פורסם 2013 ביוני 2512 שנים שלום חברים, אשמח לעזרתכם,GO MOBILE שלום,שמי יסמין, רכשתי מכם מכשיר HTC ONE S לפני כ10 חודשים, במחיר שעלה על מחירי המתחרים במאות שקלים, כי סמכתי עליכם, על האחריות והשירות שאתם מתגאים בהם כל כך. לפני כשלושה שבועות, המכשיר שבק חיים בעת שימוש סטנדרטי לחלוטין (הורדת אפליקציה מהחנות), ניגשתי לסניף בביטחון, כזכור, הסיבה העיקרית שרכשתי מכם את המכשיר, אך להפתעתי הרבה נתקלתי בבקשה מגוחכת, לשלם 89 שקלים, רק כדי שטכנאי יבדוק את המכשיר, עוד לפני שנמצאה בעיה. כמובן שסירבתי, ולאחר שבן זוגי פירסם את הסיפור פה בפייסבוק, הם התקשרו במהרה ואישרו לנו "באופן מיוחד" בדיקה ללא עלות. לאחר כמה ימים הגעתי למסור את המכשיר לבדיקה, המוכר האדיב רשם תיאור פיזי של המכשיר, שלאחר שימוש של עשרה חודשים ספג מעט מכות בצדדיו, וכמו כן תיאור הבעיה. והובטח לנו שיצרו איתנו קשר בהקדם. לאחר כשבוע, התקשרנו בעצמנו לשאול אם יש חדש, הבחור אמר שיבדוק ויחזור אלינו, הוא חזר אלינו, בערב, ואמר שלאחר בדיקה, הבעיה היא בלוח, והלוח לא באחריות, לכן עלינו לשלם או לשלוח את המכשיר למעבדות HTC, ואף ניסה לרמוז שהבעיה באשמתנו ולקשר את המכות בצידי המכשיר לבעיה, על אף שאין שום זכר לשבר או קורוזיה וכמובן שהמכשיר עבד מצוין חודשים עם ה"מכות" המדוברות. בכל אופן, לאחר שהבנו שאין לנו עם מי לדבר, פנינו ל - HTC, הסברנו להם את המקרה ותגובתם המאוד מפתיעה היתה, שברגע שהפקדנו את המכשיר במעבדות GO MOBILE, הפרנו את אחריות היצרן מאחר והמעבדות שלהם לא מוכרות ע"י HTC. כלומר, תחילה GO MOBILE לא הסבירו לנו את השלכות הפקדת המכשיר אצלם ולא טרחו לציין שבך אנחנו "בוחרים" במעבדות שלהם על פני מעבדות HTC ושנית, הבדיקה השטחית והמתנערת מאחריות שלהם ביטלה לנו את האפשרות לקבל את אחריות היצרן. המקרה הסתיים בהצעה מביכה של GO MOBILE לרכוש מאיתנו את המכשיר בעלות סמלית ביותר, לחלקים. GO MOBILE, איבדתי את האמון והכבוד שרכשתי אליכם.https://www.facebook.com/gomobile2?fref=tsמה דעתכם ? אשמח אם תגיבו בפוסט,עידן.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים כל האחריות בארץ זה בלוף אחד גדול, מתי שלא תביא להם את המכשיר יגידו לך שהתקלה בגלל מכה שהמכשיר קיבל וזה לא מכוסה באחריות ובזה הם מתנערים מכל הסיפור. הדרך היחידה לקבל שרות זה ביטוח - אבל זה יוצא מאוד יקר ולא משתלם. לצערי הרגולטורים לא מתערבים בשלב הזה וחבל כי מדובר במוצר שיש בכל בית ויותר מאחד.יש לחייב את כל החנויות לתת שנה אחריות לפחות ולמעט מקרים של שבר ו/או טבילה במים (לא קצת קורוזיה במגעים של הבטריה, יש פה 80 אחוז לחות בקיץ...) האחריות צריכה להיות בתוקף. ממליץ לך לפרסם את המקרה גם ב-ZAP כי הרבה חברה בודקים את הנושא גם שם.צריך להוציא שם רע לכל חנות שמנסה להתנער מאחריות בתרוצים שונים ומשונים.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים kdani,אבל יש אחריות יצרן לשנה לכל המכשירים עד כמה שאני יודע. ראה את ההודעה המקורית כשניסו להעביר את הטיפול במכשיר ליבואן ולא דרך "חנות".
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים מחבר אני עידן, ואני אדאג לפרסם את זה כמה שיותר, חברים תנו בבקשה איזה לייק או תגובה אם אתם יכולים...
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים בושה של חברה שקרנים בחסות המדינה צריך לתת קנס גדול לחברות השקר האלה ואם זה לא עוזר לשלול להם את הרישיון אין צדק במדינה שלנו כך צריך לעשות לבעלים של חברה כזאת נערך 2013 ביוני 2512 שנים על-ידי סוכריות MאנדM
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים אני עידן, ואני אדאג לפרסם את זה כמה שיותר, חברים תנו בבקשה איזה לייק או תגובה אם אתם יכולים...ומה הקשר שלך לאותה יסמין?
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים כי יש כל מני אנשים שסתם מעתיקים ומדביקים איזה פוסט בפייסבוק בלי להכיר את המקרה, את הנפשות הפועלות או בכלל מבלי לדעת אם זה נכון או לא נכון - מבלי שיש להם כל קשר לעניין. נערך 2013 ביוני 2512 שנים על-ידי Nemesis
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים נכנסת לקישור?הפוסט הזה מופיע בעמוד הפייסבוק שלהם ע"י אותה יסמין.. גם אם הוא "סתם העתיק והדביק" אותו לכאן, וגם אם אין לו שום קשר לאותה יסמין, אני לא חושב שזה משנה משהו..בכל מקרה, התגובות הקודמות צודקות מאוד - ה"אחריות" בארץ לא שווה כלום.כבר יותר בטוח לקנות דרך Clove ולשלוח את המכשיר לחו"ל בעת הצורך, שם לפחות אפשר לסמוך על האחריות שלהם. לדעתי זה אפילו לא "יקח הרבה זמן" לעומת אחריות של חנות בארץ כמו שאולי לפעמים חושבים.. כי א'. לפחות תהיה אחריות, בניגוד לארץ כמו שניתן לראות. וב'. כי גם בארץ אפילו אם יהיה טיפול הוא עדיין לא יהיה מיידי ובכל מקרה תצטרכו איזשהו טלפון חלופי.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים עדיין לא שמעתי על מקרה שחנות סיפקה אחריות למכשיר סלולרי.הבעיה שאין משהו שמונע מחנות להתנער... בד"כ מה ששומעים זה "קורוזיה!".
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים שני דברים:1. אתה יכול לבקש את המכשיר חזרה ולפנות ל-HTC כאילו המכשיר לא היה מעולם במעבדה אחרת.2. החנות מחויבת על פי חוק לתת אחריות מלאה לשנה על כל מוצר חשמלי שערכו מעל 100 ש"ח. "על לוח אין אחריות" - עבירה על החוק.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים הגשת תלונה במשרד התמ"תhttp://www.moital.gov.il/NR/exeres/3AFA407D-D5BD-42B3-867B-6F798A323264.htmותביעה בתביעות קטנות והעניין מסודר , חבל שאתם לא יודעים לנצל את זכויותיכם.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים לא תמיד הכי חכם ללכת לתביעות קטנות. אם אתה יודע את החוק, מספיק שתראה את זה ועם כמה איומים אין סיבה שלא תקבל מה שמגיע לך.תביעה זה המוצא האחרון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.