פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים שלום לכולםרציתי לדעת אם למישהו מבעלי הנייד הזה יש את הבעיה של קריסה של המחשב במשחקים זה סרטון למישהו עם בעיה דומה:http://www.youtube.com/watch?v=4DaZ1a1FIBU&feature=youtu.beזה קורה בערך חצי שעה אחרי תחילת משחקוניתוק של המטען מהחשמל גורם לכיבוי שלו, בלי מטען גם על מצב MAX PERFORMANCE , המשחק מתחיל להיות איטי בצורה משמעותית (אי אפשר ממש לשחק) אבל אין קריסה ממה שראיתי.עדכון של הדרייברים (geforce 650m, הכרטיס המובנה של אינטל) ואפילו הדרייבר של הBIOS לא פתר את הבעיה.עכשיו כשקניתי את המחשב הבעיה הזאת לא הייתה קיימת. וזה גם לא קיים בכל סוגי המשחקים.ראיתי בפורום של GEFORCE שדיברו על זה שהמחשב בעייתי כי זה כרטיס מסך מסוג OPTIMUS , שמחליף בין הGT650M לINTEL 4000HD ואלו דברים שגורמים לא מעט בעיות. אבל גם שם לא היה פתרון לעניין הזהקיים על זה גם Thread בפורום של http://forum.notebookreview.comhttp://forum.notebookreview.com/asus/673371-asus-n56vz-issue-crashes-when-playing-3d-games.htmlושם נטען שזה קשור לאי תאימות של הזיכרון.אני קניתי את המחשב לפני שנה וקצת בKSP, וגם שדרגתי שם את הזיכרון ל8GB. ואני רוצה לבדוק אם הוצאה של הזיכרון המורחב של הסטיק הנוסף שהוא 4GB של CORSAIR תפתור את הבעיה.השאלות שלי הן: 1.מישהו נתקל בבעיה והצליח לפתור אותה בצורה כלשהי ? 2. הזיכרון מותקן בתחתית הלפטופ והחלפה שלו לא אמורה להיות בעיה. האם פתיחה של ה"מגירה" של הזיכרון בתחתית הלפטופ תוביל לביטול האחריות.אין לי בעיה ללכת לKSP עקרונית, השאלה אם הם יסכימו להחליף לי את הסטיק זיכרון רק על בסיס הthread \ קטע וידאו. הפשוט אני סטודנט ואני צריך את המחשב, ושלא יווצר מצב שאחרי 3 שבועות הלפטופ יחזור כי הם לא איתרו את הבעיה או משהו.תודה מראשאבישי
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מחבר העניין הוא שהזיכרון הנוסף נקנה מ KSP. וכנראה יש בעיית תאימות בין המחשב לזיכרוןקניתי את הזיכרון בKSP יחד עם הלפטופ וKSP התקינו אותו. עכשיו נניח והבעיה בזיכרון, מי אמור להיות האחראי על ההחלפה? פשוט לא נראה לי שהיבואן (רונלייט או ויזואל שהם היבואנים של אסוס) שלא סיפק את הזיכרון יהיה זה שיחליף אותו.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מה הבעיה לפתוח מלמטה ולהוציא את הזיכרון? זה בדיוק 30 שניות וככה תוכל "לבודד" את הבעיה אם באמת הבעיה היא הזיכרון...זה לא פוגע באחריות.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מחבר זהו שלא הייתי בטוח אם אפשר לפתוח לפטופ מלמטה בלי שזה יגרום לביטול האחריות (אני יודע שזה אולי דקה של עבודה) פשוט לא רציתי שאחרי זה היבואן / KSP יסרבו לטפל כי פתחתי את המחשב.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים אם אכן הבעיה בסטיק של KSP (אני בספק, אבל הכל יכול להיות), אתה מצידך יכול אפילו להוציא אותו ולבוא רק איתו לחנות למימוש אחריות בלי המחשב.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מחבר אוקיבדקתי עם שני הסטיקים בנפרד. בשניהם המחשב עולה.בסטיק שקניתי מKSP המחשב קורס אחרי כמה דק'.בסטיק שהגיע עם המחשב אין קריסה בכלל.אז הבעיה שלי עם הזיכרון שקניתי בKSP ולא במחשבהדגם של הזיכרון של KSP הוא corsair vengeanceCMSX4GX3M1A1600C9PC3-12800H שעובד ב800MHZעכשיו אני מניח שזה עניין של תאימות כי בכל זאת המחשב הצליח לעלות אז אני לא חושב שהזיכרון דפוק לחלוטין.הדגם שנמצא אצלי במחשב הואשל hyundaiHMT351S6CFR8C-PBPC3-12800 גם עובד ב800MHZ מה הפרוצדורה של החלפת זיכרון שיש איתו בעיה כזו? מבקשים פירמה אחרת (נניח KINGSTON) , סדרה אחרת של CORSAIR?
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים גש לחנות ותבקש להחליף. אין פה יותר מדי מה לעשות.תבקש החלפה באותו אחד, אחד - חדש. (תרשום לעצמך את המספר הסידורי של הרכיב כך שלא יקרה מצב שאתה מקבל את אותו אחד או משהו)שילמת על דגם מסויים, אל תתפשר על פחות כי זה אמור להיות מסדרה טובה.בכל אופן - גש לחנות ותעדכן מה הולך עם זה.
פורסם 2013 בנובמבר 2212 שנים מחבר אוקי עדכון לגבי העניין אז דיברת עם KSP והם אמרו לי באמת לגשת לחנות לגבי העניין בפועל הנציג בחנות בנתניה אמר לי שפעם ראשונה שהוא שומע שפונים לגבי עניין כזה מעל שנה לאחר הרכישה, ובד"כ אנשים פונים גג חודש-חודשיים אחרי. אבל בגלל שיש אחריות לכל החיים לזיכרון אז אם ימצאו בו תקלה לא אמורה להיות בעיה. אם זה יהיה עניין של תאימות נראה מה עושים אבל שנמצא פתרון. בכל מקרה מסרתי את הזיכרון במעבדה, הראתי אפילו את הווידאו לבחור במעבדה שרשם את הכל. ותוך 10 ימי עסקים הבטיחו סיום טיפול. בפועל תוך פחות משבוע אני מקבל סמס שהסתיים הטיפול מחכה לי מוצר תקין בסניף. אני כבר הייתי בטוח שלא הבינו מה אני רוצה בכלל, א-ב-ל הפתעה! מסתבר שבאמת הייתה בעיה עם הזיכרון. גם בטלפון וגם במעבדה בנתניה לא ידעו להגיד לי מה היה לא תקין עם הזיכרון (אם זאת סידרה בעייתית או כל דבר אחר), רק שיש בו בעיה. ונתנו לי דגם זהה לחלוטין חדש בקופסא. כל הכבוד לKSP על הטיפול המהיר (למרות שאני מניח שזה מגיע דרך CORSAIR כי זו אחריות לכל החיים) ועכשיו רק נותר להתקין את זה במחשב ולראות שאכן הכל עובד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.