עבור לתוכן

יעוץ בנושא אחראיות על כונן קשיח

Featured Replies

פורסם

התקלקל לי אחד הכוננים הקשיחים, הכונן היה אצלי שנתיים וחצי ועדיין במסגרת אחריות בKSP ,

מסרתי את הכונן בתאריך 6.10 ולאחר כיומיים שהתקשרתי נאמר לי שמחליפים כונן ויקח מספר ימים.

כך נמשך כבר שבועיים וגם היום אמרו שעדיין לא הגיע הכונן. הכונן המדובר הוא SAMSUNG HD204UI

הקיצר האם זה הגיוני שיקח כל הרבה זמן לממש אחראיות על חלק ועוד על חלק כזה קריטי?

מה הייתם עושים ? להמשיך להמתין ולהתקשר?

ללכת אליהם?(ספק יעזור)

פורסם

כמה ימי עסקים עברו? מעל 14?

פורסם
  • מחבר

אחרי 17 ימי עסקים קבלתי כונן חדש של חברה אחרת שווה ערך בביצועים ובנפח,

הנושא נפתר ,

תודה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים