פורסם 2014 בינואר 2011 שנים שלום שלוםב27.11.13 במסגרת ה"בלאק פרידי" קניתי אוזניות Audio Technica ATH M50 מבאגהמוכר בחנות אמר שכרגע אין לו אותם במלאי וכנראה שהם יגיעו תוך יום יומיים. בקיצור ולעניין אחרי כמה שיחות התברר שהייתה בעיה עם ההזמנה והיה להם פשלה במערכת וכו' וכו' וההזמנה תגיע רק עוד חודש, לאחר חודש התקשרתי ואמרו שזה יגיע ממש עוד שבוע, אחרי שזה לא הגיע אחרי שבוע התקשרתי שוב ואמרו שזה יגיע תוך כמה ימים וחוזר חלילה. בכל אופן כבר עברו חודשיים ועדיין אין לי את האוזניות.בעסה.(אני לא מבקש עזרה סתם רציתי לשתף מתוך תסכול) נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי Bragiz
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים פונה אליהם בכתב - ושוקל הפניה לתביעות קטנותלמרות שהנזק באי קבלת אוזניות הוא קטן עדיין צריך להיות איזשהו פצוי3 חודשים זה במאת מוגזם
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר פונה אליהם בכתב - ושוקל הפניה לתביעות קטנותלמרות שהנזק באי קבלת אוזניות הוא קטן עדיין צריך להיות איזשהו פצוי3 חודשים זה במאת מוגזםלהה.. תביעה זה Over the top, סתם חשבתי שבתור חברה רצינית הם צריכים לפחות להתקשר או לשלוח מייל, לעדכן בנוגע לסטאטוס, לתת אלטרנטיבות, אבל כלום... אף אחד לא התקשר, לא עדכן, ואם אני לא הייתי מתקשר אף אחד לא היה אומר לי כלום. רשלנות מצדם אם אתה שואל אותי, אבל אני בנאדם סבלני, לצערי.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים ב27.11.13 במסגרת ה"בלאק פרידי" קניתי אוזניות Audio Technica ATH M50 מבאגבכל אופן כבר עברו 3 חודשים ועדיין אין לי את האוזניות.אין לי מושג איך אתה סופר, אבל לפי מה שאתה כותב עוד לא עברו חודשיים.עכשיו, רק בשביל להבין, שילמת כבר את כל הסכום ? אני מקווה ששמרת את הקבלה....תדרוש את הכסף בחזרה ותקנה במקום אחר.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר מה אין אותם באף סניף? לא הגיוני, אם ככה אז תבקש אוזניות באותו שווי אחרותלא אין אותם בכל הרשת, ואין שום אוזניות בכל הרשת שמשתוות אליהם במחיר, פשוט אין- - - תגובה אוחדה: - - -אין לי מושג איך אתה סופר, אבל לפי מה שאתה כותב עוד לא עברו חודשיים.עכשיו, רק בשביל להבין, שילמת כבר את כל הסכום ? אני מקווה ששמרת את הקבלה....תדרוש את הכסף בחזרה ותקנה במקום אחר.כן צודק, לא יודע מה קרה איך התבלבלתי ככה, אבל כן שילמתי כבר את כל הסכום ויש לי את הקבלה, הבעיה שאין אוזניות יותר טובות במחיר שלהן בשום מקום אחר.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר תגיד הם מוכרים את האוזניות האלה עדיין? כלומר הם עדיין מוצעות באתר?כן אבל כרגע כתוב שאזל המלאיhttp://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=15053
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים בשביל לא להסתבך יותר מדי ולא לחשוב שרימו אותך, אני חושב שכדאי שתיקח את הכסף בחזרה ופשוט תגיד להם שאתה תחזור לקנות אחרי שהם יקבלו מלאי חדש.http://www.ret.co.il/products/27552-athm50-audio-technica.aspxאיזה הבדלי מחירים...תקווה שבחידוש המלאי הבא, המחיר לא יעלה. נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי cozic
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר בשביל לא להסתבך יותר מדי ולא לחשוב שרימו אותך, אני חושב שכדאי שתיקח את הכסף בחזרה ופשוט תגיד להם שאתה תחזור לקנות אחרי שהם יקבלו מלאי חדש.http://www.ret.co.il/products/27552-athm50-audio-technica.aspxאיזה הבדלי מחירים...תקווה שבחידוש המלאי הבא, המחיר לא יעלה.אני קניתי אותם ב400 ש"ח במסגרת הבלאק פרידי, אז זה עדיין משמעותית יותר זול.ואני לא חושב שחברה במעמד כמו של באג תרמה לקוחות שלה...
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים אני אומר שתתקשר לשירות לקוחות ושיקנו לך מחנות אחרת ושיביאו לךאם לא תאיים בתביעה , בית משפט לתביעות קטנות יעזור לך כסף זה כסףאם הם לא רוצים לספק לך את המוצר שיחזירו לך את הסכום + הפרש בעליית ערך נערך 2014 בינואר 2011 שנים על-ידי Gal&Gal
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר אני אומר שתתקשר לשירות לקוחות ושיקנו לך מחנות אחרת ושיביאו לךאם לא תאיים בתביעה , בית משפט לתביעות קטנות יעזור לך כסף זה כסףאם הם לא רוצים לספק לך את המוצר שיחזירו לך את הסכום + הפרש בעליית ערךקטנוניות לפי דעתי...וזה לא שהם לא רוצים לספק את המוצר.. הם לא יכולים היה בעיה במשלוח.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים סליחה הרכישה שלך היא חתימה על חוזה , אם הם לא יכולים לעמוד בו שיתנו תדיןאור זה לא שטויות, אנשים נלחמו על הזכויות האלה שאתה לוקח כמובן מאליו , הרבה בתי עסק מוצאים פתרונות יצירתיים כדי לעמוד בהם ולהימנע מתביעותזה שBUG החליטו להתעלם ממנו ולתת לו לחכות בשקט נראה לך בסדר? ותגיד מה זה לא יכולים לספק? אתה באמת מאמין למה שאתה אומר? אני אומר תתבע ותראה איך פתאום יהיו להם אוזניות במלאי , http://www.consumers.org.il/category/guide-to-small-claims
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים בטוח שהיתה בעיה במשלוח ועד עכשיו עדיין יש בעיה? המשלוח נשדד בים?אולי אתה היחידי שקנה כשהן לא היו במלאי, אין לזה ביקוש בגלל המחיר או אוזניות מתחרות שיותר טובות במחיר הגיוני יותר, ולכן לא משתלם להם כלכלית להזמין רק יחידה אחת של אוזניות אז ממתינים.הייתי כותב להם מכתב מפורט שהכל יהיה מתועד בכתב ולא וירטואלי בטלפון.שאם ישאלו או תגיע למצב מסוים, תוכל לספק הוכחה, תאריכים ושעות.אם תפנה באופן מסודר להנהלת באג אז ייתכן והם יבררו באמת מה העניין כי אולי מישהו מנסה לחפות על אחר כי לא הזמין בזמן/בכלל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.