עבור לתוכן

עזרה מול אטימות של ספק האינטרנט netvision

Featured Replies

פורסם

ברצוני לבקש עזרה מידעני החוק בפורום.

הסיפור הוא כזה:

חברתי ביטלה חבילת באנדל בהוט בשנה שעברה.

מאז היא לא קיבלה חיובים מהספקית נטוויז'ן.

עכשיו, באמצע שנת 2013 פתאום נגבו ממנה כ250 שקל מהספקית נטוויז'ן.

כל מה שניסיתי להסביר ולהכניס היגיון לקופסה הקטנה בראש שלהם, הם מתעקשים ש"אין סיכוי שתקבל החזר".

לטענת הנציגה והמנהל שביקשתי, מרגע שהתנתקה מהבאנדל דרך חברת הוט, בנטוויז'ן "חשבו" שהיא ממשיכה לשלם להם, ולכן המשיכו לספק לה שירות בלי ששילמה עליו. עכשיו, בסוף תקופת החבילה, החלו לחייב אותה על חבילה חדשה, חבילת המשך שאחרי סיום הבאנדל ועל כך הגביה.

מיותר לציין שהיא לא צרכה את השירות מרגע שהתנתקה מהוט ועברה דירה.

אני רוצה להבין:

האם כשחבילה עומדת לפוג, יש חובה על ספק השירות להודיע ללקוח ולבקש אישור להמשך גביה על מסלול המשך?

ממה שאני יודע, החוק אומר שהחברה צריכה להתקשר ללקוח כחודשיים לפני סיום החבילה כדי לעדכנו על כך.

פה פשוט העבירו אותה לחבילה חדשה והתחילו לגבות כספים.

האם בחבילת באנדל, כשהלקוח מבטל את החבילה אצל ספק התשתית, ספק התשתית צריך לבטל את השירות גם אצל הספקית?

אני לא משתמש במילים בוטות שיתארו את גודל העצבים שלי כדי שלא יגידו לי "לשון הרע".

רוצה שהפוסט יעמוד להם בגרון, שכולם יראו איך השירות העלוב בישראל נמשך למרות תקנות וחוקים שאמורים להגן על הלקוח.

אגב, אני מחפש את הלקוח שמקבל שירות בחינם, כמו שטען המנהל.

לדבריו זה די נפוץ בחבילות באנדל שלקוחות ממשיכים לקבל שירות למרות שלא משלמים.

למיטב ידיעתי, זה עובד הפוך. חברות שירות ישראליות גובות כספים על שירות שלא ניתן, לא ההיפך.

מנסיון קודם דברים זזים רק כשהעניין הופך לפומבי.

מי שיכול להצביע על חוק ספציפי שיוריד להם את החשק לשמור את הכסף אצלם, אשמח לקבל הפניה אליו.

תסכול מטורף. פשוט מכניסים לנו יד לכיס ולוקחים כמה שרוצים.

כשאדם עושה לנו את זה ברחוב, אנחנו קוראים לזה גניבה, לא גבייה.

פורסם

לא יודע לענות לך ספציפית על השאלה אבל לי יש כלל ברזל: כאשר אני מבטל שירות אצל ספק אני מבטל במקביל את הוראת הקבע מייד לאחר ששולם התשלום האחרון.

קרו כבר מקרים שראיתי ספקים שניסו להמשיך לחייב ואפילו אולי התקשרו אלי פעם לברר למה ההוראה לא כובדה - כי אני כבר לא לקוח שלכם מזמן?

פורסם
  • מחבר

אני משתדל להקליט שיחות, זה עובד.

שיחת הניתוק שנה שעברה לא הוקלטה.

סיוט להיקשר לספק שירות בישראל

פורסם

מניסיון - מספיק לטעון בפני הנציג שיש לכם הקלטה וזה יספיק, מיד הוא יפנה להתייעצות עם מנהל שיאשר כל מה שתרצו.

מספיק להגיד " שהתנתקתי מהוט נאמר לי שאנותק גם מנטוויזן, הקלטתי את השיחה" והבעיה נפתרה.

פורסם
  • מחבר

לא נראה לי הכי קשור, אבל הטופס ימולא.

עדיין מקווה לעזרה בנוגע לשאלות שהעליתי.

פורסם

תתפלא. הם עוזרים בהמון מקרים

פורסם
  • מחבר

היום נעשה כמה טלפונים.

שיחפשו פראייר אחר שיוותר על מאות שקלים.

פורסם

מדהים שהחברה הזו עוד קיימת...חפש בגוגל NETVISION + גנבו/גנבים/כל דבר אחר בסגנון. הם בסוף יחזירו את הכסף אבל אם יש לכם כוח לזה לכו לבית משפט לתביעות קטנות, הם ינסו להגיע אתכם ישר להסדר כלשהו, משם זה בחירה שלכם אם להיכנס בהם עד הסוף או להגיע להסדר.

פורסם
  • מחבר

מסתבר שהוט שלחה בקשת ניתוק כבר בשנה שעברה.

המנהל בנטוויז'ן טען שלא נעשתה שום פניה.

גם התעלמו מבקשת ניתוק וגם החלו לחייב במסלול חדש בלי להודיע מראש.

נראה לאן זה יתפתח.

אין כוח לתביעות, אבל אם ניאלץ להגיע לזה הם ישלמו על הכל.

פורסם

פנית למשרד התקשורת ?

פורסם
  • מחבר

שלחנו תלונה למעוצה לצרכנות שכבר עזרה פעם בנושא אחר.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

המועצה שוב עזרה, ונטוויז'ן יתנו זיכוי מלא.

הנציגה טוענת ל"אי הבנה" ושהכל חוקי.

נגיד...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים