עבור לתוכן

עברו כבר 3 חודשים ועדיין לא קיבלתי את האוזניות שקניתי בבאג

Featured Replies

פורסם
נכון לרגע זה, אין סיבה לתביעה והסיכוי להצליח הוא קטן. החנות תטען שכרגע אין מלאי, שהם לפני חידוש המלאי ואף אמרו ללקוח שיש הזמנת מלאי חדשה בדרך.

תתבע עכשיו ואתה תפסיד.

הבעיה היחידה של החנות יכולה להיות - למה הם מכרו משהו שאין במלאי. התשובה גם ידועה מראש - טעות אנוש.

זה לא עובד כך.

אחרת כל חנות יכולה למרוח אותך שנים ולא לספק לך שום דבר ולטעון בביהמ"ש ש-"נגמר המלאי".

מה שכדאי לעשות במקרה כזה זה לברר ישירות מול היבואן מה המצב, ואז לדוגמא אתה יכול להראות שהחנות משקרת, וסתם מנסה להונות אותך - או וואטאבר, כל מקרה לגופו.

הבעיה היא לא שהם אמרו לו שנגמר המלאי, הבעיה היא שהם כל פעם אומרים לו מועד אחר ולא מתחייבים לשום מועד של אספקה.

זו בהחלט עילה לתביעה, כי בזמן הזה הוא נמנע מרכישת אוזניות אחרות.

תחשוב לדוגמא שאתה בא לרכוש דירה - וכבר כמעט סוגר על עסקה, ואז ברגע האחרון הקבלן (שנניח לצורך העניין שקיבל בינתיים הצעה גבוהה משלך) אומר לך שהוא צריך אישורים אחרונים מול העיריה, ומתחיל לסבן אותך, וכל פעם אומר לך שיהיה שבוע הבא אישור, יהיה חודש הבא אישור, וכך הלאה --- ומציע לך לבטל את העסקה...

אם תתבע אותו (במקרה הספציפי הזה) אתה תנצח.

אם הם היו מתחייבים לו לתאריך מסויים 4 או 5 פעמים וכל פעם דוחים עוד ועוד את ההספקה, והיו לו הקלטות של כל השיחות האלה,

היה לו case לא רע בכלל לטעמי...

מצד שני אני לא עו"ד

אגב - טעויות אנוש הן משהו שהחנות צריכה לקחת בחשבון בהוצאות שלה.

מי שמשלם על טעויות אנוש (של החנות) זו החנות, לא הלקוח.

אם טעות אנוש של מישהו מעובדי החנות גרמה לך לנזק כלשהו, זו עילה לתביעה.

העובדה שהתקלה נגרמה בשוגג ולא בזדון לא מהווה איזושהי "הגנה" אמיתית, היא לכל היותר יכולה להביא לכך שהעסק לא יחוייב לשם לך פיצויים גבוהים מעבר למה שנגרם לך ישירות כתוצאה מהטעות.

דוגמא: נניח ואני קונה דירה ואז מסתבר שאחד העובדים טעה ושם בבטון מרשמלו במקום מלט, והדירה קרסה ונהרסה לחלוטין, מי שישלם על זה זה הקבלן או חברת הביטוח שלו --- לא אני.

אם יסתבר שהם בכוונה וביודעין שמו קלקר או מרשמלו כדי לחסוך בעלויות (ע"ע אולמי ורסאי) - ייתכן שאף תהיה פה חקירה פלילית ובכל מקרה בתביעה האזרחית יקבעו פיצויים גבוהים בהרבה מאלה שהיו נקבעים על טעות תמימה.

  • תגובות 67
  • צפיות 19.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

חבר'ה אתם צריכים להרגע, אין פה שום סיבה לתבוע אותם חוץ מהעובדה שבאתר כתוב שזמן האספקה המירבי הוא 9 ימים והם לא עמדו ביעד, אני באמת לא חושב שהם מנסים לעשות עלי קופה או למרוח אותי עד שאני אבטל, וגם אני קיבלתי הצעה דומה כמו ש

Nemesis אמר, רק שהבעיה שבשביל שאני אשמע את את מה שהציעו לו אני הייתי צריך להתקשר ולעבור 3 נציגים שניסו להסיר מעצמם אחראיות כל פעם מחדש.

הסיבה למה אני באמת מתחיל להתעצבן זה בגלל שהבחור מהחנות אמר לי "האוזניות 100% יגיעו באמצע ינואר".

אז אחרי שכבר התחלתי להאמין שיש תאריך סופי אז גם זה התברר בסוף להיות לא נכון.

פורסם

אז אם אמרו לך מראש שזמן האספקה הוא בינואר, למה אתה מציג את זה כאילו חודשים אתה לא יודע מה קורה?

תפנה למוקד שירות לקוחות, ובקש זמן אספקה עדכני.

פורסם
  • מחבר
אז אם אמרו לך מראש שזמן האספקה הוא בינואר, למה אתה מציג את זה כאילו חודשים אתה לא יודע מה קורה?

תפנה למוקד שירות לקוחות, ובקש זמן אספקה עדכני.

לפני שבועיים זה מראש?

פורסם

כל מי שאני מכיר ורכש שלא במלאי קיבל שיחת טלפון ימים ספורים לאחר ההזמנה וקיבל את שלושת האופציות (לבטל, להחליף או להמתין עד ינואר).

אם אכן לא התקשרו אליך, לא תקין. ולמרות הכל, כיוון שאנשים מקבלים את ההזמנות שלהם, אני מניח שגם אתה תקבל את שלך.

פורסם
  • מחבר
כל מי שאני מכיר ורכש שלא במלאי קיבל שיחת טלפון ימים ספורים לאחר ההזמנה וקיבל את שלושת האופציות (לבטל, להחליף או להמתין עד ינואר). אם אכן לא התקשרו אליך, לא תקין. ולמרות הכל, כיוון שאנשים מקבלים את ההזמנות שלהם, אני מניח שגם אתה תקבל את שלך.

אם מישהו היה מתקשר אלי, שולח הודעה, איימיל או כל דבר אחר לא הייתי אומר שום דבר בעניין ולא הייתי פותח אשכול.

פורסם

אני חושב שהפתרון ההגיוני ביותר במקרה שהאזניות לא מגיעות בקרוב הוא לקנות אזניות אחרות מהם במחיר המלא של האזניות היום בארץ. לדעתי חנות שמכבדת את עצמה תסכים לזה.

פורסם

אני חושב שאתם מגזימים. אם החנות לא יכולה לספק את המוצר פשוט תבטל את ההזמנה

פורסם

אוקי אז ככה, אני אישית גם בבעיה כמו שלך (פותח הדיון) קניתי מהם מחשב MACBOOK PRO RETINA בזמן הבלאק פריידי בסוף נובמבר ועד עכשיו לא קיבלתי מהם את המוצר למרות שרשום זמן האספקה הוא 30 ימי עסקים ויש תאריך מצויין "תאריך אספקה: 30/12/13. לאחר בירורים רבים איתם (בערך שבועיים ) ואני היוזם והם אפילו לא טורחים ליידע אותי מה בקשר למוצר, נאמר לי אותו הדבר שהמשלוח התעקב ויגיע באמצע ינואר והם לא אחראים לזמן האספקה היות והם מקבלים את המוצר מאיידיגיטל ואיידיגיטל לא סיפק להם את המוצר. לכן הם מוכנים לתת לי את האפשרות שאני אבטל את ההזמנה והם לא יגבו ממני את ביטול העסקה.

בטח אתם שואלים למה לא לבטל?כי המחיר שקניתי הוא מחיר ללא מע''מ (אילת) וכמו כן במבצע של הבלאק פריידי המחשב מגיע עם מתנה של אוזניות SOLO HD שהשווי שלהם הוא 850 ש''ח.

אציין שביררתי לגבי המחשב עם איידיגיטל אם יש להם אותו ונאמר לי שלא זמין במלאי בכל הארץ ויש להזמין מוצר זה ולחכות ל30 ימי עסקים(אותו הסיפור כמו עם באג כשהזמני נאמר לי אותו הדבר "לא במלאי יש להזמין ולחכות") וכמו כן המחשב לא במלאי מנומבר 2013 (כי בזמן הלכתי לקנות את המחשב מאיידיגיטל ונאמר לי שהוא לא במלאי אמור להגיע עוד שבועיים והעדפתי לחכות כשיגיע לחנות אקנה ישירות כשנמצא במלאי )

ולבסוף אני בדילמה כמו שלך מה לעשות ..אך היות שאני רואה שזה לא רק אני אולי באמת אעדיף ללכת לתביעה כי אני לא מבין מה פשר העיניין להוציא מוצר במבצע כשלא זמין במלאי הרי זו הטעיית לקוחות רק כדי שנגיע לסניף ואולי נקנה עוד מוצרים נלווים חוץ מהמבצעים

ואם יש עוד משהו שקרה לו מקרה דומה עם החנות באג ובאותו הזמן אשמח לדעת וככה יהיה עילה יותר רצינית לתביעה

תודה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

אני באמת לא מבין למה אתם מחכים למשיח ?

במצב כזה מבחינתי יש 2 אפשרויות ברורות

1-ללכת לתביעות קטנות

2-לבטל עסקה

כן יופי הבנתי ,היתה עסקה שמאוד מישתלמת לכם -אבל בינתים אתם:

1-לא מקבלים את המוצר

2-לא נהנים מהמוצר

3-ולא מרוויחים ריבית על הכסף ששילמתם

עד מתי תחכו ?

אבל בכלל לי יש כלל בישראל וזה ,לא לשלם לפני קבלת המוצר\שרות ,פשוט לא

אפשר לזרוק איזה סכום מסוים לפני להראות רצינות ,אבל בגדול שילמתם ? קבלו את המוצר ותעשו בדיקה בסיסית ,לפני שיוצאים

עם זה שרות ,שמדובר בשרות מעבר לכמה שעות עבודה ,לחלק את התשלומים לפי יתקדמות העבודה

מסכמים דברים כאלו מראש

בלי זה ,יש הרבה חארות שיברחו לכם בהמצע ,ובמקרה הטוב יגיעו להמשך העבודה שיש להם חלונות בעבודות אחרות

חלק לא יגיעו בכלל ,כי הרבה ישראלים פוחדים להתחיל הליך מישפטי ,אז שיטת המצליח

בקיצור תשלמו \תקבלו

תפסיקו לשלם ולסמוך על שם העסק ,לא מדבר על באג ,אלה בכללי

היו מספיק עסקים עם שם נחשב ,שיתרסקו והשאירו אנשים בלי המוצר ובלי הכסף

אותו הדבר נותני שרותים

פורסם

3-ולא מרוויחים ריבית על הכסף ששילמתם

בריבית הכי גבוה בפקמ (נגיד שזה המקרה) אתה לא תקבל יותר מ-0.2 אחוז שנתי.

הוא שילם בסוף נובמבר - כלומר עברו חודשיים.

אם הסכום הוא 20 אלף שח הוא יראה מזה אחרי ניקוי מיסים משהו כמו 6 שקלים לכל החודשיים

אז הטיעון של הריבית דיי מטופש

פורסם

זה מוזר שחברה כמו באג לא יכולים להביא משלוח של אוזניות במשך כל כך הרבה זמן.

אולי יש להם איזה סיבה של מיסים שבגללה הם מחכים לתחילת שנה.

פורסם

אין הרבה אפשרויות.

או שהם מכרו יותר ממה שהיה להם בטעות, ועכשיו מנסים לנפנף את הלקוחות ו/או למשוך זמן כדי לנסות להשיג מחיר זול למשלוח הבא.

או שהם מכרו יותר ממה שהיה להם בכוונה, ועכשיו מנסים """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""".

העובדה שהם לא הודיעו ללקוחות מיד והציגו להם את הנתונים, מוכיחה שבכל מקרה אחרי שהם קיבלו את הכסף הם מתכוונים להחזיק בו כמה שיותר זמן ולמשוך את הלקוחות באף.

פורסם
אין הרבה אפשרויות.

או שהם מכרו יותר ממה שהיה להם בטעות, ועכשיו מנסים לנפנף את הלקוחות ו/או למשוך זמן כדי לנסות להשיג מחיר זול למשלוח הבא.

או שהם מכרו יותר ממה שהיה להם בכוונה, ועכשיו מנסים """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""".

העובדה שהם לא הודיעו ללקוחות מיד והציגו להם את הנתונים, מוכיחה שבכל מקרה אחרי שהם קיבלו את הכסף הם מתכוונים להחזיק בו כמה שיותר זמן ולמשוך את הלקוחות באף.

זה לא עניין של להחזיק בכסף, זה עניין של לגרום להם לבטל את העסקה, כפי שכבר נכתב פה

הם בשמחה יחזירו את הכסף ובלבד שלא יאלצו לספק להם מוצר במחיר הפסד או מחיר לא רווחי מבחינתם, אחרי שכבר התחייבו לספק אותו...

פורסם

הם בשמחה גם ימשיכו להחזיק אותו מבלי לספק את המוצר.

כמובן שהם יעדיפו להחזיר אותו אם אין ברירה, אבל נראה שהם נהנים ממנו בנתיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים