חווית קנייה נעימה ב TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קנייה נעימה ב TMS


amit.w1986

Recommended Posts

לפניי כשבוע וחצי רכשתי מחשב ( לא מורכב) מ TMS.

הגיע אליי משלוח עד הבית בחינם, כול החלקים הגיעו תקינים.

יומיים מרגע ההזמנה, החלקים היו כבר אצלי בבית.

קיבלתי תחושה של אמינות מצד אנשי המכירות שדיברתי איתם בטלפון( קירל ועוד אחד שלא ידוע לי שמו) וגם יחס אדיב לכול דעה.

אם להשוות את חווית הקנייה ב TMS לעומת מספר חנויות בעבר שרכשתי דרכן מחשבים או חלקים, עולם ומלואו.

בנוסף, לאחר השוואה עם מספר רב של חנויות בארץ, המחירים ב TMS היו ב 90 אחוז תמיד הכי זולים או שווים למחיר בחנות אחרת.

ממליץ בחום.

עמית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דיונים צריך על שירות טוב של חנויות כשמקבלים מוצר.

תיכף אפתח דיון עד עשרות מוצרים באיביי שקניתי ואשבח את המוכר שמכר לי מוצר והוא אשכרה הגיע..

"קניתי בסופר שלמה בשכונה, קיבלתי יחס אדיב, הוא אפילו שם לי את קרטון החלב בשקית! מלאך!"

האם הורדנו ציפיות בכל הקשור לשירות על מוצר כשאנחנו אפילו מודים על קבלת מוצר? שירות לרוב ימדד במבחן האחריות על מוצר זה או אחר.

*כל הנאמר פה לא קשור לשום חנות ספציפית, אלא בהערה כללית לדיונים שנפתחים פה לאחרונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי פשוט מהמצב בארץ שאתה מזמין בחנות באינטנרט (שהיא לרוב גם פיזית) חלקים, לא תמיד שולחים לך את החלקים הנכונים,

בצבעים שבחרת (אם יש), לעיתים שוכחים חלקים שונים, חייבו אותך במחיר גבוה מדי,

המשלוח איטי/הגיע ללא הודעה מראש וכל מיני בעיות כאלה. לא חסר.

לעיתים זה נמדד כבר בשלב הראשון בקבלת ההזמנה AS IS, בצורה מדויקת וזריזה כפי שמבטיחים. זה משהו שאחר כך

יהווה מדד לקבלת אחריות על המוצר (שליחה וקבלה עד הבית למשל).

זה נכון שבפועל חנות נמדדת בשירות ואחריות ולא בביצוע הזמנה, אבל לצערי גם בארץ לא תמיד יודעים לבצע את השלב הראשון כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה רע בלפתוח דיון על מוכר אמין באיביי שכדאי לקנות דרכו?

אולי אנשים ככה פחות יירתעו מלהזמין באינטרנט מוצרים ?!

זה הפורום והמקום בדיוק לרשום את הדברים האלה.

אני חושב שיש יותר חוות דעות שליליות מאשר חיוביות.

בדרך כלל אנשים אוהבים להתלונן ואולי בצדק, אבל שוכחים מתי אפשר לתת ביקורת חיובית.

הרי אם עכשיו בחנות X היו מרמאים אותך,לדוגמה: הזמנת GTX 770, וקיבלת בכלל GTX 660 באריזה של 770. לא היית רץ ומספר לכולם שרימו אותך ושיותר לא ייכנסו לחנות שקנית ממנה את הכרטיס מסך הזה?! בטח שכן.

אז צריך לדעת גם לתת ביקורת טובה על חנויות ולא רק כשמישהו "נדפק".

דרך אגב, הגישה שלא לדעת לתת ביקורת טובה אלא רק לדעת להתלונן משליך בצורה ישירה על החיים שלנו. ככה בדיוק אנשים בארץ פה חיים. יודעים להתלונן יפה מאוד, אבל להחמיא? לתת ביקורת טובה, בונה? בדרך כלל אתה תשמע את המתלוננים ולא את המחמיאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עמית הנכבד, תזכור שאפילו שצוות החנות היה נחמד (וזו עובדה עצובה מאוד שדבר שכזה בולט על רקע המצב הכללי בתחום), נחמדות לא עולה כסף. חנות נמדדת לא כאשר אתה קונה מוצר, או כאשר המשלוח מגיע (אם כי ללא ספק יומיים משלוח זה מרשים), או אפילו כאשר יש צורך להחזיר מוצר תקול ליבואן, אלא כאשר החנות נדרשת לעשות משהו לטובת הלקוח שעולה לה כסף. רק אז ניתן לראות האם החנות "טובה" או לא. אם החנות שולחת בלי בעיות מוצרים תקולים ליבואן להחלפה מאה פעם (כשההחלפה היא כאב הראש של היבואן, לא שלהם), אבל מסרבת להחליף מוצר שכנראה ניזוק בחנות בפעם המאה ואחת (שכן אז הנזק הוא על החנות), זו חנות חרא. אין הכוונה לTMS דווקא כמובן, אלא באופן כללי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...