עבור לתוכן

"תקלה" בתא הקולי בחברת פלאפון

Featured Replies

פורסם

הכל התחיל כשעדכנתי את מערכת ההפעלה בסמארטפון שלי, וגיליתי שהאינטרנט הסלולרי עובד למרות ביטולו בעבר.

התקשרתי למוקד השירות, הבעתי תרעומת על כך שלמרות בקשתי ופעולת הניתוק הקודמת האינטרנט ומגוון שירותי תוכן הפותחות את המכשיר לאפשרויות מזיקות, חזרו לעבוד ללא אישורי/ידיעתי, וביקשתי שינתקו ויחסמו אותם שוב.

אחרי פעולת הניתוק לא יכלתי להיכנס לתא הקולי כי הקוד לא עבד.

התקשרתי למוקד וגיליתי שהקוד הקודם עדיין קיים, ושהקלדתי אותו תקין כמו תמיד, ולמרות זאת המערכת שלהם הודיעה על שגיאה ולא איפשרה כניסה.

המוקדן שינה לי את הקוד לאותו המספר בדיוק, ובכך לכאורה "איפס" מחדש את הקוד של התא הקולי, שבתורו חזר לעבוד.

לא עבר שבוע ושוב המערכת שלהם מודיעה על שגיאה בקוד.

ושוב התקשרתי וגיליתי שהקוד עדיין אותו קוד, והמערכת שלהם מודיעה על שגיאה שאינה אמורה להתרחש.

כשביקשתי לאפס את הקוד שוב הנציגה הודיעה לי שהם גובים 4.99 שקלים על שינוי הקוד דרך המוקד, וגם בפעם הקודמת גבו ממני על כך, כל זאת למרות שהנציג הקודם אפילו לא ציין בפני עובדה זו.

בכל הסיפור יש מוטיב אחד שחוזר על עצמו.

אני כלקוח מבזבז זמן ואנרגיה כדי לשנות חזרה ולתקן את מה שחברת פלאפון קילקלו.

תקלה תמימה שמכה רנדומלית בלקוחות שוב ושוב? או דרך ערמומית לגנוב מהם כסף?

פורסם

אני יכול להגיד לך מידיעה אישית שהדבר נדיר אבל בהחלט יכול לקרות.

לגבי איפוס סיסמת התא הקולי אתה יכול לעשות את זה לבד בכוכבית 300 וזה ללא עלות, הפעולה עצמה דרך נציג שירות טלפוני כרוכה בעלות.

הצעה שלי היא שתנסה לאפס לבד שוב את הסיסמא בכוכבית שנתתי לך ותראה כמה זמן זה מחזיק לך.

במידה והבעיה שוב חוזרת, תיכנס לאתר פלאפון ותתחבר לצ'אט התמיכה שלהם (אל תאפס שוב את הסיסמא בעצמך).

בצ'אט תסביר לנציג/ה שזו הפעם ה-X שבה יש לך בעיות עם התא הקולי וכל פעם אתה נדרש לאפס את הסיסמא כדי שתוכל שוב להיכנס לתא הקולי.

הנציג/ה יעברו איתך על פעולות סטנדרטיות של רענון נתוני המכשיר שלך ברשת וכו'.

תסביר שכבר עברת את כל התהליך הזה בשירות הטלפוני ושאתה רוצה שגורם בכיר יותר יבדוק את הנושא או שיפתחו משימה למחלקת מערכות מידע (או לגוף שאחראי על זה).

אחרי זה, יהיה לך רק לחכות לתשובה מהם שיעדכנו אותך מה קורה.

פורסם
  • מחבר

כבר פתרו לי את ה"בעיה" בפעם השניה.

ובוא לא נשכח שכל זה בא על רקע שינוי חד צדדי מצידם של הפעלת שירותי תוכן שביקשתי לבטל ובוטלו בעבר.

את הקוד היא שינתה לי בעצמה דרך 300* כדי שלא יחייבו אותי שוב.

היא גם הגישה בקשה לבטל לי את החיוב הקודם.

חבל שלא ביקשתי ממנה לבדוק אם הפעילו לי את השירותי תוכן שוב פעם.

בשלב הזה יש לי את כל הסיבות לחשוד בהם.

כש"תקלות" קורות באופן סדרתי לאורך זמן, ואני מניח גם בקנה מידה יותר גדול מ"בעיה נקודתית", והם מרוויחים מכך באופן סטטיטי, עולה השאלה:

האם הם נהנים מכך?

כן.

וכך בדיוק עובדת שיטת מצליח.

אתה לא פרנואיד כשבאמת רודפים אותך.

שכל אחד יסיק מכך מסקנות בעצמו.

פורסם

אני לא בקיא בפרטי המקרה הזה (מעולם לא הייתה לי בעיה דומה, ואני לא ברשת פלאפון), אבל הגעתי למסקנה הזו כבר מזמן - אם משהו התקלקל פתאום ללא סיבה נראית לעין, וקיים שירות בתשלום שיכול לפתור את הבעיה מטעם הגורם שיכל לגרום ל"קלקול" הזה, אזי לא באמת מדובר בקלקול... במיוחד אם ה"קילקול" התרחש זמן קצר אחרי שהשירות שמציע את התיקון הושק (אני מבין שבמקרה הנוכחי זה לא המצב, אבל בכל זאת).

היה לי נסיון בסגנון הזה עם בזב"ל לפני כמה שנים, כאשר זמן קצר אחרי שהם התחילו לשווק חבילות 'גיימר' שאמורות לתת פינגים נמוכים יותר, הפינגים שלי קפצו פתאום פי 4 מבלי שנעשה שינוי כלשהו מצידי בחבילה או בציוד - וכשהתקשרתי לתמיכה הטכנית, נציג התמיכה (לא המכירות!) מיהר להציע לי לשדרג לחבילת גיימר בשביל לפתור את הבעיה.

פורסם

אני לא מבין אנשים כמוך.

מערימים עלייך קשיים, גו(נ)בים ממך כסף סתם, למה אתה נשאר אצלהם ולא עובר לחברה אחרת?

פורסם
  • מחבר

כי זה קו שאני משלם עליו ממש כמה שקלים בודדים בחודש כחלק מחבילה עסקית רחבה מאוד משתלמת.

ואפילו הכמה שקלים האלו לא יוצאים מהכיס שלי ישירות אלה דרך החברה עצמה.

פורסם
אני לא מבין אנשים כמוך.

מערימים עלייך קשיים, גו(נ)בים ממך כסף סתם, למה אתה נשאר אצלהם ולא עובר לחברה אחרת?

במקרה שלי, זה נגמר בכך שקיבלתי חבילת גיימר ללא עלות נוספת. מה היה עוזר לי לעבור חברה? כולם אותו דרעק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים