עבור לתוכן

בעיות עם מוכר באיביי - אשמח לעזרתם של בעלי נסיון רכישה ב-E-Bay

Featured Replies

פורסם

שלום,

רכשתי חולצה ממוכר ב-EBAY.

החבילה דנן הייתה אמורה להגיע אלי עד ה-24. שום דבר לא הגיע.

לאחר דין ודברים עם המוכר ולאחר שהייתי מאוד מנומס וסבלני ולאחר התעלמות שלו ממני, שלחתי לו מסרים חריפים שאני לא מרוצה מהיחס ואם אצטרך, אפנה לעו"ד בשל יחסו המזלזל והמעליב אליי.

היום, אני מקבל ממנו תכתובת כי החבילה הגיעה אלי ושאני מנסה להונות אותו בכך שאני מבקש את כספי בחזרה בעוד שקיבלתי את החבילה. הדבר לא יכול להיות רחוק מהאמת והנ"ל גובל בפגיעה בשמי הטוב. לאורך כל ההתכתבות עימו דרשתי במפורש את המוצר ולא החזר כספי. השבתי לו שאם הייתי מקבל את החבילה, הייתי אמור לחתום עליה בסניף הדואר ודבר זה בכלל לא קרה.

מה אני אמור לעשות כרגע ? שילמתי לו במקום, לא קיבלתי שום דבר והוא טוען שקיבלתי את הדבר האמור.

אני די מאוכזב / עצבני על העניין הזה.

תודה מראש על עזרתכם.

שרון.

פורסם

פותחים דיספיוט, יש מערכת שלמה באיביי שבנויה בדיוק בשביל הדברים האלה.

פורסם
  • מחבר

תודה.

פורסם

קודם כל, מצטער לשמוע שזה המקרה.

עם זאת, אני רוצה להוסיף שאתה עושה קצת דרמה מכלום.

איזה פגיעה בשם הטוב? איזה העלבה?

כולה מוכר באיביי, לא צריך להגזים בתגובה שלך.

פתח דיספיוט, הוא יצטרך להוכיח שקיבלת, אם לא יצליח - שבוע והכסף אצלך.

פורסם

תגיד תודה שהוא ענה לך בכלל אני קניתי לאחיות שלי מעילים לא הגיעו בכלל והמוכר לא ענה אחרי שבוע שהקריאה הייתה פתוח החזירו לי את הכסף

פורסם

מתי את הזמנת את החבילה? דיספיוט אפשר לפתוח עד 45 ימים מהרכישה ומומלץ לפתוח ביום ה-40-42 כדי לחכות זמן סביר בהחלט להגעת החבילה.

יש מספר מעקב המוכיח שהחבילה לא התקבלה?

כשאתה פותח דיספיוט תפרט שם הכל, החל ממספר מעקב שמוכיח שהחבילה לא הגיעה אליך כלל ושם תצטרך גם לבחור

אם אתה רוצה החזר כספי או את המוצר.

המוכר יכול להגיב, להציע פתרון, ואם לא קורה כלום במשך זמן מסוים אז איביי יכולים להתערב.

הם יכולים גם לגשת להודעות שלכם מחוץ לדיספיוט ולראות מה ההיסטוריה.

בהצלחה.

פורסם

בהצלחה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים