נשירה מעתודה, מנילה חדשה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נשירה מעתודה, מנילה חדשה


EasyPooper

Recommended Posts

שלום :)

נכון לעכשיו אני עתודאי אקדמי, אחרי שנת לימודים וסמסטר עם שלושה נכשלים. כמו שאני מבין הסיכויים להמשיך במסלול דיי פונים נגדי.

עוד לפני שהתקבלתי למסלול, מילאתי את המנילה הראשונה בראש של ג'וב, בחרתי בתפקידים שאני לא באמת מעוניין לשרת בהם שלוש שנים (מה גם שהייתי מוקפא חמ"ן, ונאמר לי שגם ככה לא יסתכלו לי על המנילה).

בקצרה לעיניין- המטרה שלי במקרה ונפלתי מעתודה היא יחידת מגלן או סיירת צנחנים. (אני יודע במה זה כרוך, אני יודע שזה לא לכל אחד וכו')

באיזה תהליכים אני צריך לפתוח עכשיו? נתוני הגיוס שלי מאפשרים לי חי"ר.

כתבתי מייל למדור עתודה לעתודאים בשירות. יש טעם לפנות לעוד מקומות?

תודה מראש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע בדיוק איך זה הולך אחרי עתודה, אבל בשביל גיוס צנחנים יש צורך במעבר של יום גיבוש.

תפנה לכל מי שאתה רק מעלה בדעתך. אם יש לך פרופיל קרבי, אין שום סיבה שלא תהיה קרבי (אבל אני לא יודע בדבר קבלת זימונים לגיבושים שונים)

בכל מקרה תכין את עצמך לחלופות - יש סיירות לא פחות טובות שאליהן מגיעים מגיוסים לגדודים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שלרוב נוטים לשבץ נופלי עתודה ביחידות עם דרישה גבוהה - תותנים, שריון, הגנה אוירית (הגנ"א, לשעבר נ"מ). אל תתן לזה לבאס אותך, לתותחנים ושריון יש יחידות עילית (מורן/מיתר ופלס"ר שריון) איכותיות מאוד, וגם אם תהיה "סתם" תותחן - זה ממש לא בושה או לא משהו רע.

אם בכל זאת תגיע לחי"ר - אין באמת הבדל בהכשרה בין לוחם פשוט בצנחנים, גולני או גבעתי פרט אולי לכנפ"צ (וגם זה בעתיד הלא רחוק גם יפסק כנראה), ואם תגיע לגדס"ר - בכולם תאכל חרא.

בקיצור, תלחם על מה שאתה רוצה אבל אל תתבאס אם תהיה בסוף "סתם" שריונר או לוחם חילוץ והצלה של פיקוד העורף. הם לא פחות קרביים או "איכותיים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבתי מייל למדור עתודה לעתודאים בשירות. יש טעם לפנות לעוד מקומות?

בהחלט כן!

התחלתי בעתודה, יצאתי ממנה אחרי 3 סמסטרים והשתחררתי לפני כחודש.

אז מניסיוני שמעודכן ללפני שלוש שנים אתה כרגע שייך ל"יחידת מדור עתודה", כשאתה חוזר לשירות אתה מגיע לקצין מיון סדיר - שלא קשור למדור עתודה - והוא מחליט ביחד איתך לאיזו יחידה תלך, כמובן שייתן לך לבחור מתוך יחידות / חילות מסוימים ובתנאי שהפרופיל שלך מתאים אליהן.

אז קצין המיון הוא הכתובת והתקווה האחרונה שלך.

עד שתגיע לקצין המיון, אם יש לך מישהו (עדיף איש קבע) ביחידות שאתה רוצה להגיע אליהן, או לפחות בחיל המתאים, שיכול לשאול ולבקש שימשכו אותך זה בהחלט יכול לעזור.

כרגע תכתוב לכל מי שמקשיב, אכ"א, שלישות החיל עצמו, שלח פקסים ומיילים לכל מי שאתה חושב שאולי קשור.

דע לך, שללא איש מבפנים שיוכל למשוך אותך ומכיוון שאתה כבר לא מלש"ב יהיו מקומות שיהיו "סגורים" עבורך. (כתבתי "סגורים" - במרכאות - מכיוון שלדעתי תמיד יש דרך להגיע למה שרוצים, יכול להיות שייקח קצת זמן).

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...