עבור לתוכן

אחריות על דיסק שנקנה בנעה מחשבים

Featured Replies

פורסם

שלום,

יש לי דיסק של סמסונג שקניתי בעבר בנעה מחשבים.

בעוד שבוע יעברו 3 שנים מקנייתו ולכן הוא עדיין במסגרת אחריות.

היום קיבלתי הודעת שגיאה של WINDOWS על בעיה בדיסק

windows detected a hard disk problem.

למי אפשר לפנות עם הקבלה על מנת לממש את האחריות?

תודה.

פורסם

תפנה ישירות ליבואנית. אם יש לך בעיה, פנה לאחת החנויות ותבקש עזרה עם מימוש אחריות.

אני זוכר שבזמנו TMS ו-RSM הודיעו כי יעזרו במימוש אחריות של רכיבים שנקנו מחנויות שפשטו רגל.

פורסם
  • מחבר

תודה. היבואנית היא דאטא טק?

האם הדפסה של ההודעה מ-windows מספיקה או שצריך לחכות שהדיסק יפסיק לעבוד לגמרי?

תודה רבה

פורסם

אמרת בעצמך שהאחריות תפוג בעוד שבוע...

אז למה אתה מחכה ????

תן לחנות לבדוק את הדיסק כל עוד האחריות לא פגה !

פורסם
  • מחבר

בסדר גמור. אפעל על פי עצתך. תודה רבה על העזרה.

פורסם

אתה צריך לבדוק שהדיסק באחריות באתר של היצרן ולא בחשבונית של נועה מחשבים .

כאשר אתה מגיע לממש אחריות מול היבואן לא מעניין אותו מתי הדיסק קשיח נקנה מנועה מחשבים או מ דאטא טק , מעניין אותו עד מתי יש אחריות אצל היצרן

במידה ואין אחריות אתר היצרן, אז אין לך טעם להתחיל את כל הבלגן והנסיעות

פורסם

האחריות מתחילה מרגע הנפקת החשבונית.

פורסם
  • מחבר

יש לי שאלה - אני רואה שבכל האתרים/חנויות לא מוכרים דיסקים קשיחים של סמסונג (ולא את הדיסק שלי Samsung 1000GB F3). מי היבואן שלו?

פורסם

סיגייט קנתה את סמסונג. לא יודע מי היבואן שלהם. תנסה לפנות לקיריל מTMS או מיכאל מRSM. הם מסתובבים כאן בפורום.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים