פורסם 2014 בינואר 411 שנים דולשלום לכולםב21/12 קניתי מכשיר סלולרי מחנות x דרך פייפללאחר כמה ימים ראיתי שעדיין ההזמנה בעיבוד ושלחתי הודעה לאתר ("מה קורה עם ההזמנה") בתגובה הוא שלח לי שכרגע אין לו את המוצר ושעלי או להמתין או לקחת מכשיר אחר . אגב המכשיר אזל בכל האינטרנט גם באתר הבית ככל הנראה יהיה במלאי ב15/1/14וואללה לא מתאים לי מכשיר אחרבנוסף אני חושד שלמרות שהזמנתי מכשיר עם 32 גיגה ביט אקבל 16 גיגהכמובן שבחשבונית שסופקה מפייפל כתוב 32 גיגה ברוב האתרים ההבדל בין 32 גיגה ל16 הוא לפחות 80 דולר דבר נוסף ככל הנראה אין תדר 850 ויש רק 900/1900/2100 למרות שהמוכר ציין שהתדר קיים (באתר הבית של המכשיר התדר לא קיים) לי אישית התדר לא ממשמבפריע מקסימום נחליף חברת סלולרלענינינו.. תכלס אני כן יכול לבקש ממנו החזר כספי מלא עכשיו לפני ששלח ואני די בטוח שאני יקבל זיכוי אבל לא נראה לי שאני ימצא את אותו מכשיר עם 32 גיגהבאותו מחיראז מה אתם אומרים יש עילה לבקשת החזר כספי חלקי אם קיים דבר כזה בפייפל בעקבות הטייה זמן משלוח גיגה ביט ותדר או שלא ניהיה חמדן ונחליק את זהתכלס המחיר ששילמתי זה בול המחיר של ה16 גיגה כנראה הוא טעה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.