בעיות עם מוכר באיביי - אשמח לעזרתם של בעלי נסיון רכישה ב-E-Bay - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות עם מוכר באיביי - אשמח לעזרתם של בעלי נסיון רכישה ב-E-Bay


bnw434

Recommended Posts

שלום,

רכשתי חולצה ממוכר ב-.

החבילה דנן הייתה אמורה להגיע אלי עד ה-24. שום דבר לא הגיע.

לאחר דין ודברים עם המוכר ולאחר שהייתי מאוד מנומס וסבלני ולאחר התעלמות שלו ממני, שלחתי לו מסרים חריפים שאני לא מרוצה מהיחס ואם אצטרך, אפנה לעו"ד בשל יחסו המזלזל והמעליב אליי.

היום, אני מקבל ממנו תכתובת כי החבילה הגיעה אלי ושאני מנסה להונות אותו בכך שאני מבקש את כספי בחזרה בעוד שקיבלתי את החבילה. הדבר לא יכול להיות רחוק מהאמת והנ"ל גובל בפגיעה בשמי הטוב. לאורך כל ההתכתבות עימו דרשתי במפורש את המוצר ולא החזר כספי. השבתי לו שאם הייתי מקבל את החבילה, הייתי אמור לחתום עליה בסניף הדואר ודבר זה בכלל לא קרה.

מה אני אמור לעשות כרגע ? שילמתי לו במקום, לא קיבלתי שום דבר והוא טוען שקיבלתי את הדבר האמור.

אני די מאוכזב / עצבני על העניין הזה.

תודה מראש על עזרתכם.

שרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, מצטער לשמוע שזה המקרה.

עם זאת, אני רוצה להוסיף שאתה עושה קצת דרמה מכלום.

איזה פגיעה בשם הטוב? איזה העלבה?

כולה מוכר באיביי, לא צריך להגזים בתגובה שלך.

פתח דיספיוט, הוא יצטרך להוכיח שקיבלת, אם לא יצליח - שבוע והכסף אצלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתי את הזמנת את החבילה? דיספיוט אפשר לפתוח עד 45 ימים מהרכישה ומומלץ לפתוח ביום ה-40-42 כדי לחכות זמן סביר בהחלט להגעת החבילה.

יש מספר מעקב המוכיח שהחבילה לא התקבלה?

כשאתה פותח דיספיוט תפרט שם הכל, החל ממספר מעקב שמוכיח שהחבילה לא הגיעה אליך כלל ושם תצטרך גם לבחור

אם אתה רוצה החזר כספי או את המוצר.

המוכר יכול להגיב, להציע פתרון, ואם לא קורה כלום במשך זמן מסוים אז איביי יכולים להתערב.

הם יכולים גם לגשת להודעות שלכם מחוץ לדיספיוט ולראות מה ההיסטוריה.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...