פורסם 2013 באוקטובר 2012 שנים התקלקל לי אחד הכוננים הקשיחים, הכונן היה אצלי שנתיים וחצי ועדיין במסגרת אחריות בKSP ,מסרתי את הכונן בתאריך 6.10 ולאחר כיומיים שהתקשרתי נאמר לי שמחליפים כונן ויקח מספר ימים.כך נמשך כבר שבועיים וגם היום אמרו שעדיין לא הגיע הכונן. הכונן המדובר הוא SAMSUNG HD204UIהקיצר האם זה הגיוני שיקח כל הרבה זמן לממש אחראיות על חלק ועוד על חלק כזה קריטי?מה הייתם עושים ? להמשיך להמתין ולהתקשר?ללכת אליהם?(ספק יעזור)
פורסם 2013 באוקטובר 2312 שנים מחבר אחרי 17 ימי עסקים קבלתי כונן חדש של חברה אחרת שווה ערך בביצועים ובנפח,הנושא נפתר , תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.