פורסם 2013 באוקטובר 2512 שנים היות והפורומים מלאים בתלונות על הרשת, אני מרגיש צורך לציין שירות ראוי שקיבלתי בסניף הנידון.לפני שבוע קניתי מהם מקלדת של מיקרוסופט (natural ergonomic 4000 או משהו בסגנון), ואחד ממקשי ה-SHIFT היה נשאר לחוץ בעקבות לחיצה של כ-2 שניות.חזרתי היום לסניף לממש אחריות, מוכן לקרב (בעקבות כל מה שקראתי עליהם, ואחרי בלאגן שהיה לי עם בזק ביומיים האחרונים, שעושים את הרושם שהם מתחרים עם הוט על השירות הגרוע ביותר - אבל זה נושא אחר).ניגשתי למחסן, המחסנאי ראה את הבעיה וללא שאלות נוספות פשוט הוציא מקלדת חדשה מהאריזה ונתן לי אותה. פשוט מאוד.זה מרגיש קצת מטופש לכתוב את זה, ולא הייתי טורח לולא כל חוות הדעת השליליות על הרשת. יתכן וזה מאוד תלוי בסניף...
פורסם 2013 באוקטובר 2512 שנים תתפלא, גם לי היה מקרה של תקלה שטופל למופת בסניף השלום בת"א.היה לי לוח X58 תושבת 1366 תקול, ולצערי אין במלאי לוחות כאלו יותר.מנהל החנות יצר קשר עם מעבדת שרות בחיפה, ושם הודיעו לו שיש לוח אם כזה לאחר שיפוץ ותקין.באותו היום חזרתי עם לוח אם משופץ כמעט חדש.כמובן לאחר שמנהל החנות ביצע את כל ההתקשרות מול המעבדה.ממש שרות ראוי לשבחים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.