פורסם 2014 בינואר 2011 שנים תכלס הם עושים עליך תרגיל, והכל בשביל לחסוך כמה עשרות שקלים. אתה בעצם מחכה כמו טמבל!!! חודשים רבים רק כדי שמנהל בחנות יוכל להרוויח כמה עשרות שקלים. בנתיים הם גם נהנים מהלוואה ללא ריבית שלקחו ממך ללא הסכמתך. ומאוד נוח להם לעשות זאת כי אתה קורבן נוח. ממש נעים לעשות לך את זה. אפשר עוד? גם חברות אחרות רוצות להיכנס בקומבינה. ואללה גם אני צריך לפתוח רשת חנויות כדי שאוכל לנצל את כל הפראיירים הפאסיבים. בואו נהפוך את העולם למקום יותר טוב לניצול. ונעשה סקס על קברי הנופלים. מעולם לא היתה תקופה יותר טובה להיות רשע כלכלי. רגע.. למה להסביר דבר כזדון אם אפשר להסביר באותה מידה כטפשות? העניין פשוט פרח מראשו של האחראי על הרכש, שעסוק בלשמוע מוזיקה באוזניות טובות יותר. זה פשוט חוסר הבנה... בואו לא נבנה סתם קונספירציות על בסיס מוכנותן של חברות עסקיות לפעול בחוסר איזון משווע בין רצונן להרוויח ובין רצונו של הלקוח לא להיות קורבן לזילזול ניצול והתעללות. cause that would be wrong but us all being stupid is much more plausible especially if you believe it נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים יצא לי פעם לרכוש באינטרנט רכיב חומרה מסויים. למחרת היום התקשר אלי נציג של החנות בה רכשתי, מיוזמתו, הסביר שהמשלוח מאותו יצרן יתעכב, ציין את משך העיכוב המשוער, והציע לי לבחור בין המשך המתנה לרכיב שרכשתי, רכיב דומה מסוג אחר (עם שינוי המחיר הנדרש) או ביטול הזמנתי וזיכוי כרטיס האשראי בהתאם.ככה חנות צריכה להתנהל.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים אור זה לא שטויות, אנשים נלחמו על הזכויות האלה שאתה לוקח כמובן מאליו , הרבה בתי עסק מוצאים פתרונות יצירתיים כדי לעמוד בהם ולהימנע מתביעותלה שטויות? כי לומר לחנות לקנות מחנות אחרת זאת שטות אחת גדולה, יש דברים שפשוט לא תראה בשום מקום.לבקש החזר + עליית ערך זאת גם בקשה שלעולם לא תענה בחיוב.אם כבר לכתוב משהו לפחות שיהיה ראלי.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים לטעמי כל עוד לא עברו שנתיים מאז שרכשת את המוצר,אין טעם לפנות אליהם או להטריד אותםתן להם את הזמן שלהם (אף אחד לא אוהב שמלחיצים אותו או תובעים אותו),האוזניות יגיעו בסוף
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים אין לי כוח לקרוא את הרוב אבל השירות לא יעזור לך יותר מידי כרגע הייתי שלוח מייל יפה למנכ"ל וכותב לו שקנית אותם ולכן אתה מחכה להם כבר חודשים ולא נראה שהם יגיעו ולבנתים אתה תקוע בלי אוזניות ואתה חושב שזה לא לגיטימי שאמרו שזה יקח עד חודש לקבל אותם ושאתה רוצה פיצוי בצמוד לאוזניות.תכתוב יפה והוא יתייחס עליך, כמובן שתכתוב שפניתי מספר פעמים לחנות ולשירות לקוחות הוא לוקח את זה ברצינות... בהצלחה!
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים לבקש החזר + עליית ערך זאת גם בקשה שלעולם לא תענה בחיוב.אם כבר לכתוב משהו לפחות שיהיה ראלי.אם אני לא טועה החוק קבע שהוא צריך לקבל החזר + הצמדה.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר אם אני לא טועה החוק קבע שהוא צריך לקבל החזר + הצמדה.אני לא רוצה החזר, כבר אמרתי לנציג בטלפון שאני לא רוצה את הכסף חזרה, אני רק רוצה את האוזניות, כי בוא נהיה מציאותיים, ב400 ש"ח אתה לא תשיג אוזניות יותר טובות מאלה בארץ. פשוט אין.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים נראה לי, שלאחר שנמכרו כל האזניות מהמלאי הקודם, התברר לבאג שחידוש המלאי יעלה יותר (המחיר עלה) ועכשיו הם נתקעו במצב שהם מחויבים למכור יח' אחת במחיר הישן והם לא רוצים להפסיד.Bragiz, יכול להיות שהם פשוט מנסים לגרום לך לבטל את הקנייה מיוזמתך.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים אם אני לא טועה החוק קבע שהוא צריך לקבל החזר + הצמדה.החוק קבע שזה יעלה לו כסף לבטל עסקה... 5% או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.זה שהמוצר לא הגיע זה דבר אחד, אבל העובדה שהוא ידרוש לא לקבל את המצור ובתמורה לקבל את הכסף זה בדיוק ביטול עסקה, דבר שלא יעזור לו יותר מידי.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים נראה לי, שלאחר שנמכרו כל האזניות מהמלאי הקודם, התברר לבאג שחידוש המלאי יעלה יותר (המחיר עלה) ועכשיו הם נתקעו במצב שהם מחויבים למכור יח' אחת במחיר הישן והם לא רוצים להפסיד.Bragiz, יכול להיות שהם פשוט מנסים לגרום לך לבטל את הקנייה מיוזמתך.נשמע כמו עילה מעולה לתביעה קטנהידידה שלי תבעה את GROUPON בזמנו וזכתה צ'יק צ'ק ב-2000 ש"ח (שזה יותר ממה שהיא שילמה במקור על הקופון... בין היתר תרמה לכך העובדה ש-GROUPON לא טרחו בכלל להגיע למשפט).זה תהליך מהיר למדי ונוח מאוד
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים נשמע כמו עילה מעולה לתביעה קטנהכן...אבל בשביל הוכחה אתה צריך להגיע למצב שבו אתה יודע שיש מלאי, שהוא נמכר במחיר גבוה יותר לכל מי שמעונין ושעדיין מנפנפים אותך בכל מיני תירוצים.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים נראה לי, שלאחר שנמכרו כל האזניות מהמלאי הקודם, התברר לבאג שחידוש המלאי יעלה יותר (המחיר עלה) ועכשיו הם נתקעו במצב שהם מחויבים למכור יח' אחת במחיר הישן והם לא רוצים להפסיד.Bragiz, יכול להיות שהם פשוט מנסים לגרום לך לבטל את הקנייה מיוזמתך.זה בדיוק מה שאני חשבתיוזה מה שקורה במקומות עבודה נצלניים שהמעסיק גורם לעובדים להתפטר כדי להמנע מתשלום פיצויים (סתם אסוציאציה), אם אתה לוקח את הכסף חזרה לא תוכל לרכוש אותם כי לא יהיה לך מספיקאם אתה ממשיך לחכות אף אחד לא מבטיח שיספקו לך אותם, כמו שאומרים : lose lose situation .היית יכול ב black friday לקנות בכל חנות ולקבל מחיר דומה (נניח) ובחרת דווקא ב BUG ומאז ביזבזת זמן בהמתנה ופיספסת את רכבת המבצעים, אם אתה לוקח החזר כספי אז למעשה אכלת אותה. וגם אתה עדיין אוכל אותה על ההמתנה שלך . אם BUG הייתה חנות (לאו דווקא רשת) שאכפת לה מה חושבים עליה והדעה של הלקוח המזדמן תקבע את ההצלחה שלהם אז היו משתדלים יותר לרצות אותך. אבל מכיוון שכבר הם פותחים סניף בכל חור וסליחה על הביטוי : על הזין שלהם אתה וכל החברים שלך בפייסבוק ומיצידם שלא תבואו יותר כי יש עוד אלף כמוך שקונים אוזניות , אז זה מה שקורה.ואור אתה מה זה טועה.. אין לך מושג על מה אתה מדברביטול עסקה לאחר מועד האספקה פתור מעמלה ואף מקובל פיצוי. , אתה מדבר על ביטול לפני מועד האספקה.ושוב אני אומר תתבע בבית משפט לתביעות קטנותאין לך מה לפחד על פי חוק הם לא יכולים לבוע עם עו"ד , זה אתה מול נציג החברה , תשיג הוכחות (התכתבות בכתב וקבלה) , ופשוט תראה שתצליח , בתי המשפט מאוד בעד הצרכן , תוסיף לסכום התביעה את עלות פתיחה התיק , וחולוסטו סיפור.רק דבר אחד , ברוב המקרים בית המשפט ינסה להביא לפשרה ורואה בעין רעה אם אחד הצדדים מסרב לשתף פעולה. נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי Gal&Gal
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים נכון לרגע זה, אין סיבה לתביעה והסיכוי להצליח הוא קטן. החנות תטען שכרגע אין מלאי, שהם לפני חידוש המלאי ואף אמרו ללקוח שיש הזמנת מלאי חדשה בדרך.תתבע עכשיו ואתה תפסיד.הבעיה היחידה של החנות יכולה להיות - למה הם מכרו משהו שאין במלאי. התשובה גם ידועה מראש - טעות אנוש. נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי cozic
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים אני רוצה לצאת חוצץ כנגד האמור בהודעה הראשית.תחילה, עוד לא עברו אפילו חודשיים, כל שכן שלושה חדשים.דבר שני, אני גם הזמנתי את אותן האוזניות האמורות כאשר כבר לא היה מלאי. התקשרו אלי בצורה יזומה לאחר מספר ימים, אמרו שאין מלאי ונתנו מספר אפשרויות:1. לבטל את ההזמנה.2. לרכוש באותו מחיר או בתוספת קטנה אוזניות אחרות של JVC שהן יקרות יותר.3. להמתין עד ינואר, כאשר במהלכו אמורים לקבל מלאי נוסף של האוזניות.בחרתי להמתין, והאוזניות האמורות (אדומות עם כבל מסולסל) נחתו אצלי לפני מספר ימים.מספר אנשים נוספים שרכשו את האוזניות, פנו אליהם והציעו להם בדיוק את אותן האפשרויות.מציע לך לפנות למוקד ההזמנות שלהם, עם מספר ההזמנה - תמיד קיבלתי תשובות ברורות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.