עבור לתוכן

החלפת מוצר פגום שנרכש, רמקולים DIVOOM

Featured Replies

פורסם

קניתי בחמישי האחרון רמקולים מבסט מוביילי של DIVOOM, הפעלתי לבדוק אותם בשישי,

וגיליתי שהם לא עובדים, נדלקים אבל לא מוציאים צליל.

על הקבלה כתוב שאני אמור לפנות ליבואן.

אבל על פי מה שאני יודע, החנות אמורה לטפל בי.

מה החוק אומר במקרה כזה? הם אמורים להחליף לי לחדש? לתקן? אני אמור ללכת ליבואן או שהם אמורים לטפל לי?

* מעבר לזה, גם ראיתי שיש סדקים קטנטנים או שזה מספר שריטות באזור החיבורים של 3.5.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים