עבור לתוכן

הסאגה של להזמין רסיבר מאמזון גרמניה

Featured Replies

פורסם

לפני 3 חודשים הזמנתי רסיבר סוני 1040 מאמזון גרמניה. למיטב הבנתי מדובר במוצר מצויין, המחיר היה סביר מאד והדגם עוד לא זכה להגיע לארץ.

לאחר שמועד ההגעה חלף, פניתי למוכר והתברר שהמוצר טייל לארץ וחזר כלעומת שבא עקב "אי מציאת הכתובת".

המוכר שלח שוב על חשבונו. משחלפו ימים רבים, פניתי שוב והרי התגובה לפניכם:

Dear Mr. ,

this morning we already got the receiver back, we send to you.

Although I filled out all the border papers, there was a note which says, that the following item is not allowed crossing the border for your country. To be honest, we never shipped an item to Israel before, but to other countries like Japan or Russia, which, as you might know, are no EU-Member either.

In order to let you do not wait any longer, we decided to refund your money now, so that you can get the ordered item elsewhere.

If you have any further questions, let us know.

Best Regards

XXXXXXXXX

Head of Customer Service

#

מחקתי את השמות, אבל אני רותח.

האם באמת אנחנו חלק מהעולם החופשי? האם ישפאר (יבואנית סוני) אחראית?

אולי יושב שם פקיד קטן שהתמנה במסגרת קשרים משפחתיים ומחליט במסגרת החצי שעה שהוא "עובד" מה לאשר ומה לא.

אנא הפיצו את הסיפור ברשת . צריך לשים סוף לדבר הזה

פורסם

מוזר לפני כשנתיים רכשתי מגבר של ONKYO, לא היו בעיות.

פורסם

לדעתי לא קשור לישפאר

אולי יש עניין של הצהרת השולח בגין התכולה

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות.

המוכר בסט ביי גרמני. הוא כותב Although I filled out all the border papers

קשה לי להאמין שהם יודעים לשווק לכל העולם ורק לארץ - לא.

אני לא יודע אם האשמה ביבואן ה או אחר, אבל נראה לי שלא נעשה מאמץ כלשהו לפתור בעיה .

הרי המכס, הדואר וביקור הגבולות אמורים לעבוד למען התושבים.(תמימות?).

פורסם
תודה על התגובות.

המוכר בסט ביי גרמני. הוא כותב Although I filled out all the border papers

קשה לי להאמין שהם יודעים לשווק לכל העולם ורק לארץ - לא.

אני לא יודע אם האשמה ביבואן ה או אחר, אבל נראה לי שלא נעשה מאמץ כלשהו לפתור בעיה .

הרי המכס, הדואר וביקור הגבולות אמורים לעבוד למען התושבים.(תמימות?).

אין בגרמניה בסט ביי, בד"כ חנויות גרמניות מעדיפות לא לשלוח מחוץ לEEA, וכשכן רק לשווקים גדולים (רוסיה, סין וכד'), לא הייתי מצפה ממוכר גרמני (או מכל אדם אחר למעשה) לדעת איך למלא מסמכי מכס מישראל, אחרת לא היה צריך את כל היבואנים והמתווכים סוג ז' וחברות בינלאומיות היו יכולות פשוט לפתוח נציגות מקומית כמו במדינות אחרות.

פורסם

אם עדיין לא הביאו את הדגם הזה לארץ אז מכון התקנים צריך לבדוק אותו שאין בתוכו חלקים נוזלים שעלולים להוביל לדליקה.

המכס לא יכול להחליט על דעת עצמו מה מותר ומה אסור, והאחריות לכך נופלת על היבואנים הגדולים שמממנים את מחלקות האישורים.

בתמורה מחלקות האישורים משתדלות להערים קשיים דומים על יבואנים אחרים כדי לא להפגין העדפה אישית.

אם אתה רוצה אתה מוזמן לשלם למכון התקנים לבדוק ולאשר את המוצר ולחכות כמה חודשים עד שהתהליך יסתיים(כי הם עמוסים מאוד ובדיקות איכותיות לוקחות זמן), ואז לחכות עוד כמה חודשים עד שהמכס יוודא שכל האישורים תקינים.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם
  • מחבר

אני מודה (באמת) על התגובות.

אנסה לא להיות ציני.

א. יש "בסט ביי" במסגרת אמזון גרמניה - אבל (כנראה) לא קשור לחברה ישראלית בשם הזה

ב סוני היא לא חברה שהוקמה שלשום בידי קבוצת יזמים זריזים . המוצרים שלה ידועים שנים רבות - רובם מאד איכותיים.

ג. הרסיבר הנ"ל, משווק במדינות רבות כולל בארה"ב, גרמניה ועוד. אני מתקשה להאמין שהמוצר שעבר שם ביקורות בהצלחה, דורש בדיקה במכון התקנים של מעצמתנו העל-איזורית (...).

ד. הרסיבר שקניתי עשה את המסלול לארץ פעמיים(!) - רק על מנת לחזור שוב ושוב למוכר.

מהנ"ל ברור שיש כאן או טיפשות או עצלנות וחוסר רצון - . אף אחד בארץ לא פנה אלי (השם, הכתובת, הטלפונים והמייל-צורפו) על מנת לברר.

תחשבו על חברה פרטית שהייתה מתנהגת בזלזול כזה לקהל לקוחותיה . היא לא הייתה שורדת.

פורסם

משהו מאוד לא בסדר במכס ישראל ומכון התקנים.

את זה אני יכול לומר לך ללא שמץ של ספק.

אתה מצפה מהם ליעילות, להגיון, למודרניזציה, ובמקום זה אתה מקבל בירוקרטיה, שחיתות, שירות לקוי.

יש שלושה אפשרויות להגיב לזה.

לומר שככה זה וזה בסדר גמור.

לומר ככה זה ולא יעזור להתעצבן, אז פשוט תקבל את העובדה.

ולומר שזה לא בסדר, וחייבים לדאוג שהמכס יאשר כניסת מוצרים שעברו בדיקות איכות ע"י גורמים בינלאומיים אחרים עליהם אפשר לסמוך.

אני בוחר באפשרות השלישית.

אבל מכיוון שאני לא יודע בדיוק מה קרה, ומה הסיבה שהם עשו או לא עשו את מה שעשו או לא עשו.

אני פשוט יאמר שלכל הפחות עובדי/הנהלת המכס מזלזלים בתפקידם ו/או באזרחי מדינת ישראל.

אני מזועזע מכך שאני לא מזועזע, ואני כועס על כך שכבר אין לי כוח לכעוס מרוב כעס, ואני מאוכזב מכך שאני כל כך הרבה פעמים מאוכזב.

לא משנה כמה פעמים המכס ומכון התקנים תחת ביקורת נוקבת, ולא משנה כמה "שיפורים" מינורים או "הבטחות" לרפורמות התקבלו, עדיין בבסיסם הם מז***ים את הציבור ב**ת.

נערך על-ידי Art Tatum

  • 1 שנה מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

חשבתי לנכון לציין שבסוף הצלחתי לקנות ONKYO 636. הוא עלה 2376 ש"ח כולל הכל. כולל אפילו משלוח אקספרס (הזמנתי ביום א בערב, וביום ד בבוקר- היה בבית)- תוך 3 ימים.

אמזון גרמניה. אין סיבה להתחנן למוכרים בארץ.

פורסם

ביבוא אישי לא צריך אישור של מכון התקנים

פורסם

אני קניתי מאמזון איטליה מקרן של BenQ W1085ST שעולה בארץ 9000 ש"ח (ועוד לדגם הקודם) ב-4600 ש"ח, כולל משלוח מהיר עד לבית. הגיע תוך שלושה ימים.

ברגע שאמזון החליטו לטפל בכל הנושא של המיסים ולתת מראש את המחיר אחרי הכל, הקניה מהם הפכה להיות מאוד מאוד קלה. בהפרשי המחיר האלה המסקנה שלי היא שנגמרה ההפקרות, ושעם הזמן יותר ויותר קונים יידעו שאין טעם לקנות בארץ ולשלם כפול. היבואנים והחנויות ייצטרכו לעשות את ההתאמות הדרושות או לחפש פרנסה בתחום אחר.

פורסם

מה לגבי אחריות במקרה כזה?

לא כל החברות נותנות אחריות בינלאומית, וממש לא בא לי לשלם מאה-מאתיים שקל על משלוח לחו"ל כל פעם שקורה משהו..

אם כי לקנות מקרן בחצי מחיר זה שווה. מקסימום קונים עוד אחד :)

פורסם

נראה לי שעדיף להוציא כמה מאות שקלים עבור משלוח לתיקון בחו"ל מאשר כמה אלפי שקלים על מקרן נוסף...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים