פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים שלום,יש לי דיסק של סמסונג שקניתי בעבר בנעה מחשבים. בעוד שבוע יעברו 3 שנים מקנייתו ולכן הוא עדיין במסגרת אחריות.היום קיבלתי הודעת שגיאה של WINDOWS על בעיה בדיסק windows detected a hard disk problem.למי אפשר לפנות עם הקבלה על מנת לממש את האחריות?תודה.
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים תפנה ישירות ליבואנית. אם יש לך בעיה, פנה לאחת החנויות ותבקש עזרה עם מימוש אחריות.אני זוכר שבזמנו TMS ו-RSM הודיעו כי יעזרו במימוש אחריות של רכיבים שנקנו מחנויות שפשטו רגל.
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים מחבר תודה. היבואנית היא דאטא טק?האם הדפסה של ההודעה מ-windows מספיקה או שצריך לחכות שהדיסק יפסיק לעבוד לגמרי?תודה רבה
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים אמרת בעצמך שהאחריות תפוג בעוד שבוע...אז למה אתה מחכה ????תן לחנות לבדוק את הדיסק כל עוד האחריות לא פגה !
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים אתה צריך לבדוק שהדיסק באחריות באתר של היצרן ולא בחשבונית של נועה מחשבים .כאשר אתה מגיע לממש אחריות מול היבואן לא מעניין אותו מתי הדיסק קשיח נקנה מנועה מחשבים או מ דאטא טק , מעניין אותו עד מתי יש אחריות אצל היצרןבמידה ואין אחריות אתר היצרן, אז אין לך טעם להתחיל את כל הבלגן והנסיעות
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים מחבר יש לי שאלה - אני רואה שבכל האתרים/חנויות לא מוכרים דיסקים קשיחים של סמסונג (ולא את הדיסק שלי Samsung 1000GB F3). מי היבואן שלו?
פורסם 2013 בדצמבר 211 שנים סיגייט קנתה את סמסונג. לא יודע מי היבואן שלהם. תנסה לפנות לקיריל מTMS או מיכאל מRSM. הם מסתובבים כאן בפורום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.