פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים כבר קרוב לחודש שאני מתקשר לתמיכה הטכנית והמענה הקולי אומר שיש תקלה באזור ירושלים.אני לא יודע אם זה נובע מזה שעברנו לא מזמן להוטנט 100 מגה או באמת בגלל שיש תקלה אזורית. זכור לי שכל הבעיות החלו מאז שעברנו להוטנט, אבל אולי אני טועה.בבדיקת מהירות זה נותן לי תוצאה של 3 מגה בלבד!עכשיו דיברתי עם נציגה והיא אמרה שזו תקלה אזורית וזה נמצא בטיפול. אין צפי מדוייק לסיום התקלה. עוד מישהו חווה את זה?
פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים אני לא מאזור ירושלים אבל גם אצלי יש בעיה היום ספציפית.לא נראה שזה קשור להוט אלא לספקית הוטנט (לפחות אצלי)ואין לי כוח להתקשר ולהמתין שעות על הקו בשביל נציג שיגיד לי להוציא את המודם מהחשמל
פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים אני בהוטנט על תשתית של בזק במהירות TOP40 ואין שום בעיה, לא בגלישה ולא בהורדות כך שנראה שהבעיה היא בהוט תשתית ולא בספקית האינטרנט
פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים בכל זאת החלטתי להמתין לנציג הוטנט, דווקא ענו אחרי זמן סביר יחסית.אמרו לי שיש "תקלה איזורית", ואני שואל אתכם, איך לספק אינטרנט יכולה להיות תקלה איזורית.שיפסיקו לסבן לקוחות ובאמת יפתרו את התקלות שלהם בלי להמציא שקרים של "תקלה אזורית".
פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים מחבר התקלה אזורית הזאת קיימת כבר קרוב לחודש, זה לא נורמלי הדבר הזה!שאלתי את הנציגה שדיברה איתי אם הבעיה היא בתשתית של הוט או בספק הוטנט, אז היא אמרה שהבעיה בתשתית, למרות שהיא נשמעה לא כל כך בטוחה כשהיא השיבה על זה.אתם חושבים שהבעיה היא בהוטנט ולא בתשתית? אם עכשיו אני עובר לבזב"ל לא תהיה לי הבעיה הזאת?האינטרנט פשוט איטי בטירוף, לוקח מלא זמן לאתרים להיטען, שלא נדבר על הורדות... =\ נערך 2013 בדצמבר 2711 שנים על-ידי yoni_h
פורסם 2013 בדצמבר 2711 שנים תנסה..מה יש לך להפסיד? אם תתחבר ליום אחד ותתנתק יחייבו אותך על בערך שקל וחצי שווה בשביל הבדיקה
פורסם 2014 בינואר 311 שנים מחבר טוב זה לא הגיוני מה שהולך שם. היום שוב התקשרתי וכמה מפתיע, שוב תקלה אזורית. כבר חודש שיש תקלה אזורית והאינטרנט לא זז! בדיקת מהירות מראה מגה וחצי במקום 100. זה פשוט חוסר אונים, ואין מה לעשות. הנציגה אומרת שזו תקלה בתשתית. כיוון שיש לנו טריפל, זה לא כ"כ ריאלי לנתק את התשתית שלהם. אין פה עוד מישהו מירושלים שיש לו את הבעיה הזאת? יש משהו שניתן לעשות?!
פורסם 2014 בינואר 611 שנים לא לאחרונה, אבל עד לפני כמה שנים, כשעוד הייתי בהוט, זה קרה לי פעם בכמה חודשים. (ו-5 טכנאים שהגיעו לא עשו כלום חוץ מלבזבז לי זמן)הבעיה נפתרה כשעברתי ל-ADSL.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.