עבור לתוכן

שירות מצוין ברשת RSM

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני מספר ימים הדיסק הקשיח שלי התקלקל ולמרות שהוא היה עדיין באחריות הייתה לי בעיה לממש אותה

כי הרשת בה רכשתי את הדיסק פשטה את הרגל. פניתי למספר רשתות בבקשה לעזרה אולם בכולן השיבו בנימוס שלא

ניתן לסייע לי כי לא רכשתי את הדיסק אצלם. בעקבות המלצה שקיבלתי בפורום, פניתי למיכאל מרשת RSM בבקשה לעזרה.

מיכאל השיב במהירות לפנייתי והסכים לסייע במימוש האחריות מול היבואן. מכיוון שהאחריות נגמרת בימים הקרובים

מיכאל הסביר לי למי לפנות והציע סיוע נוסף ככל שיידרש.

קבלת שירות ברמה כזו אינה דבר מובן מאליו ולכן אני מבקש לשתף אתכם בכך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים