roeesnir פורסם 2013 באוקטובר 15 Share פורסם 2013 באוקטובר 15 קניתי מדפסת יקרה מאוד של Xerox, לייזר, צבעונית ומשולבת.אחרי 5 חודשים המדפסת התחילה להתחמם והפסיקה לעבוד.המקום שממנו קניתי את המדפסת טוען שהתופים הלכו, כי השתמשתי בטונרים לא מקוריים (גם הם מכרו לי לא מקוריים, אבל הם טוענים ששלהם זה "פרימיום").בקיצור, לטענתם תופים לא מכוסים באחריות כי זה מוצר מתכלה.תיקון יעלה 1200 ש"ח.יש בזה אמת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2013 באוקטובר 16 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 16 מישהו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2013 באוקטובר 19 Share פורסם 2013 באוקטובר 19 תקרא את כתב האחריות...מה רשטום שם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2013 באוקטובר 19 Share פורסם 2013 באוקטובר 19 למה פנית לחנות ולא למעבדה/יבואן נותן האחריות של המדפסת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2013 באוקטובר 19 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 19 אין לי תעודת אחריות.כי הם טוענים שהם משווקים מורשים של זירוקס, והם נותנים את האחריות.אם אפנה לזירוקס ישירות, זה יעזור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2013 באוקטובר 19 Share פורסם 2013 באוקטובר 19 קבלת רכישה, יש?תנסה לפנות, תסביר את המצב, תנסה אולי לא לציין את עניין השימוש בטונר לא מקורי.מה הדגם המדוייק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2013 באוקטובר 19 Share פורסם 2013 באוקטובר 19 בשנה הראשונה אתה צריך להשתמש בטונרים מקוריים של היצרן אחרת האחריות לא תתפוס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2013 באוקטובר 19 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 19 אנסה לפנות.מה יש להפסיד?Xerox WorkCentre 6505 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.