שאלת ביצועים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלת ביצועים


Schaap

Recommended Posts

autocad map 3D לדוגמא, esri ArcGIS 3D Analyst,הרצת כלים כבדים של ArcGIS GeoProcessing, ArcGIS for Server אני אולי מתכוון להפעיל VMWare. המטרה היא מחשב שיטוס, עם 20 חלונות פתוחים בו זמנית (דפדפן, תוכנות CAD וGIS, תוכנות וכדומה) בו זמנית.

השאלה היא כמובן איזה שילוב מעבד+דיסק יתן ביצועים עדיפים. ברור לי שהSSD עדיף בדיסק ושה

i7-3740QM עדיף במעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך על ה-. לדעתי לא ממש תגרד את יכולות שני המעבדים.

אלא אם תריץ VMWARE ואז אולי יותר ליבות יעזרו לך.

אתה תמיד יכול לקחת את המעבד החזק יותר, ולהוסיף אח"כ (אם יש לך כוח להתקין מחדש)

גם אם יש לך 20 פתוחים (זכרון ודיסק יאפשרו לך לעבור מחלון לחלון במהירות) סביר להניח שתעבוד על ישום אחד או שניים במקביל ולא יותר.

אם אתה עושה חישובים כבדים, תבדוק אם התוכנה בכלל יודעת להשתמש ביותר מליבה אחת, אם לא אז שתי ליבות מספיקות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כלים/תהליכים כיום שאני מריץ, והולך לשתות קפה (בממוצע) עד שיסיימו. לפעמים, במקביל לריצה של התהליך, בינתיים אני עושה משהו אחר (מיילים, מסמכים...). המטרה היא כמה שיותר לקצר את התהליכים. השאלה היא אם מהירות ביצוע התהליכים תלוי יותר במעבד או שמא בדיסק.

כל התוכנות (החזקות) שלי עושות שימוש במעבד מרובה ליבות. אפשר ממש לראות איך כל הליבות (פיזיות ווירטואליות) משתתפות בתהליך העיבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חסר פרט חשוב - כמות הזכרון. להבנתי ה- יתרום לפתיחה מהירה של התוכנה והעלאה מהירה של הקובץ הנדרש אליה. שני הפרמטרים האלו נותנים תחושה של מהירות אבל הזמנים שלוקח לבצע עיבודים כבדים לא ישתפרו (או ישתפרו מעט). מצד שני, אם יש למערכת מספיק היא לא תגש לדיסק יותר ואז הפרמטר החשוב הוא המעבד.

לדעתי לצרכים שאתה מתאר המעבד מרובע הליבות יתן מענה טוב יותר.

כמובן נשאלת השאלה למה לצרכים כבדים כאלו. העלות ביחס לביצועים לא טובה במיוחד. והתוכנות שאתה מתאר (GIS, CAD) נוחות לשימוש מרובה מסכים (2 ויותר) מה שבעייתי במחשב . אני גם מנחש שמעבד מסדרת QM לא מגיע באולטרבוק קליל כך שהניידות מראש מוגבלת. אבל, כל זה הוא באמת כבר שיקול שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחשב הנוכחי שלך בדוק במנהל המשימות (פתח שם את ה-Resource Monitor) ותראה מה טוחן יותר - המעבד או הכונן הקשיח, כמובן בזמן הרצת הכלים הללו במלוא כובדם. במידה ואחוזי עיבוד המעבד גבוהים - עדיף לשים דגם על המעבד. במידה והכונן הקשיח טוחן - עדיף לקחת . במידה ושניהם טוחנים - קנה מחשב נייח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...