שמרשות לעצמן להיות מאוד תוקפניות לגבי גביית כספים ומתן שירותים, בהנחה שאחוז גדול לא מספיק עירני לשים לב או חלש מכדי להילחם בהם מלחמת התשה על סכומים לא גדולים.

והם יודעים שכל עוד הם לא יגזימו במספרים(למשל טעויות גביה בקנה מידה של 10-20% מהלקוחות בשנה) אז הם יוכלו לטעון שמדובר בטעות חריגה ושהם פועלים לתקנה(רק במידה והלקוחות יתלוננו כמובן).

ה"טעויות" האלו מאוד מיטיבים את הרווחים לרבעון.

ובתי המשפט נוקטים בגישה פאסיבית שאינה מרתיעה, ובכך הופכים לשותפים למעשה.

פורסם

אני רק להגיד- אם מישהו עוד מעוניין בזוג M50S כמו-חדשות ב-400₪ תבדקו את המודעה שלי בטריידזון, אני עובר מחר בת"א ונתניה. סליחה על הOT.

פורסם

ישראל היא קלפטוקרטיה - אולי גנבים קטנים יכנסו לכלא אם ייתפסו מספיק פעמים, אבל גנבים גדולים יותר במקרה הגרוע יידרשו להחזיר את שגנבו ותו לא.

גביית כסף ללא אספקת מוצר היא גניבה לכל דבר, גם אם אי האספקה נובעת מטעות - אם בעת גילוי הטעות בית העסק לא מזכה את הלקוח מיוזמתו.

פורסם

אבל הלקוח לא רוצה את הכסף , אלא את המוצר.

אם הוא יגיש תביעה הוא לא ירוויח מזה כלום , כי אף אחד לא מונע ממנו לקחת את הכסף.

פורסם

אתה מתכוון, אף אחד חוץ ממי שממשיך ומבטיח לו שעוד זמן קצר הוא יקבל את המוצר?

פורסם

הוא לא מונע ממנו את הכסף , אלא מורח אותו , וזה הבדל גדול.

אם הוא ילך עכשיו לבאג ויגיד שהוא רוצה את הכסף בחזרה , אז הוא יקבל את הכסף בחזרה.

אני באופן אישי לא הייתי משלם על מוצר שלא נמצא במלאי , וחנות אמינה לא גובה כסף על מוצר שלא במלאי , אלא רק במועד השליחה של המוצר ללקוח.

פורסם
אני באופן אישי לא הייתי משלם על מוצר שלא נמצא במלאי , וחנות אמינה לא גובה כסף על מוצר שלא במלאי

יש חנויות שלוקחות "דמי רצינות" ,שזה בסדר מבחינתי ,בעיקר בישראל

אבל אתה צודק לשלם את כל הסכום מראש ,ניראה לי די דבילי

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם הסניף והאוזניות יגיעו ביום ראשון (מחר), הבעיה היא שכנראה מה שהולך להגיע זה coiled cable ואני רציתי את הכבל הרגיל, בעסה אבל נמאס לי לחכות כבר אני ממש צריך את האוזניות האלה

פורסם

הסיבה שלקחו לו את כל הכסף זה כי זה היה בהמלך מבצע, והיה חשוב להם שזה לא יהיה בזמן אחר, בנוסף שזה גם נכנס לשנה שעברה ולא השנה שזה גם חשוב לאיזוני ספרים וכו...

במחיר רגיל אני לא חושב שהם היו עושים בעיות בכזה דבר..

פורסם
הוא לא מונע ממנו את הכסף , אלא מורח אותו , וזה הבדל גדול.

אם הוא ילך עכשיו לבאג ויגיד שהוא רוצה את הכסף בחזרה , אז הוא יקבל את הכסף בחזרה.

אני באופן אישי לא הייתי משלם על מוצר שלא נמצא במלאי , וחנות אמינה לא גובה כסף על מוצר שלא במלאי , אלא רק במועד השליחה של המוצר ללקוח.

אני דווקא כן חושב שלקונה יש כאן טענה, שהרי מוצר מסויים הובטח לו בעלות שנמוכה בבמחירו ההמוצע בשוק. מכאן, מכיוון שהחנות לא יכולה (או לא רוצה) לספק לו את המוצר, עליה לספק מוצר שווה ערך (+\- 5%) לפי שוויו של המוצר שנרכש ולא לפי הסכום ששולם, משום שהסכום ששולם הוא לא רלוונטי.

לדוגמה, אם הקונה כאן היה זוכה באוזניות ולא רוכש אותן, כלומר משלם עליהן 0 ש"ח כולל מע"מ. אז החנות היתה יכולה לבטל את העיסקה מכיוון שאין ביכולתה לספק את המוצר?

הסיבה שלקחו לו את כל הכסף זה כי זה היה בהמלך מבצע, והיה חשוב להם שזה לא יהיה בזמן אחר, בנוסף שזה גם נכנס לשנה שעברה ולא השנה שזה גם חשוב לאיזוני ספרים וכו...

במחיר רגיל אני לא חושב שהם היו עושים בעיות בכזה דבר..

במחיר רגיל הוא היה לוקח את הכסף וקונה במקום אחר.

פורסם

לפי החוק החנות לא חייבת לו כלום מלבד ביטול עסקה.

כן , זה מעצבן , אבל החנות קונה מוצרים שונים במחירים שונים , אז יש אוזניות שבמחיר 400 שקל החנות תפסיד עליהם ויש כאלה שלא.

נניח והם לא היו רוצים להחזיר לו את הכסף , אז אולי הוא היה יכול לתבוע ( גם לא בטוח , כי זו הפרה לא יסודית של הסכם).

ואני לא מכיר אנשים שיתבעו חנות בגלל 200 שקל , זה פשוט לא הגיוני.

פורסם
לפי החוק החנות לא חייבת לו כלום מלבד ביטול עסקה.

כן , זה מעצבן , אבל החנות קונה מוצרים שונים במחירים שונים , אז יש אוזניות שבמחיר 400 שקל החנות תפסיד עליהם ויש כאלה שלא.

נניח והם לא היו רוצים להחזיר לו את הכסף , אז אולי הוא היה יכול לתבוע ( גם לא בטוח , כי זו הפרה לא יסודית של הסכם).

ואני לא מכיר אנשים שיתבעו חנות בגלל 200 שקל , זה פשוט לא הגיוני.

אתה לא מדייק

יש חוקים שמגנים על צרכנים (או צדדים בעסקאות) מפני הטעייה או התנהלות שלא בתום לב

וגם הם יכולים לשמש בתביעה

זה נכון שבסכומים כאלה בד"כ לא שווה לתבוע, ועדיף פשוט לקחת את ה-"ביזנס" שלך למקום אחר (ולהחרים את החנות אולי),

אבל בעסקאות גדולות - גם על סתם "ביטול" אתה יכול לתבוע את הצד השני - ובגדול - וכך גם נהוג

אני מכיר גם (אישית) תביעות כאלה (בסכומים של מליונים) שהתנהלו בפועל

פורסם
  • מחבר
אתה לא מדייק

יש חוקים שמגנים על צרכנים (או צדדים בעסקאות) מפני הטעייה או התנהלות שלא בתום לב

וגם הם יכולים לשמש בתביעה

זה נכון שבסכומים כאלה בד"כ לא שווה לתבוע, ועדיף פשוט לקחת את ה-"ביזנס" שלך למקום אחר (ולהחרים את החנות אולי),

אבל בעסקאות גדולות - גם על סתם "ביטול" אתה יכול לתבוע את הצד השני - ובגדול - וכך גם נהוג

אני מכיר גם (אישית) תביעות כאלה (בסכומים של מליונים) שהתנהלו בפועל

אני כבר קיבלתי את האוזניות, אבל לצורך העניין אני כן הולך להחרים אותם, בתור לקוח ציפיתי מחברה בסדר גודל כמו של באג להתנהל בצורה שונה, מאכזב אבל אין מה לעשות.

יכול להיות נחמד אם מישהו יתן להם קישור בפייסבוק לאשכול הזה, אני לא יכול כי אין לי פייסבוק, אבל לצערי רק ככה דברים עובדים היום.

פורסם
אתה לא מדייק

יש חוקים שמגנים על צרכנים (או צדדים בעסקאות) מפני הטעייה או התנהלות שלא בתום לב

וגם הם יכולים לשמש בתביעה

זה נכון שבסכומים כאלה בד"כ לא שווה לתבוע, ועדיף פשוט לקחת את ה-"ביזנס" שלך למקום אחר (ולהחרים את החנות אולי),

אבל בעסקאות גדולות - גם על סתם "ביטול" אתה יכול לתבוע את הצד השני - ובגדול - וכך גם נהוג

אני מכיר גם (אישית) תביעות כאלה (בסכומים של מליונים) שהתנהלו בפועל

החוק מבדיל בין לקוח שההפסד שלו הוא זמן שימוש במוצר , לבין עסק שאיחור בזמן הספקה יכול לעלות לו הרבה כסף.

האמת , החנות במקרה הזה הייתה יכולה להגיד לכל מי שרצה את האוזניות שאין אותם במלאי בזמן המבצע , ולא לאפשר קניה שלהם בכלל במחיר הזה , אבל הם אפשרו מכירה לטובת הלקוחות , אז בגלל זה להחרים אותם?

הם רשת ענקית (במונחים ישראלים) , השקלים שאתם מדברים עליהם לא משמעותיים בשבילם , והם לא היו מנסים לגנוב מאף אחד , וצריך לתת להם את הכבוד שראוי להם כעסק מכובד שלפעמים יש דברים שלא תלויים בו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים