עבור לתוכן

ספקית אינטרנט

Featured Replies

פורסם

אהלן,

אני מקווה שזה הפורום המתאים, לא מצאתי מתאים יותר.

אני כבר זמן מה עם בזק ו בזק בינ"ל כספקית ונותנת תשתית אינטרנט

אני ממש לא מרוצה מהשירות ומהיחס שאני מקבל מהם וגם מהמחירים שכבר מאוד רחוקים מלהיות זולים ואטרקטיבים בעולם של ימינו.

הבעיה היא שהתחושה שלי היא שכל החברות הן אותו הדבר מבחינת השירות ודברים כאלה

ומעבר יהיה בגדר: "זו נבלה וזו טרפה"

האם יש לכם חברת אינטרנט מומלצת במיוחד? עם מחירים הוגנים ויחס שירות טוב כמו שצריך?

אשמח לקבל המלצות!

תודה רבה :)

פורסם

טריפל סי מומלצת

www.ccc.co.il

פורסם

האמת היא :

שכל "עסקת גלישה" היום היא אינדיוידואלית כמו מחירי "שירות סלולרי" וגם "שירותי הטלויזיה" ...

כן כן, כל המדינה הזאת היא "מסחרה" גדולה אחת לצערנו. :angryfire:

השאלה מה עושים ? :s0403:

התשובה הכי טובה שיש לי לתת לך היא לקחת הצעות מחיר ושרות מכמה חברות (תקף לא רק לאינטרנט.... ),

ולהשתמש במידע לטובתך - ז"א,

*אם יש לך הצעת מחיר מחברה א' אתה תמיד תוכל להוריד את המחיר אצל חברה ב' בהצגת המידע.

ישנן עוד דרכים לשימוש המידע לטובתך...

*מידע זה משתנה כל הזמן כיודע לך!

חברות שמזהות צרכנים אשר לא "בעיניינים" ינצלו אותם,

כמה שיותר תראה הבנה בנושאים ובפרטים - היחס אליך יהיה בהתאם,

מפאת הסיבה שבלי "שימור לקוחות" אין לחברות הללו זכות או יכולת קיום.

*דבר נוסף.

חברות שונות מתמודדות אם מהירויות גלישה ב"רמות" שונות - לא ציינת באיזה מהירות אתה מעוניין.

ואתה לא לבד :welcomeani:

פורסם

היי,

צר לנו על חוויית השירות. נשמח לבדוק איך ניתן לשפר את החוויה ולהציע הצעה ייעודית ואטרקטיבית עבורך.

אנא שלח שם מלא ומס' טלפון להתקשרות ל: online@bezeqint.net ונחזור אליך בהקדם.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי

אהלן,

אני מקווה שזה הפורום המתאים, לא מצאתי מתאים יותר.

אני כבר זמן מה עם בזק ו בזק בינ"ל כספקית ונותנת תשתית אינטרנט

אני ממש לא מרוצה מהשירות ומהיחס שאני מקבל מהם וגם מהמחירים שכבר מאוד רחוקים מלהיות זולים ואטרקטיבים בעולם של ימינו.

הבעיה היא שהתחושה שלי היא שכל החברות הן אותו הדבר מבחינת השירות ודברים כאלה

ומעבר יהיה בגדר: "זו נבלה וזו טרפה"

האם יש לכם חברת אינטרנט מומלצת במיוחד? עם מחירים הוגנים ויחס שירות טוב כמו שצריך?

אשמח לקבל המלצות!

תודה רבה :)

פורסם
  • מחבר
היי,

צר לנו על חוויית השירות. נשמח לבדוק איך ניתן לשפר את החוויה ולהציע הצעה ייעודית ואטרקטיבית עבורך.

אנא שלח שם מלא ומס' טלפון להתקשרות ל: online@bezeqint.net ונחזור אליך בהקדם.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי

שלום מתן,

אני בכוונה עונה באופן ציבורי כי היחס שקיבלנו הוא באמת מתחת לכל ביקורת.

הסיפור הוא כזה, ביום שבת שעבר (לפני 8 ימים!) החלה בעיה באינטרנט

חיכינו בסבלנות ליום ראשון.

אבא שלי התקשר לתמיכה שלכם, כמובן שחיכה הרבה מאוד זמן בטלפון (כמו תמיד) ובסוף ענה נציג שלאחר מספר בדיקות התברר כי הבעיה היא בראוטר.

יש לציין שהראוטר עודנו באחריות ועל כן הבטיחו להחליפו במהרה.

כששאלנו מתי הראוטר יגיע קיבלנו 2 תשובות סותרות, אחת הייתה 48 שעות והשנייה עד 10 ימי עסקים.

מאז עברו כבר 6 ימי עסקים ועדיין לא הגיע אף ראוטר.

יתרה מכך, אבא שלי התקשר ושאל היכן הוא יכול לרכוש את הראוטר באופן עצמי על מנת לזרזר את התהליך אך לא קיבל שום תשובה ושום התייחסות.

אבי פנה גם במייל "צור קשר" שלכם, וגם בדף הפייסבוק.

בכל הפלטפורמות הבטחתם לסייע והייתם מאוד נחמדים (הרי מדובר במדיה ציבורית וחשוב להראות יחסי ציבור טובים)

אבל בפועל לא יצרתם קשר יזום איתנו במהלך כל השבוע שעבר, וכן גם במהלך היום (יום א')

השארנו את הפרטים בכל המקומות ולא הייתה שום סיבה לא לחזור אלינו, וגם בפייסבוק ממש הובטח לנו יחס אישי ומהיר והתנצלו מעומקי נשמתם

כאשר בפועל לא יצרו אף קשר.

חשוב לי להדגיש שאבי לקוח עסקי ומדובר בנזק כלכלי לעבודתו ופועלו. אנחנו אמנם איך שהוא עם אינטרנט בעזרת המודם

אך אין ראוטר ועל כן אין WIFI, אי אפשר לגלוש מכמה מחשבים במקביל ובמקומות שונים במקבל.

מעבר לאי הנוחות מדובר כאן גם בעוול כספי ונזק לחברה של אבא שלי.

שלא לדבר על היחס המזלזל שלכם כלפי הלקוחות. שבוע שלם אתם מסבנים ומססנים אותנו ולא נותנים אף תשובה הגיונית.

זה הוא יחס משפיל לכל לקוח באשר הוא, קל וחומר לקוח עסקי, ובטח שמדובר בתקלה במסגרת תקופת האחריות.

פשוט בושה

פורסם
  • מחבר

וכמובן שאין שום חדש

בזק בין לאומי, איבדתם לקוח ולא אמליץ לאף אחד להיות לקוחות שלכם

אולי גם שאר החברות לא משהו, אבל אין ספק שאתם מהגרועים ביותר.

אתם נבלה וטרפה גם יחד

פורסם

אני לא רואה שום סיבה הגיונית לקנות ראוטר מספקית האינטרנט. פעם הבאה קנה מחנות או ישירות מהיבואנים שמוכרים דרך חנויות באינטרנט.

פורסם
  • מחבר
אני לא רואה שום סיבה הגיונית לקנות ראוטר מספקית האינטרנט. פעם הבאה קנה מחנות או ישירות מהיבואנים שמוכרים דרך חנויות באינטרנט.

אין ספק, טעינו ולא נחזור על הטעות הזו פעמיים...

ככה זה כשנכווים. ועדיין זה לא מצדיק כזה שירות בזיוני ומעליב

כל כך בזיוני שאי אפשר אפילו לקרוא לזה שירות. לא הגיוני שנרדוף אחרי החברה ונתחנן לעזרה

באמת אפילו הצענו לנסוע לחנות ולקחת את הראוטר עצמאית.

וכל הזמן רק סיבנו אותנו והעבירו אותנו ממקום למקום ומתמיכה כזו לתמיכה אחרת.

כבר שבוע וחצי שזה מתגלגל ככה.

לא נראה לי הגיוני בשום צורה שהיא, קל וחומר ללקוח עסקי.

כל מי שבבזק בין לאומי, ממליץ לו לברוח כל עוד הכל בסדר

וכל מי ששוקל ללכת על בזק בין לאומי, שיחשוב פעמיים

פורסם

היי,

צר לנו על חווית השירות. מרגע קבלת פנייתך בפייסבוק ועל גבי הפורום הנושא מטופל בכל המוקדים הרלוונטיים.

חשוב לנו לציין, כפי שצוין בפניך על ידי מוקד השירות, כי החלפת נתב עורכת עד כ- 21 ימי עסקים. למרות זאת, הנתב יועבר אליך עד סוף היום.

נשמח לעדכון שהנושא נפתר לשביעות רצונך.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי.

וכמובן שאין שום חדש

בזק בין לאומי, איבדתם לקוח ולא אמליץ לאף אחד להיות לקוחות שלכם

אולי גם שאר החברות לא משהו, אבל אין ספק שאתם מהגרועים ביותר.

אתם נבלה וטרפה גם יחד

פורסם
  • מחבר
היי,

צר לנו על חווית השירות. מרגע קבלת פנייתך בפייסבוק ועל גבי הפורום הנושא מטופל בכל המוקדים הרלוונטיים.

חשוב לנו לציין, כפי שצוין בפניך על ידי מוקד השירות, כי החלפת נתב עורכת עד כ- 21 ימי עסקים. למרות זאת, הנתב יועבר אליך עד סוף היום.

נשמח לעדכון שהנושא נפתר לשביעות רצונך.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי.

אין לכם קמצוץ של בושה או מודעות עצמית לשירות מינימלי?

האם זה נראה לכם הגיוני שדרושים 21 ימי עסקים (שהם יותר מחודש!) על מנת להחליף ראוטר של לקוח עסקי,כאשר הראוטר עוד באחריות

איפה אתם חיים?

יתרה מכך, ביקשנו לדעת היכן ניתן לבוא עצמאית ולהחליף את הראוטר ולא קיבלנו שום מענה.

ובנוסף, אכן הובטח טלפונית ובמייל שיגיע הראוטר היום עד השעה 18:00

השעה כבר 21:00 ולא הגיע שום ראוטר או שום שיחה מאף נציג או טכנאי על מהות העיכוב.

שירות מבזה ומתחת לכל ביקורת.

ואפילו פיצוי לא הצעתם לרגע.

תתביישו לכם, מיום ליום את רק מראים את פרצופכם האמיתי וכמה מזוויע השירות שלכם.

פשוט משתינים על הלקוחות.

פורסם

גם אני עזבתי אותם כי לא הייתי מרוצה מהשירות, מאז אני בפאסט, מרוצה יותר מהאינטרנט, מהשירות ומהמחיר.

יש גם את 018 שאמורים להיות סבבה.

פורסם
  • מחבר
גם אני עזבתי אותם כי לא הייתי מרוצה מהשירות, מאז אני בפאסט, מרוצה יותר מהאינטרנט, מהשירות ומהמחיר.

יש גם את 018 שאמורים להיות סבבה.

היי יוסי, תודה על התגובה

אכן נבדוק כמה אופציות ונראה מה הטוב ביותר..

מה שבטוח שאין סיבה להמשיך לממן את בזק בין לאומי

וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בשירות לא טוב מהם

רק שהפעם זה כבר עבר כל גבול ונהיה לא הגיוני בעליל.

במיוחד שהבטיחו לנו את הראוטאר אתמול עד 6 בערב, ובפועל לא דובים ולא יער...

פשוט משקרים לנו במצח נחושה ואומרים לנו מילות הרגעה כדי כביכול להראות שדואגים לנו ואכפת להם.

אין ספק שהם אלופים במסרים מרגיעים, אבל לא בשירות בפועל.

ועלינו זה לא עבד הטריק הזה...

מתן - במקום להצטער שוב ושוב מהשירות המזעזע הזה, תפיקו לקחים, תנו פיצוי

ותבינו כבר שזה שאתם כזו חברה גדולה לא נותן לכם לגיטימציה ככה לדרוס לקוחות

מקווה שעוד אנשים יתעוררו ויעזבו אותכם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים